فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در مشهد

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در مشهد

فروش پارچه اسپان باند در یکی از قطب های تولیدی آن یعنی مشهد، توسط نمایندگی ها با قیمت مناسبی انجام می پذیرد. آیا می دانید برای خرید پارچه اسپان باند، دانستن مشخصات و ویژگی های آن چقدر به شما کمک خواهد کرد؟
اسپان باند ها پارچه های جدیدی هستند که این روز ها بازار فروش را از آن خود نموده و آن را قبضه کرده اند. اما جالب است بدانید که این پارچه ها، منسوجاتی متفاوت از فاستونی، ترگال، تترون و … هستند. خط تولید این پارچه مخصوص، با دیگر پارچه هایی که دارای بافت بوده و از تار و پود تشکیل شده است، متفاوت می باشد.
به منظور بی نیازی از واردات پارچه اسپان باند و پاسخ دهی به تمامی نیاز های بازار داخلی، در اغلب شهر های کشور، کارخانجات تولید پارچه اسپان باند تاسیس شده و آغاز به کار نموده اند. اما تعداد اصلی ترین قطب های تولید پارچه اسپان باند در کشور، به تعداد انگشتان یک دست می باشد.
راهکار های بسیاری برای خرید پارچه اسپان باند پیش روی شماست. اما این شما و شرایط شما است که تعیین می کند چگونه، چه مقدار و چه زمان خرید فروش پارچه اسپان باند را انجام دهید.

فروش پارچه اسپان باند

خط تولید پارچه اسپان باند نبافته

از دیگر نام های رایج پارچه اسپان باند در بازار فروش که در میان بازاریان و عامه مشهور بوده، عبارتند از:

  • اسپان باند نبافته
  • پارچه بی بافت
  • پارچه اسپان یکبار مصرف
  • پارچه سوزنی
  • پارچه سوزنی نبافته

این پارچه همانطور که از نامش مشخص می باشد، پارچه ای است که بافت ندارد و مانند پارچه های معمولی، تار و پود در تشکیل آن نقشی نداشته است. در واقع این پارچه دارای بافت پرسی بوده و پروسه تولید آن تحت فشار و حرارت بالا انجام می شود.
بد نیست بدانید که اصلی ترین الیاف مصرفی در خطوط تولید پارچه اسپان باند، الیاف پلی پروپلین است که خود دارای گونه های مختلفی از نظر کیفیتی می باشند.

البته ناگفته نماند که پارچه اسپان باند امکان سفارشی سازی دارد. یعنی مشتری می تواند انتخاب کند که چه مقدار و چه درصدی از الیاف مصرفی در بافت پرسی پارچه اسپان باند، الیاف مصنوعی باشد و چه مقدار الیاف طبیعی.
بعد از این توضیحات، لازم دانستیم که یکی یکی مراحل تولید پارچه اسپان باند نبافته را مختصراً توضیح دهیم:
اکسترودر که اصلی ترین دستگاه خط تولید پارچه اسپان باند می باشد، مواد اولیه و الیاف مصرفی پلی پروپلین را تحت حرارت بالا به مواد مذاب تبدیل می کند.
با فشار اکسترودر، مواد مذاب از سوزن های تعبیه شده در دستگاه خارج می شوند. این سوزن ها آنقدر ریز است که مواد مذاب خروجی شکلی شبیه به الیاف فیلامنت به خود می گیرند.
این الیاف روی نوار نقاله به حرکت در آمده تا خنک شود.
طی این مرحله، کشش بر روی این الیاف اعمال می شود و به صورت رفت و برگشتی آنقدر تکرار خواهد شد که ورق های پارچه اسپان باند به وجود خواهد آمد.
ورق های تولیدی برای بازرسی، به بخش مربوطه انتقال پیدا کرده و در صورت داشتن تمامی استاندارد ها، طاقه پیچی و بسته بندی می شود و نهایتاً به بازار فروش راه پیدا می کند.
این بود مختصری از خط تولید پارچه اسپان باند نبافته. البته این مراحل تولید بیان شده، مراحل تولید پارچه اسپان باند تک لایه است. اسپان باند های چند لایه اعم از دو، سه، چهار و گاهاً پنج لایه، مراحل تولید پیچیده تری داشته و در خطوط تولید شان از مواد اولیه اضافه تری به نام ملت بلون استفاده می شود.

فروش پارچه اسپان باند

آیا از مشخصات پارچه اسپان باند چیزی می دانید؟

نه تنها برای افراد علاقمند به فعالیت در حوزه خرید فروش و تجارت پارچه، دانستن مشخصات پارچه اسپان باند جالب است. بلکه لازم می باشد افرادی که قصد خرید آن را دارند، مشخصات و ویژگی های آن را بدانند تا در پروسه خرید دچار مشکل نشده و قربانی سوء استفاده برخی از فروشندگان نشوند.
برای همین، چندی از مشخصات اصلی پارچه اسپان باند را در زیر بیان کرده ایم:

  1. این پارچه از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار می باشد. زیرا تراکم آن چندان زیاد نیست و الیاف مرغوبی در بافت پرسی اش به کار گرفته شده است.
  2. پارچه اسپان باند از مقاومت کششی خوبی برخوردار بوده و به سادگی پاره نمی شود. این مشخصه برای دوخت پوشیدنی هایی که از پارچه اسپان باند تهیه می شود، حائز اهمیت است.
  3. پارچه های اسپان باند، آنتی باکتریال هستند. این پارچه ها به خاطر نداشتن روزنه، پارچه هایی مقاوم در برابر ورود باکتری می باشند.
  4. این پارچه دارای کیفیت رنگ خوبی است. در صورتیکه رنگ در تمامی ورق پارچه اسپان باند به صورت یکنواخت و یکدست باشد، این پارچه یک پارچه خوب و مرغوبی به حساب می آید.
  5. ضد اشعه یو وی بودن، از دیگر مشخصات پارچه اسپان باند است. به خاطر نوع ساختار و تراکمی که این پارچه دارد، اشعه مضر یو وی از آن عبور نخواهد کرد و دیگر مواردی از این قبیل.

در نظر داشته باشید که این مشخصات و ویژگی ها، ویژگی های مثبت پارچه های اسپان باند است. علاوه بر خصوصیات مثبت، این پارچه همانند دیگر پارچه ها از نکات منفی هم برخوردار می باشد.

انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید

پارچه های یکبار مصرف اسپان باندی هستند که مصارف بیمارستانی دارند. این پارچه ها در کارخانه های تولیدی و بازار فروش، با عنوان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی شناخته می شوند.
تا چند سال قبل، انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تنها از مشخصات و ویژگی های رایج برخوردار بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پارچه های جدیدی تولید شده اند که خصوصیات منحصر به فرد تر و خاص ترین نسبت به تولید قدیم این پارچه ها دارند.
این پارچه های تولید جدید، آنتی باکتریال هستند، ضد یو وی هستند، آب دوست یا آب گریز هستند و دیگر مشخصاتی از این قبیل دارند.
به خاطر متفاوت بودن این پارچه ها، طبیعی است که قیمت خرید و فروش شان در بازار بیشتر از پارچه های قدیمی باشد.
پارچه های اسپان باند از لحاظ تولید، به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  1. پارچه های اسپان باند بیمارستانی که مختصراً راجع به آن ها در این بخش صحبت کردیم.
  2. پارچه های اسپان باند صنعتی که در حوزه های مختلف و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

عرض های مختلفی از پارچه های اسپان باند به بازار راه پیدا می کند اما در خصوص پارچه های اسپان باند بیمارستانی باید گفت که این عرض ها محدود بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ سانتی متر می باشد. در خصوص گرماژ و یا همان وزن پارچه هم باید گفت که گرماژ کلی پارچه های اسپان باند، ۱۷ تا ۱۱۰ متغیر است. اما آن هایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد دارند که ۳۰ تا ۶۰ گرم وزن داشته باشند.

فروش پارچه اسپان باند

چگونه در شهرهای بزرگ پارچه اسپان باند ارزان بخریم؟

نگرانی های بسیاری در خصوص چگونگی خرید فروش پارچه اسپان باند ارزان اما باکیفیت در شهر های بزرگ وجود دارد. اما باید گفت آنقدر راه کار های بسیاری هست که جای نگرانی برای این مسئله نمی باشد.
در زیر، درباره شیوه های خرید و چگونگی خرید پارچه اسپان باند ارزان ولی باکیفیت صحبت کرده ایم.
خرید پارچه اسپان باند اغلب به صورت عمده انجام می شود. اما کسانی هم هستند که متقاضی خرید جزئی و خرد این پارچه بوده و برای مصارف خانگی به آن نیاز دارند که بحث آن ها جداست.
در خصوص خریداران عمده باید گفت که انتخاب شیوه خرید و نوع مرکز فروش بسیار حائز اهمیت است. زیرا در خرید عمده، قیمت یکی از اصلی ترین فاکتور ها می باشد. پس به طور کلی می توان گفت مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت فروش منصفانه ای دارد. مثل:

  • کارخانه های تولیدی: خیلی از کارخانه ها، این امکان را برای خریدار عمده فراهم کرده تا به صورت مستقیم خرید کرده و محصول را با قیمت درب کارخانه تحویل بگیرد. بهترین کارخانه های تولید پارچه اسپان باند در مشهد، اصفهان، تبریز، یزد و تهران می باشند.
  • نمایندگی فروش: هر تولیدی در هر شهری به خصوص شهر های بزرگ، دارای نمایندگی فروش می باشد. این مراکز در اصل نماینده فروش کارخانه های تولیدی در سراسر کشور هستند و خرید پارچه اسپان باند از آن ها، مانند خرید پارچه از کارخانه تولیدی می باشد. اما مناسب کسانی است که امکان دسترسی مستقیم به کارخانه تولید کننده ندارند.
  • مراکز فروش واسطه: این مراکز، با برند های بسیاری همکاری کرده و فروشنده مستقیم تولیدی خاصی نیستند. برای همین، قیمت پارچه اسپان باند در این مراکز به مراتب گران تر از کارخانه و نمایندگی فروش آن می باشد. برای خریداران عمده، این روش چندان توصیه نمی شود.

فروش پارچه اسپان باند در مشهد

همانطور که می دانید، نام مشهد در لیست قطب های تولیدی پارچه اسپان باند در ایران آورده شده است. پس خرید پارچه از مراکز فروش پارچه اسپان باند در مشهد کار آسانی است.
البته چون مشهد یک شهر بزرگ، شلوغ و پرجمعیت است، شاید خرید مستقیم به صورت حضوری از کارخانه تولید کننده، کار چندان آسانی نباشد و دردسر هایی به همراه داشته باشد.
برای همین، توصیه می کنیم که غیر حضوری خرید پارچه اسپان باند در مشهد، تهران و دیگر شهر های شلوغ را انتخاب کنید.
شاید با خود بپرسید چطور؟
در پاسخ می توان دو روش خرید غیر حضوری را به شما معرفی کرد:

  1. خرید به صورت تلفنی
  2. خرید به صورت اینترنتی

میان این دو روش، خرید به صورت اینترنتی بیشتر پیشنهاد می شود. زیرا این روز ها کمتر کارخانه تولیدی است که به منظور شناساندن خود در بازار پارچه، دارای سایت رسمی در فضای مجازی نباشد.
خیلی از این کارخانه ها، بخش فروش اینترنتی پارچه را در سایت رسمی خود راه اندازی کرده اند که:

  • خرید غیر حضوری را برای مشتریان ممکن ساخته اند.
  • موفق شده اند بازار فروش خود را داغ تر از قبل کنند.
  • مشتریان بیشتری از سراسر کشور به خود جذب نمایند.
  • و مواردی از این قبیل.

شاید خیلی از شما تجربه خرید اینترنتی موفقی نداشته و یا نگران کیفیت و قیمت پارچه ای هستید که غیر حضوری سفارش می دهید. اما باید گفت اگر در انتخاب سایت دقت نمایید، هیچگاه از خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از سایت های فروشنده پشیمان نخواهید شد. چرا که از طرفی:

  • هزینه و مخارج را کاهش داده اید.
  • در زمان طلایی خود صرفه جویی کرده اید.
  • برای ثبت سفارش دارای محدودیت زمانی نبوده اید.
  • از مشاوره های فروش برخوردار شده اید.
  • نیازی به رفت و آمد، در ترافیک ماندن و … را نداشته اید و غیره.

با تمام این تفاسیر، خرید اینترنتی را امتحان کرده و یا هنوز تمایل به خرید حضوری انواع پارچه اسپان باند دارید؟

فروش پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت

در سایت های زیر نظر کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی و صنعتی باکیفیت که در بخش گذشته مفصل راجع به آن صحبت کردیم، آدرس تمامی نمایندگی های سطح کشور آورده شده است.
کسی که خرید حضوری برایش راحت تر است، می تواند از این سایت ها، آدرس نمایندگی ها و یا راه های ارتباطی با کارخانه تولیدی را یافته و برای خرید حضوری اقدام نماید.
نمایندگی های فروش پارچه اسپان باند اگر نمایندگی های رسمی باشند:

  • کیفیت پارچه های اسپان باند را تضمین می کنند.
  • پارچه اسپان باند را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند.
  • مشتری را در زمینه خرید انواع پارچه اسپان باند یاری می رسانند.
  • شرایط فروش ویژه و فوق العاده ای را برای خریداران عمده پارچه اسپان باند در نظر می گیرند.

قیمت تمام شده پارچه اسپان باند را برای خریداران عمده کاهش می دهند و تخفیفات استثنایی برای وی قائل می شوند.
و مواردی از این دست.
این شرایط ویژه برای این است که نمایندگی ها، فروشندگان مستقیم و بدون واسطه کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند هستند. این مسائل و شرایط در مراکز فروش غیر مستقیم و واسطه ای اصلاً وجود ندارد.
لازم است بدانید، هر چه تعداد واسطه ای که بین خریدار و فروشنده قرار گرفته بیشتر شود، قیمت تمام شده و نهایی پارچه اسپان باند بیمارستانی و یا صنعتی هم بیشتر خواهد شد و این یک اصل اثبات شده است.
البته باید بدانید که برای خرید خرد و متراژ کم پارچه اسپان باند، این مسئله چنان توفیری نخواهد داشت و بیشتر مورد توجه خریداران عمده پارچه است.

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا، بهترین شرایط خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند با بهترین قیت ممکن را برای مشتریان خود فراهم آورده است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیستی که حاوی ستون هایی از شاخصه های مهم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟