فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه با قیمت دست اول

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه با قیمت دست اول

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه با قیمت دست اول کارخانه و در تنوع بالا را می توانید از طریق این مجموعه به دلیل حذف کامل واسطه ها به صورت عمده خریداری کنید.

کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند بافتینه

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

 

پارچه های اسپان باند جزء پارچه های بسیار پر کاربرد هستند، که در حال حاضر در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
یکی از موارد مهم استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند در بخش های مختلف مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.
به دلیل ارتباط مستقیم این پارچه ها با پوست بدن، بهتر است که این پارچه ها به صورت کاملا نرم و لطیف و ضد حساسیت تولید شوند.
همچنین پارچه هایی که مخصوص مصارف بیمارستانی هستند را باید کاملاً آنتی باکتریال تولید کنند، تا به راحتی بتوان از آنها در بخش‌ های مختلف بیمارستان استفاده کرد.
به دلیل استقبال بالا از این پارچه ممکن است که برخی از کارخانجات به طور کامل تمامی اصول و قوانین بافت این پارچه‌ ها را رعایت نکنند و در بازار با منسوجات بی کیفیت رو به رو شوید.
در چنین زمانی، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه اسپان باند در داخل کشور اهمیت پیدا می کند.
با بررسی کارخانجات تولیدکننده در می‌ یابیم که شهرهای مختلف از کشور، کارخانجات بسیار زیادی دارد، که هر کدام با راه اندازی خطوط تولید، پارچه اسپان باند سعی می کنند نیاز روز افزون بازار را تامین نمایند.
کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند بافتینه یکی از بهترین ها در این حوزه محسوب می شود، که تمامی تولیدات آن مطابق با استانداردهای از قبل مشخص شده صورت می گیرد.
کارخانه اسپان باند بافتینه در شهر مشهد واقع شده و حجم زیادی از پارچه های مورد نیاز در سراسر کشور را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می نماید.
برخی از دلایل وجود دارد که با بررسی آنها می توانیم به برتر بودن برخی از کارخانجات پی ببریم، در اینجا سعی کرده ایم تا با معرفی برخی از ویژگی های خاصی که در کارخانه بافتینه رعایت می ‌شود، دلایل استقبال بالا از تولیدات این کارخانه را در بازار مشخص کنیم:

  • استفاده از مواد اولیه اعلاء و تهیه پلیمرهای مورد نیاز به شکل مستقیم از پالایشگاه ‌ها
  • استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته و به روز، مطابق استانداردهای بین المللی
  • تولید پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً استاندارد و به کار بردن ترکیبات دقیق
  • کمک گرفتن از مهندسین متخصص در حوزه ترکیب مواد و کنترل دستگاه ها
  • استفاده از کارگران مجرب و ماهر برای هدایت بهتر دستگاه ها و کنترل خطوط تولید
  • داشتن آزمایشگاه ‌های مجهز و آزمایش کردن پارچه ها، طی دوره های متوالی

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد، مشخص کننده اهمیت دادن مدیران کارخانه به شیوه تولید این پارچه ها است، به همین سبب نتیجه کار، پارچه های مرغوب می باشد.
این کارخانه با توجه به کیفیت بالای منسوجات خود نه تنها در بازار داخلی اعتبار مناسبی به دست آورده، بلکه در بازارهای صادراتی نیز پیشرو بوده و جایگاه خوبی را دارد.
زیرا با تجربه بخش مدیریتی این کارخانه و به کارگیری تمامی امکانات کامل و به روز سعی می‌ شود تا خدمت رسانی و تولیدات این مجموعه در بالاترین سطح انجام شود.

 

بهترین مشخصات پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه کدام است؟

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

 

تا اینجا دریافتیم که کارخانه بافتینه جزء معتبرترین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند ست که در حال فعالیت می باشد.
به دلیل اینکه پارچه اسپان باند بیشتر در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به خصوص در شرایط حال حاضر جامعه که به دلیل ویروس کرونا حجم استفاده از این پارچه افزایش چشمگیری پیدا کرده، باید این پارچه ها به صورت کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال تولید گردد.
کارخانه بافتینه با رعایت تمامی این اصول سعی می ‌کند تا بهترین محصولات را با ویژگی های منحصر به فرد به بازار ارائه دهد، تا هم نیاز بازار را به خوبی تامین کند و هم بتواند جایگاه مناسبی برای محصولات خود در بین فروشنده های عمده به دست آورد.
پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه از مشخصات و ویژگی‌های خاصی برخوردار است که در اینجا سعی می کنیم برخی از مهم ترین آنها را ذکر کنیم:

  • تولید این پارچه ها از وزن ۸ گرم تا ۱۵۰ گرم در کارخانه بافتینه صورت می گیرد.
  • تنوع عرض تولید شده در این کارخانه بسیار بالا است و به راحتی تا عرض حداکثر ۴۰۰ سانتی متر می ‌توان این پارچه ها را تهیه نمود.
  • این پارچه ها به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید شده و مناسب برای بخش های مختلف بیمارستانی هستند.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند با دو ویژگی منحصر به فرد واترپروف و هیدروفیل بودن نیز در این کارخانه وجود دارد.
  • به کارگیری پلیمرهای باکیفیت بالا، سبب شده تا پارچه هایی با بافت نرم و لطیف و بدون ایجاد حساسیت تولید گردد.
  • این پارچه ها از مقاومت کششی و سایشی بالایی برخوردارند و به راحتی می توان در مصارف گوناگون از آنها استفاده کرد.
  • تنوع در رنگ بندی این پارچه ها بسیار بالا است و برای هر نوع مصرفی می توان متناسب با نیاز آنها را تهیه نمود.
  • پارچه های اسپان باند در عرض ها و وزن های بسیار متنوع تولید می شوند، که در بین این عرض ها عرض ۱۲۰ و عرض ۱۶۰ سانتی متر آن جزء پرفروش ترین ها در بازار هستند.

در حال حاضر به هیچ عنوان امکان حذف پارچه اسپان باند از زندگی بشر و یا جایگزین کردن آن وجود ندارد؛ به همین سبب بهتر است تا کارخانجات توجه و تمرکز خود را بر تولید این پارچه ها با کیفیت بالاتر بگذارند.

 

مقایسه پارچه اسپان باند با پارچه های فلامنت

 

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

تا اینجا دریافتیم که مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند، پلیمرهایی هستند که از پالایشگاه‌ ها به دست می آیند، که این پلیمرها را توسط دستگاه‌ اکسترودر ذوب کرده و تبدیل به الیاف فیلامنت می‌ کنند.
در روند تولید پارچه های فلامنت نیز از الیاف فیلامنتی استفاده می ‌برند، که این الیاف قیمت ارزان تری دارد و منجر به تولید پارچه هایی باکیفیت خوب و قیمت مناسب می شود.
با توجه به اینکه در روند تولید پارچه اسپان باند و تولید پارچه‌ های فلامنت هر دو از پلیمرها کمک می گیرند، ممکن است که برخی از افراد تصور کنند این دو پارچه شباهت های زیادی با یکدیگر دارند؛ اما در واقع این پارچه ها فقط مواد اولیه مشترکی با یکدیگر دارند و روند تولید آنها به طور کل با هم تفاوت می کند.
در مقایسه پارچه اسپان باند با پارچه های فلامنت در می یابیم که در روند تولید پارچه فلامنت پس از به وجود آمدن الیاف باید آنها را با استفاده از دستگاه های ریسندگی تبدیل به نخ هایی با نمره های مشخص کنند.
سپس این نخ ها را توسط دستگاه های بافندگی در تار و پود پارچه قرار داده و طبق اصول مشخص شده در هم دیگر می تنند، امکان تولید پارچه فلامنت به صورت ساده و همچنین به صورت طرحدار نیز وجود دارد.
اما پارچه های اسپان باند را به شکل مستقیم از الیاف فیلامنت به دست آمده، بدون نیاز به استفاده از دستگاه های ریسندگی و بافندگی تولید می ‌کنند؛ به همین جهت سرعت تولید این پارچه ها به نسبت پارچه های فلامنت بالاتر است و قیمت آنها نیز کمتر می‌ شود.
تفاوت مهم تری که این دو پارچه با یکدیگر دارند، این است که پارچه های فلامنت از قابلیت شستشو و استفاده چندباره برخوردار هستند؛ اما در اغلب مواقع پارچه های اسپان باند به صورت یکبار مصرف بوده و نیازی به شست و شو پیدا نمی کنند.

 

قیمت پارچه یکبار مصرف چه نرخی در سال جدید دارد؟

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

 

پارچه اسپان باند جزء پرفروش ترین پارچه های حال حاضر بازار است، که موارد استفاده متعدد و قیمت ارزان آن، می تواند جزء مهمترین دلایل این موضوع باشد.
معمولاً هر ساله کارخانجات اقدام به تغییرات لیست قیمت محصولات خود می کنند؛ زیرا در ابتدای هر سال لازم است تا حقوق کارمندان و کارگران افزایش پیدا کند و همچنین قیمت مواد اولیه نیز افزایش دارد و به همین سبب در کارخانجات تولید کننده نیز مجبور هستند تا لیست قیمت های خود را به روز نمایند.
قیمت پارچه اسپان باند بافتینه نیز به مانند پارچه های دیگر در سال جدید تغییراتی پیدا می کند که برای به دست آوردن این قیمت ‌ها بهتر است از طریق کارخانه به شکل مستقیم اقدام کنید.
در صورتی که از کارخانجات تولید کننده فاصله های زیادی دارید و امکان صرف وقت و رفتن به کارخانه را ندارید، می توانید از طریق مرکز پخش معتبر اقدام به دریافت قیمت های جدید نمایید.
در این مراکز مستقیم بهترین قیمت های ارائه شده در بازار را به دست می آورید؛ زیرا برخی از مراکز که دلالان و واسطه ها در معاملات آنها نقش دارند، قیمت ‌های بسیار بالایی را در قبال پارچه هایی باکیفیت متوسط ارائه می دهند.
برای اینکه بتوانید بهترین قیمت پارچه اسپان باند بافتینه را به دست آورید، با مرکزی که در ادامه معرفی می کنیم، ارتباط مستقیم برقرار نمایید.

 

آیا امکان خرید اینترنتی اسپان باند وجود دارد؟

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

 

کاربرد بسیار بالای پارچه های اسپان باند سبب شده تا دلالان و واسطه ها نیز در این بازارها ورود پیدا کرده و فعالیت ‌های زیادی را انجام دهند که سبب بالا رفتن قیمت های این پارچه ها می شود.
مراکز عرضه و فروش متعدد و شیوه ‌های خرید زیادی وجود دارد، که یکی از چالش ‌های بزرگ مصرف کنندگان پارچه اسپان باند، انتخاب روش های مناسب برای خرید این پارچه ها می باشد.
اگر برای شما هم این سوال به وجود آمده که آیا امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند وجود دارد، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله در صورت انتخاب سایت های معتبر می توانید این پارچه را به راحتی بخرید.
به خریداران پارچه اسپان باند و مراکز تولیدی که به پارچه اسپان باند در حجم های زیاد نیاز دارند، توصیه می کنیم که در خرید اینترنتی پارچه اسپان باند، مراکزی را انتخاب کنند که از برخی ویژگی های خاص برخوردار باشند، مانند:

  1. به طور کامل واسطه ها را حذف کرده و به عنوان یک پل ارتباطی بین خریدار و کارخانجات تولید کننده عمل کنند.
  2. بتوانند نمونه های عدلی و کالیته رنگی پارچه را قبل از خرید عمده برای انتخاب بهتر به مشتریان ارائه دهند.
  3. داشتن پشتیبانی آنلاین و تلفنی تا زمانی که پارچه ها به دست مشتری برسد.

در صورتی که در انتخاب سایت های آنلاین دقت داشته باشید و چنین مراکزی را برای خرید خود انتخاب کنید به طور حتم می ‌توانید بهترین پارچه را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه نمایید.
با انتخاب درست، مزایای بسیار زیادی از خرید آنلاین، نسیب مشتریان و مراکز تولیدی می شود، که با یکبار خرید آنلاین برای همیشه، این افراد ترجیح می دهند محصولات مورد نظر خود را با این شیوه تهیه کنند، که برخی از این مزایا عبارتند از:

  • کاهش هزینه های رفت و آمد و گشت و گذار در بازارها
  • دسترسی به قیمت های درب کارخانه با حذف کامل واسطه ها
  • امکان ارسال پارچه های خریداری شده از درب کارخانجات و کم کردن هزینه های حمل و نقل و انبارداری
  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ رنگ، عرض و گرماژ
  • تحویل سفارشات در کمترین روزکاری در اقصی نقاط کشور
  • وجود کارشناسان و مشاوران آگاه، جهت ارائه اطلاعات لازم به خریداران

 

بزرگترین مرکز عرضه کننده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

 

تا اینجای مطلب دریافتیم که بازار پارچه های یکبار مصرف بسیار شلوغ و پر از واسطه است، که در بین برندهای متنوع، خریداران در جهت انتخاب های مناسب دچار سردرگمی می شوند.
جهت خرید پارچه اسپان باند سوزنی، که موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها دارد، مراکز بسیار زیادی وجود دارند.
این مرکز به عنوان بزرگترین عرضه کننده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی سعی کرده است تمامی عرض ها و گرماژهای پرکاربرد بیمارستانی را با کالیته رنگی متنوع ارائه دهد.
تهیه بهترین برندهای مطرح تولید کننده در این زمینه با قیمت های مناسب در بازارهای رقابتی حال حاضر، یک مزیت محسوب می ‌شود، که با انتخاب این مرکز، خریدار می تواند از آن بهره مند شود.

فقط با یکبار خرید از این مرکز عرضه کننده، به عنوان مشتری ثابت این مجموعه، حتی اطرافیان خود را نیز تشویق به خرید از این مرکز می کنید. این مجموعه با راه اندازی سایت آنلاین، امکان دسترسی آسان به تنوع بالای محصولات را اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟