فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار خرید از کارخانه پارچه اسپان باند پزشکی

بازار خرید از کارخانه پارچه اسپان باند پزشکی

کارخانه پارچه اسپان باند پزشکی نیز محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و از طریق سایت پارادا پارچه، به بازار خرید و فروش این محصولات، عرضه می نماید.

پارچه اسپان باند چگونه تولید می گردد؟

پارچه ی اسپان باند یکی از چندین پارچه ای می باشد که علاوه بر تولید بالایی که دارد در زمره ی پرفروش ترین پارچه ها قرار گرفته است.
این پارچه از منسوجات بی بافت به شمار می آید و جنس تشکیل دهنده ی آن پلی پروپلین می باشد.
اسپان باند را با نام های متفاوتی شناسایی می کنند و اکثر مردم آن را با نام های دیگری می شناسند و در خرید و فروش های خودشان آن را به کار می برند.
این اسامی عبارت هستند از: پارچه ی یکبار مصرف، بی بافت، لایه ی سوزنی، نبافته، نبافته ی اسپان و نبافته ی سوزنی.
شاید شما هریک از این نام ها را شنیده باشید و شاید نشنیده باشید اما چیزی که لازم است بدانید این است که این نام ها مخصوص پارچه ی اسپان باند می باشند.
پارچه های اسپان باند همانند پارچه های معمولی تار و پودی از الیاف انواع نخ ها نیستند بلکه می توان گفت آن ها از الیاف پرس تشکیل شده اند.
پارچه های اسپان باند را با ضخامت و عرض های گوناگونی مورد تولید قرار می دهند و در واقع می توان اعلام نمود که به همین دلیل است که به پارچه های بی بافت و یا نبافته مشهور می باشد.
همان طور که می دانید پارچه های اسپان باند موارد مصرف گوناگون و زیادی دارند و ما هروزه با این نوع پارچه سر و کار داریم و از آن استفاده می نماییم اما شاید خودمان نسبت به این پارچه آگاهی نداریم و نمی دانیم این همان پارچه ی اسپان باند است.
در صورتی که تمایل دارید با فرآیند تولید پارچه ی اسپان باند آشنا شوید با ما همراه باشید تا آن را به شما توضیح دهیم.
در این میان دستگاهی به نام اکسترودر وجود دارد که مواد اولیه وارد این دستگاه می شود، بعد از این که این مواد ذوب شدند، در ادامه سوزن های سرنگ مانندی وجود دارد که مواد ذوب شده که پلی پروپلین می باشند وارد این سوزن ها می شوند و با فشاری که از سمت دستگاه اکسترودر به آن ها وارد می شود، مواد مذاب به صورت الیاف و رشته های بسیار باریکی همانند رشته های فیلامنت خارج می شوند.
حال این فیلامنت ها بعد از این که خنک شدند، به صورت آیرودینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و لایه های اسپان در این زمان تولید می گردند.
بنابراین در اثر این فرآیندی که توضیح داده شد، پارچه های اسپان باند تولید می شوند.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند پزشکی و مصارف مهم آن

همان طور که می دانید موارد مصرف پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد و یکی از این موارد، مصرف در حیطه ی موارد پزشکی و بهداشتی می باشد.
کاربرد این پارچه در مصارف پزشکی بسیار زیاد است و از آن در مراکز درمانی و بیمارستانی استقبال زیادی شده است و افراد زیادی استفاده از این پارچه را به پارچه های دیگر ترجیح می دهند.
هر نوع پارچه ای دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشد و بر این اساس است که محدوده ی استفاده از آن پارچه تعیین می گردد.
از پارچه های اسپان باند که برای مصارف پزشکی تولید شده اند و با شرایط و ویژگی هایی که مراکز درمانی و بیمارستانی ها نیاز دارند، مورد تولید قرار گرفته اند در موارد ذیل استفاده می شود:

  • تولید انواع دستمال های مرطوب بهداشتی
  • رواندازهای بهداشتی بیماران
  • تولید زیراندازهای بهداشتی مخصوص بیمار
  • انواع ملحفه های پزشکی و بهداشتی
  • در تولید و آماده سازی لباس های بیماران
  • لباس های مخصوص اتاق های جراحی و عمل
  • تولید کلاه و ماسک های یکبار مصرف پزشکی
  • تهیه ی رویه های بهداشتی پوشک بچه و پدهای مخصوص بانوان
  • تولید انواع باند و گاز و پدهای بیمارستان و مواردی که برای بستن انواع زخم مفید می باشد.
  • در تهیه و تولید لایه های بهداشتی و بیمارستانی مختلف

همان طور که مشاهده می فرمایید موارد مصرف پارچه های اسپان باند در زمینه ی بهداشت و درمان زیاد است و استفاده های فراوانی از آن ها می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

برای تهیه ی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی لازم است ابتدا در مورد ویژگی ها و مشخصاتی که دارند، اطلاعاتی را به دست آورید و در این زمینه بدانید که کدام پارچه از کیفیت خوبی برخوردار است و یا کدام پارچه مرغوب نمی باشد.
زمانی که شما بتوانید با اعتماد کامل به دانسته های خود نسبت به تهیه ی قیمت این پارچه ها اقدام فرمایید، خواهید توانست این مورد را نیز تشخیص بدهید که قیمت در نظر گرفته شده برای این پارچه با آن ویژگی ها مناسب است یا خیر.
برای تهیه ی لیست قیمت این پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می توانید به چند روش اقدام کنید تا بتوانید قیمت درست این محصولات را به دست بیاورید.
اولین روشی که از دیرباز تا کنون بر این اساس قیمت محصولات مورد نظرشان را به دست می آوردند عبارت است از قیمت گیری از طریق درب کارخانه و مراجعه به صورت حضوری به کارخانه ی تولیدکننده و دریافت لیست قیمت این محصولات از کارشناسان فروش آن مجموعه، حال هر کارخانه ای که مد نظر شما می باشد.
مراجعه به صورت حضوری دارای مزایای و معایبی می باشد که افراد با توجه به سلیقه ی شخصی و گاهی اوقات شرایطی که جامعه حکم می کند یکی از روش ها را انتخاب می نمایند و بر آن اساس فعالیت های خود را ادامه می دهند.
در حال حاضر که بیماری کرونا رواج یافته است، همگی می دانیم بهترین راه برای این که بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم این است که روابط خود را با دیگران کمتر کنیم و این مورد را می توانیم در قیمت گیری و یا خریدهای خودمان را وارد کنیم.
برای این کار یک روش وجود دارد که می توانیم آن را به این صورت بیان کنیم که روشی مدرن می باشد که همه چیز بر حول محور اینترنت و به صورت آنلاین می چرخد.
یعنی شما از هر کارخانه و یا تولیدکننده ای که تمایل دارید به صورت اینترنتی درخواست خودتان را مبنی بر دریافت لیست قیمت محصولات، مطرح می نمایید و سپس آن را به صورت آنلاین از مشاوران مجموعه دریافت می نمایید.
استفاده از این روش علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می تواند مزایای دیگری از جمله، عدم محدودیت برای افراد در زمان و مکان داشته باشد و فرد می تواند در هر زمان از شبانه روز که تمایل دارد و یا در هر مکانی که وقتش به آن اجازه می دهد، برای دریافت این لیست قیمت و یا به طور کلی برای بیان درخواست هایش اقدام نماید.
در این حالت شما می توانید به راحتی و بدون خرج کردن هیچ پول و صرف هیچ گونه هزینه ای، پس از دریافت نتیجه ی درخواست خودتان، آن را با هر کارخانه ی دیگری که تمایل دارید مقایسه نمایید و این مقایسه می تواند هم از نظر کیفیت اجناس مشابه باشد و هم از نظر قیمتی که هرکدام اعلام می کنند.

درخواست لیست قیمت به روش اینترنتی می تواند از این نظر هم به صرفه باشد که این لیست دیگر کاملا به روز می باشد و ارسال آن بر اساس تغییرات قیمت های روز انجام می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند از درب کارخانه

یکی از روش های خریدی که می توانید بر آن اساس اقدام کنید این است که به صورت حضوری به درب کارخانه پارچه اسپان باند مورد نظرتان مراجعه نمایید و از این راه پارچه هایی که تمایل به خریدشان دارید را انتخاب کنید و در نهایت آن ها را خریداری نمایید.
این روش هم مانند هر روش دیگری که برای خرید وجود دارد دارای معایب و مزایایی می باشد که می بایست به طور دقیق توسط افراد بررسی شود تا بر آن اساس، تصمیم خود نسبت به خرید به این شکل را بگیرند.
از جمله مزایای این روش این است که فرد می تواند به صورت مستقیم با خود کارخانه ارتباط بگیرد و دیگر پای هیچ دلال و واسطه ای در این میان باز نمی شود.
بنابراین قیمتی که برای فرد در می آید قیمتی بسیار به صرفه است و فرد می تواند سود بهتر و مناسب تری را در نهایت به دست آورد.
این روش از معایب زیادی هم برخوردار است، به عنوان مثال در این میان شما می بایست راه زیادی را طی کنید تا به محل کارخانه ی مورد نظرتان برسید که شاید این راه حتی به اندازه ی این باشد که از یک شهر به شهر دیگری بروید.
مسلما در طی کردن این راه علاوه بر وقت و زمانی که صرف می کنید هزینه هایی هم بابت رفت و آمد و حمل و نقل باید پرداخت نمایید که خودشمی تواند از میزان سود نهایی شما کسر کند.
بنابراین بر اساس مواردی که بیان نمودیم می توانید این راه را برای خریدهای خود انتخاب نمایید و یا این که از روش دیگری برای انجام خریدهای خودتان بهره ببرید و بر طبق آن ها اقدامات لازم را انجام بدهید.

پارچه اسپان باند مخصوص گان جراحی

شایان ذکر است که از پارچه های اسپان باند برای تولید و تهیه ی انواع گان های جراحی استفاده می کنند که مصارف اصلی آن ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد و از آن ها استقبال زیادی می شود زیرا بسیار راحت هستند و از آن جایی که این پارچه ها یکبار مصرف می باشند، افراد می توانند پس از مصرف آن ها را دور بیندازند.
گان های جراحی چون در محیط های بیمارستانی استفاده می شوند و باید عاری از هرگونه میکروبی باشند بنابراین بهتر است که از پارچه های یکبار مصرف تهیه شوند تا دیگر نیازی نباشد که آن را شست و یا ضد عفونی نمود و مدام فکر استفاده کننده ها این باشد که آیا تمیز شده است و عاری از میکروب است یا خیر.
جهت تولید گان جراحی به طور معمول از پارچه های اسپان باند و یا به عبارتی پارچه های یکبار مصرف استفاده می نمایند و بازار اصلی فروش آن نیز به مراکز درمانی و بیمارستان ها محدود می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

فروش مستقیم پارچه از کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه ها خودشان عوامل فروش مستقیمی دارند که پارچه های تولیدی خودشان را به صورت آسان به بازار عرضه می نمایند.
یکی از این راه های فروش مستقیم این است که خود کارخانه نیز در محل خود، مرکز فروشی قرار می دهد و افراد می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند و هر نوع پارچه در هر حجمی که تمایل دارند را سفارش دهند و خریداری نمایند.
این راه، اولین راه فروش مستقیم محصولات تولیدی کارخانه می باشد که به دلیلی یک سری معایبی که دارا بود، تصمیم گرفته شد که در این میان راه های دیگری هم پیش بینی شود.
راهی که در نظر گرفته شد این بود که کارخانه برای خودش، در شهرهای دیگر نمایندگی هایی را راه اندازی نماید تا افراد بتوانند به راحتی به آن نمایندگی ها در شهر خود مراجعه کنند و محصولات مورد نیازشان را درخواست بدهند.
این نمایندگی ها در صورتی که به صورت مستقیم زیر مجموعه ی کارخانه باشند و کاملا رسمی و از سمت خود کارخانه در حال فعالیت باشند، قیمتی که به مشتریان خود اعلام می نمایند همان قیمت کارخانه می باشند و از همه مهمتر کیفیتی که به مشتری تحویل داده می شود هم همان کیفیت اصلی تولیدی در کارخانه می باشد.
این نمایندگی ها در اصل برای حفظ مشتریان کارخانه ها و همچنین افزایش فروش کارخانه راه اندازی شده اند و در واقع می توان گفت یک معامله ی دو سر سود است که البته فرد باید دقت نماید تا در این میان درگیر نمایندگی های اشتباهی و جعلی نشود.
روش دیگر فروش مستقیم هم از طریق فروش به صورت اینترنتی می باشد که کارخانه های پرفروش و مهم در حال حاضر برای خودش سیستم فروش اینترنتی و آنلاین راه اندازی نموده اند و بر این اساس افراد می توانند از هر شهری نسبت به خرید محصولات تولیدی یک کارخانه در شهر دیگر اقدام کنند.

همان طور که متوجه شدید کارخانه پارچه اسپان باند راه های زیادی برای خرید به صورت مستقیم از خود کارخانه برای شما قرار داده است و می توانید هر راهی که تمایل دارید را انتخاب نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟