فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

پس از کیفیت و جنس، این قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار است که برای خریداران و متقاضیان این پارچه، مهم می باشد. چرا که عمدتا خریداران این پارچه، تولیدکنندگان پوشاک و یا تاجر و صادر کننده این پارچه هستند و به دنبال بهترین مرکز فروشی می باشند که بتوانند خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را در کیفیتی عالی و قیمتی ارزان، تهیه نمایند. از این رو، اگر شما هم در زمینه تجارت این پارچه فعالیت می کنید، حتما این مقاله از سایت پارادا را به دقت مطالعه بفرمایید تا راهنمای دقیق و کافی را در خصوص قیمت و خرید پارچه فلامنت طرح دار، به دست آورید.

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی از پرطرفدارترین پارچه برای تولید انواع البسه و ملحفه بیمارستانی می باشد و میزان تولید بالایی دارد. از این رو، به راحتی می توان این پارچه را در فروشگاه ها و بازار، پیدا و خریداری نمود. اما اگر از مشخصات و ویژگی های این پارچه اطلاعات درستی نداشته باشید، ممکن است که پارچه نامرغوبی را خریداری کرده و دچار زیان مالی شوید. برخی از فروشندگان، صرفا برای دریافت سود بیشتر و فروش پارچه های خود، پارچه های بی کیفیت را به دروغ، به عنوان پارچه مرغوب به فروش می رسانند. پس این شما هستید که باید حواس خود را جمع کرده و با اطلاعات و آگاهی کامل از مشخصات پارچه، اقدام به شناسایی، مقایسه و سپس خرید آن نمایید. به همین منظور، برخی از مهمترین مشخصات پارچه فلامنت طرح دار را در ادامه، بررسی خواهیم کرد.

  • کیفیت و لطافت

این پارچه از زیر دست بسیار نرم و لطیفی برخوردار بوده و در عین حال، کیفیت بالایی هم دارد و به زودی دچار پارگی، نخ کش شدن و غیره، نخواهد شد.

  • دوام و طول عمر بالا

یکی از بارزترین مشخصات پارچه فلامنت پنبه طرح دار، دوام و طول عمر بالای آن است. در واقع، این پارچه تحت شرایط مختلفی همچون شست و شوی مدام، اتو کشی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و غیره، مقاومت خود را حفظ خواهد کرد و مدت زمان طولانی را بازدهی خواهد داشت.

  • کشسانی خوب

این پارچه از قدرت ارتجاعی و کشسانی خوبی برخوردار است و این مورد یکی از مهمترین مشخصات پارچه بوده و باید به این مورد، توجه داشته باشید که هر چقدر کشسانی بالاتر باشد، کیفیت آن پارچه، بهتر خواهد بود.

  • بدن نما نبودن

پارچه فلامنت طرح دار، به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد موجب دیده شدن لباس های زیرین خود نمی شود.

  • آبرفت ندارد

یکی از راه های تشخیص اصالت و کیفیت این پارچه، این است که آنرا بشویید و اتو کشی کنید. اگر آبرفت داشت و دچار تغییر سایز شد، بدانید که کیفیت پایینی دارد. چرا که این پارچه به هیچ عنوان، آبرفت ندارد و دچار شل شدگی یا کوچک شدن نمی شود.

  • ضد حساسیت است

این پارچه از هیچگونه الیاف و ترکیبات حساسیت زایی برخوردار نمی باشد و موجب بروز حساسیت های پوستی نخواهد شد.

  • رنگ ثابت

رنگ پارچه فلامنت پنبه طرح دار، کاملا ثابت بوده و دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ نخواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این پارچه، کیفیت آن است. در واقع هر چقدر که کیفیت پارچه بالاتر و مرغوب تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر و گرانتر خواهد بود. البته، هزینه کردن برای محصولی با کیفیت، ارزش دارد. همچنین، نوع طرح و رنگ نیز در نحوه قیمت گذاری این پارچه، موثر می باشند. خرید عمده و میزان سفارش، خرید به صورت اینترنتی یا حضوری، خرید مستقیم یا خرید از بازار، اینها همه از جمله عوامل مهم در تغییر قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار هستند.

راهنمای خرید اینترنتی و ارزان پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید این پارچه به دو صورت اینترنتی و حضوری، امکان پذیر بوده و این بستگی به شما دارد که کدام روش را انتخاب نمایید. اما مسئله مهم در خرید این پارچه، این است که از مرکزی مطمئن، این کار را انجام دهید و سعی کنید که از مراکزی اقدام به خرید نمایید که پارچه ها را به طور مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما قرار دهند. چرا که در این صورت، شما می توانید پارچه های با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزانتر از بازار، تهیه کنید. فروشگاه و نمایندگی های فروش پارچه متعددی وجود دارند که می توانید از طریق آنها، خرید عمده خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید که این مراکز، باید دارای شرایط زیر باشند.

  • امکان فروش عمده انواع مختلف پارچه
  • ارسال سفارشات در کمترین زمان به تمام نقاط ایران
  • پاسخگویی سریع و به موقع
  • ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به متقاضیان
  • تامین پارچه ها از کارخانجات معتبر به صورت مستقیم
  • فروش محصولات خود با قیمتی ارزان و به صرفه

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار از توزیع کننده اصلی با قیمتی رقابتی

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار

اگر کیفیت و قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و می خواهید که این پارچه را از مرکزی تهیه نمایید که علاوه بر خرید بهترین پارچه با بالاترین کیفیت، قیمت ارزانی را هم بابت آن پرداخت نمایید. باید این کار را از نمایندگی و توزیع کننده اصلی آن پارچه انجام دهید تا خریدی مستقیم و بدون واسطه را تجربه نمایید. از این رو، مجموعه پارادا، می تواند گزینه ای عالی برای شما عزیزان باشد. چرا که این مرکز به عنوان نمایندگی فروش عمده انواع پارچه ها، فعالیت خود را آغاز نموده و تمامی پارچه های موجود در این شرکت، مستقیما از برترین کارخانجات تولیدی پارچه تامین می شود. علاوه بر آن، قیمت این پارچه نیز بسیار مقرون به صرفه و ارزانتر از مراکز دیگر می باشد. بنابراین، اگر تولیدکننده پوشاک و صادر کننده پارچه هستید، می توانید از طریق مرکز ما، بهترین خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار خود را با بالاترین سود ممکن، انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود، به سایت ما مراجعه کرده و با شماره های درج در صفحه، تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | عمده فروشی پارچه های ارزان قیمت

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و چهارخانه را با ارزان ترین و منصفانه ترین قیمت …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟