فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب ترین قیمت روز پارچه اسپان باند را ارائه دهد. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با مرکز فروش عمده اسپان باند بهتر است با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.
مراکز متعددی در حوزه تولید پارچه های اسپان باند فعالیت می کنند که شناخت این کارخانجات موجب می شود، تا در هنگام نیاز بتوانید انتخاب های بهتری انجام دهید. البته رفتن مستقیم به درب کارخانجات برای همه افراد امکان ندارد.
امروزه استقبال از این پارچه به حدی زیاد است که به طور مرتب مراکز فروش عمده اسپان باند در حال معاملات این پارچه هستند و برای پاسخگویی بهتر به نیاز خریداران، با ارائه یک لیست قیمت مناسب توانسته اند آنها را در انتخاب پارچه ها راهنمایی کنند.
انتخاب نمایندگی پارچه اسپان باند تهران که به عنوان بزرگترین مرکز فعال در این حوزه حضور دارد، موجب می شود تا هر نوع پارچه استانداردی را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تر تهیه کنید.

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

پارچه های اسپان باند جزء پارچه های با کیفیت بالای بازار بوده که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ‌ها شیوه بافت خاصی داشته، به همین سبب ویژگی های آنها نیز کاملا متفاوت با پارچه های سنتی می باشد.
با کمک دستگاه اکسترودر و ذوب مواد پلیمری که در صدر این مواد پلیمری، پلی پروپیلن قرار دارد، الیاف فیلامنتی برای تولید پارچه های یکبار مصرف تولید می گردد. سرعت تولید الیاف فیلامنت در کارخانجات به قدری بالا است که در مدت زمان بسیار کوتاه می توان حجم زیادی از پارچه ها را تولید کرد.
استقبال از پارچه های اسپان در صنایع مختلف به قدری زیاد است که در تمام طول سال، بازار خرید و فروش این پارچه ها رونق خوبی دارد. تمامی پارچه های یکبار مصرف با ویژگی ‌ها و مشخصات متفاوت در این بازارها مورد معامله قرار می گیرند.
نیاز مصرف کنندگان به این پارچه ها به حدی افزایش پیدا کرده که افراد فعال در صنعت نساجی با راه اندازی کارخانجات متعدد سعی در برطرف کردن نیاز بازار دارند و تا حدی هم توانسته اند در این امر موفق عمل کنند.
برخی از افراد، اصفهان را به عنوان قطب صنعت نساجی ایران می شناسند؛ اما نیاز به استفاده از پارچه های یکبار مصرف به قدری زیاد بوده که در شهرهای مختلف کشور این کارخانجات احداث شده اند.
در حال حاضر کارخانجات فعال در حوزه منسوجات بی بافت و پارچه های یکبار مصرف در شهرهایی مانند: همدان، کلاردشت، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر مشغول تولید این منسوجات هستند. در این میان برخی از کارخانجات محصولات مرغوب تری را تولید می کنند که در بین مصرف کنندگان برند آنها کاملاً شناخته شده بوده و برای منسوجات بیمارستانی بیشتر از این برندها به کار می برند.
پارچه های یکبار مصرف را از گرماژ ده گرم تا ۴۰۰ گرم و همچنین در چندین عرض مختلف تولید می کنند. اما همه کارخانجات توانایی تولید این محصولات را به طور کامل ندارند. کارخانه ها بر اساس رویکردهای خود چندین عرض و گرماژ را مد نظر قرار داده و دستگاه های خود را برای تولید آنها تنظیم می نمایند.
رمز کارخانجاتی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند، استفاده کردن از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. البته به کارگیری دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و به روز در کنار کادر مجرب و متخصص در خطوط تولید نیز تأثیر زیادی در تولید محصولات با کیفیت تر می گذارد.

اهمیت قابلیت چاپ بر روی پارچه های یکبار مصرف

تمام ویژگی ها و مشخصاتی که یک پارچه یکبار مصرف از آن برخوردار است، داشتن قابلیت چاپ جزو ویژگی های منحصر به فرد محسوب می شود چرا که امکان درج انواع لوگو تره مطالب مختلف تبلیغاتی و موارد دیگر بر روی این پارچه ها فراهم می گردد.
پارچه های اسپان باند را از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ها تولید می کنند که این پلیمرها کیفیت بالایی در جذب رنگ دارند. به همین سبب این پارچه ها را در تنوع بالای رنگی و همچنین به صورت طرحدار در کارخانجات تولید می کنند که برای هر صنعت می توان از نوع پارچه مناسب استفاده کرد.
در بسیاری از صنایع و به خصوص در صنعت پزشکی، نیاز است که آرم و لوگوی بیمارستان های دولتی و خصوصی بر روی البسه چاپ شود. به همین سبب به کار بردن پارچه های یکبار مصرف با امکان چاپ، شرایط را برای مرکز درمانی ساده‌ تر می‌ کند.
قابل ذکر است که بر روی این پارچه ها با دو روش چاپ فلکسو و چاپ سیلک امکان درج هر نوع مطلبی وجود دارد. چاپ سیلک کیفیت بسیار بالایی داشته و تقریباً جزء بهترین گزینه هایی است که می توان برای چاپ در حجم کم از آن استفاده کرد. اما چاپ فلکسو اقتصادی تر بوده و برای چاپ عمده کاربرد دارد.

مهمترین مصارف پارچه اسپان باند سه لایه در بیمارستان ها

ارزانترین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند که در واقع همان پارچه های یکبار مصرف است، در کارخانه از یک لایه تا چندین لایه قابلیت تولید دارد. این ویژگی سبب شده تا در شرایط سخت که نیاز به لایه های محافظتی بیشتر است به عنوان بهترین متریال به کار برود.
نداشتن تار و پود در این پارچه ها شیوه تولید آنها به صورت چند لایه را آسان ‌تر کرده است. به همین سبب به راحتی این پارچه ها را می توان در بازارهای عرضه و فروش در تنوع بالا تهیه کرد.
از پرطرفدارترین پارچه های چند لایه که در کارخانه تولید می شود، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پارچه اسپان باند تک لایه که با نشان S مشخص می شود.
  • پارچه اسپان باند دولایه با علامت SS یا ۲S در کنار پارچه مشخص می گردد.
  • پارچه اسپان باند سه لایه که با علامت sss یا ۳S در کنار پارچه آن را نمایش می دهند.

هر کدام از پارچه های اسپان باند ذکر شده در این بخش دارای کیفیت های مختلفی است که موارد استفاده و کاربرد آنها را مشخص می کند. اما همه این پارچه ها با استفاده از دستگاه های دوخت حرارتی تولید شده می گردد.

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه به نسبت ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مناسب است. به همین سبب در محیط بیمارستان ها جزء متریال های مهم و ضروری قرار می گیرد.

از مهمترین کاربردهای پارچه اسپان باند سه لایه در محیط بیمارستان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. برای تولید انواع ماسک پرستاری، ماسک جراحی و موارد دیگر
  2. برای تولید لباس گان و شان جراحی
  3. برای تولید لباس های ایزوله مخصوص برای ورود به اتاق های آی سی یوها و بخش های عفونی

بررسی لیست قیمت پارچه اسپان باند

برای همه افرادی که به پارچه اسپان باند در حجم عمده نیاز دارند، کیفیت این پارچه ها در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. زیرا نمی ‌توانیم منکر اهمیت قیمت پارچه و تأثیر مستقیم آن بر هزینه های کارگاه ها شویم.
ممکن است برخی از افراد تصور کنند که پارچه های اسپان باند به خودی خود در گروه پارچه های ارزان قرار می گیرند. پس چرا بررسی لیست قیمت پارچه اسپان باند برای خریداران عمده اهمیت پیدا می ‌کند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حجم استفاده از این پارچه ها به خصوص در مراکز بهداشتی بسیار بالا است. در هنگام تهیه عمده این پارچه ها کوچک ترین تفاوت قیمت هم می ‌تواند در هزینه‌ های مراکز درمانی تأثیر بگذارد.
به خصوص زمانی که تقاضا برای تهیه این پارچه در بازار افزایش پیدا می‌ کند، به دست آوردن نرخ مناسب برای آنها از مسائل بسیار مهم است که تمامی خریداران با آن درگیر می ‌شوند. پس نیاز است که عوامل موثر بر مشخص شدن لیست قیمت پارچه اسپان باند، به طور دقیق و کامل مورد بررسی قرار بگیرند.
در این بخش به بررسی عواملی که می ‌تواند بر نرخ پارچه یکبار مصرف در بازار تأثیر داشته باشند می پردازیم:

تعداد لایه های پارچه

پارچه های یکبار مصرف را در کارخانجات به صورت چند لایه تولید می ‌کنند که جنس و کیفیت هر کدام از این لایه ها ممکن است با دیگری متفاوت بوده و روند تولید خاصی را پشت سر بگذرانند که این عوامل تأثیر مستقیم بر هزینه ‌های تولید دارد.

رنگ پارچه های اسپان باند

پلیمرهایی که در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد، قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند. اما برای تولید برخی از رنگ های خاص نیاز است که میزان بیشتری از رنگ مورد استفاده قرار گرفته یا ترکیبات خاصی را در نظر بگیرند.

ویژگی های پارچه

پارچه اسپان باند را در دو ویژگی آب دوست و آب گریز در کنار سایر ویژگی های دیگر مانند آنتی باکتریال بودن، ضد یووی و موارد دیگر تولید می کنند. وجود هر کدام از این ویژگی ها در پارچه سبب افزایش کیفیت آن می گردد.

کیفیت مواد اولیه

پلیمرهایی که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن و موارد دیگر می باشد که کیفیت این مواد و درجه اول بودن آنها جزء موارد بسیار مهم در کیفیت نهایی پارچه است.

هزینه های مربوط به نیروهای تولید

نیروهای تولید در کارخانجات که از گروه متخصصین حرفه ‌ای و مهندسین تا نیروهای ماهر برای کار با دستگاه ها را تشکیل می دهند، هزینه های مختلفی برای فعالیت ‌های خود دریافت می ‌کنند. هرگونه تغییر در هزینه های مربوط به این نیروها، می تواند در نرخ ارائه پارچه ها به بازار موثر باشد.

تمام مواردی که در این بخش مورد بررسی قرار گرفته بر قیمت پارچه اسپان باند تأثیر مستقیم می گذارند. البته انتخاب نمایندگی پارچه اسپان باند تهران که یکی از مراکز مستقیم و بدون واسطه است، امکان دسترسی به ارزانترین نرخ پارچه های یکبار مصرف را فراهم می آورد.

پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟

بورس پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء منسوجاتی بوده که در صنایع مختلف از صنعت کشاورزی و راهسازی گرفته، تا صنعت پزشکی کاربرد دارد. اهمیت استفاده از این پارچه ها به حدی بالا است که به هیچ عنوان نمی توان آن را از این صنایع حذف کرد. بلکه روز به روز بر گستره تولیدات این پارچه ها افزوده شده، تا بتواند نیاز همه صنایع را پاسخ بدهد.
تمامی افرادی که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارند و به خصوص مراکز تولیدی، به دنبال یافتن پاسخ این سوال مهم هستند که پارچه اسپان باند از کجا بخرم؟
این سوال برای افرادی به وجود می ‌آید که قصد دسترسی به کیفیت بالای پارچه در کنار قیمت ارزان آن را دارند. زیرا مراکز عرضه و فروش پارچه های اسپان باند در تمامی نقاط شهر گسترده است؛ اما پیدا کردن این دو در کنار یکدیگر مهم می باشد.
برای ارائه پاسخ مناسب، باید بگوییم که انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه بهترین راه حل برای خرید این پارچه ها در بازار است. اما برای پیدا کردن چنین مراکزی دو راه حل عمده وجود دارد:

انتخاب مرکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه به صورت حضوری

خریدارانی که تمایل دارند پارچه ها را از نزدیک لمس کرده و سپس اقدام به خرید کنند، می توانند به درب کارخانجات تولید کننده یا نمایندگی های معتبر آنها در شهرهای مختلف بروند. این بهترین پیشنهاد برای این گروه است که می‌ توانند پارچه مورد نظر خود را از برندهای معتبر با اطمینان کافی تهیه کنند.

انتخاب نمایندگی های معتبر فروش به صورت غیر حضوری و آنلاین

افرادی که توانایی رفتن به نمایندگی و کارخانجات را ندارند، می توانند از نمایندگی هایی که فعالیت اینترنتی می کنند، کمک بگیرند. معمولاً این نمایندگی ها ارسال محصولات خود را از درب کارخانه انجام می دهند، تا با کاهش هزینه ‌ها خریداران بتوانند پارچه مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

معتبرترین نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

پارچه اسپان باند سوزنی بافتینه

فروش عمده اسپان باند در مراکز مختلفی صورت می گیرد و امکان دسترسی به این پارچه را برای خریداران عمده آسان تر می کند. اما همه‌ مراکز پارچه های خود را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه نمی دهند. به همین سبب انتخاب مراکز معتبر برای افراد کاری سخت و دشوار است.
این مجموعه به عنوان معتبرترین نمایندگی پارچه اسپان باند معرفی می ‌شود؛ زیرا با کارخانجات برند و تولید کننده معتبری همکاری داشته و دسترسی به تنوع بالای پارچه ها را میسر می ‌سازد. همه خریداران می توانند با خیال راحت اقدام به تهیه پارچه های مرغوب و با کیفیت بالا نمایند.
این مجموعه معتبر محصولات خود را به دو شیوه حضوری و آنلاین در بازار ارائه می دهد. به همین سبب مشتریان از اقصی نقاط کشور و دورترین مناطق هم به آسان ترین شکل ممکن می توانند پارچه مورد نیاز خود را تهیه کنند. به دلیل اعتبار بالای این مرکز در کمترین زمان ممکن، پارچه های خریداری شده از درب کارخانجات ارسال می گردد.

برای ارتباط برقرار کردن با معتبرترین نمایندگی پارچه اسپان باند تهران، کافیست با کارشناسان فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید. همه اطلاعات لازم و کاربردی در مورد مشخصات و ویژگی های این پارچه ها توسط کارشناسان به شما ارائه می گردد. بدین ترتیب می توانید با آگاهی کامل، پارچه های مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید و تجربه یک خرید لذت بخش را به دست آورید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بورس پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند کرج با قیمت درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند کرج با قیمت درب کارخانه و کیفیت بسیار بالا از طریق …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟