فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه اسپان باند مخصوص ماسک | نمایندگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک | نمایندگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک با عرض و گرماژ مناسب، قیمتی رقابتی و منصفانه در نمایندگی فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی داشته و آماده خرید در تناژ بالا می باشد.
ماسک یکی از تجهیزات مهم پزشکی و بهداشتی است که نه تنها در مراکز درمانی و بیمارستانی بلکه می تواند توسط تمامی افراد جامعه هنگام شیوع یک ویروس یا بیماری واگیردار مورد استفاده قرار بگیرد.
در این میان کارخانجات تولیدی انواع تجهیزات و منسوجات پزشکی از قبیل لباس های بیمارستانی، ماسک و … بایستی توانسته باشند در راستای تأمین مواد اولیه و نیاز پارچه ای خود، اقدام مهمی را انجام داده باشند.
آیا پارچه هایی که در تهیه و تولید انواع ماسک استفاده می شوند را می شناسید؟
در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع این پارچه ها و یکی از مصرفی ترین آن ها آشنا کرده و در پایان خرید مستقیم از نمایندگی های رسمی فروش را رقم بزنیم.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

چه پارچه هایی مناسب تولید ماسک اند؟

همانطور که متوجه شدید ماسک از تجهیزات مهم برای مراکز درمانی و پزشکی و حتی عموم مردم است که می تواند در جلوگیری از بسیاری از بیماری ها نقش حفاظتی را ایفا کند، البته اگر کاملا بهداشتی تولید شده و به درستی مصرف گردد!
امروزه توسط کارخانجات گوناگونی در کشور ما انواع و اقسام مدل هایی از ماسک های بهداشتی بند دار، فیلتردار، چند لایه، N95 و غیره تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
این ماسک ها می توانند از پارچه های گوناگونی تولید شده که هر یک مزایا و مشخصات خاص خود را به همراه داشته اند.
به طور کلی از پارچه هایی که مناسب تولید انواع ماسک هستند می توان این پارچه ها را نام برد:

در واقع هر یک از تولید کنندگان ماسک، اعتقاد خاص خود را برای انتخاب پارچه ماسکی داشته و در انتخاب خود به مشخصاتی که هر یک از پارچه های فوق داشته رجوع می نمایند.
به عنوان مثال این کارخانجات برای آنکه بتوانند ماسک های قابل شست و شو تولید کنند؛ از انواع پارچه تترون و پارچه ترگال برای ماسک استفاده می کنند.
و یا غالبا جهت تولید ماسک های فیلتردار و باکیفیت تر، پارچه های نمدی بکار گرفته می شوند.
شایان ذکر است که در میان تمامی پارچه های معرفی شده مناسب تولید ماسک، پارچه های اسپان باند یا همان پارچه های یکبار مصرف، مصرفی ترین گزینه به شمار می آیند.
در اینجا کمی بیشتر با پارچه اسپان باند آشنا شده و چگونگی خرید عمده و ارزان قیمت آن را جویا می شوید.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

معرفی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

پارچه اسپان باند یا همان یکبار مصرف از پارچه های بی بافت و بدون تار و پود تولیدی در صنایع نساجی ایران است که توسط دستگاه هایی مخصوص از الیاف پرس تشکیل می گردد.
این پارچه در واقع از گرانولی با نام پلی پروپیلن تولید شده و می تواند ویژگی های ذیل را دارا باشد:

  1. آب دوست یا آب گریز باشد.
  2. آنتی باکتریال باشد.
  3. آنتی یو وی باشد.
  4. قابلیت چاپ طرح های گوناگون را دارا بوده باشد.

در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، این پارچه با نام های پارچه بی بافت، پارچه لایه سورنی و پارچه نبافته نیز شهرت داشته و با همین نام ها در بازارهای خرید و فروش پارچه شناخته شده می باشد.
پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را با گرماژهای ۸ الی ۳۰۰ گرم و در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولید کرده و آن ها را به شکل رولی روانه بازارهای فروش پارچه می دارند.
این پارچه ها به سبب ویژگی های منحصربفردی که داشته، امروزه در اغلب صنایعی که ذهنتان می رسد، کاربرد خیلی جدی و مناسبی داشته اند.
به عنوان مثال می توان از کاربرد پارچه های اسپان باند در صنایع بسته بندی و کاور یاد کرد که در بسته بندی لوازم خانگی، مواد غذایی، کاور ماشین و … مورد استفاده قرار می گیرند.
امروزه حتی در صنعت کشاورزی و صنعت راهسازی و عمران نیز استفاده هایی مناسب از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند به گوش رسیده است.
اما به هیچ وجه نمی توان از نقش پررنگ استفاده از پارچه های اسپان باند در صنایع پزشکی و بیمارستانی چشم پوشی کرد.
امروزه اغلب کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در خط تولید خود، پارچه های اسپان باند با ویژگی و مشخصاتی که مخصوص مصارف پزشکی و بیمارستانی بوده را تولید و به عرضه می رسانند.

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

شایان ذکر است که یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در تهیه و تولید انواع ماسک های تک لایه و چند لایه، پارچه اسپان باند مخصوص ماسک می باشد.
پارچه اسپان باند مخصوص ماسک بایستی کاملا نرم و سبک باشد و خصوصیاتی مانند آنتی باکتریال بودن و آب گریز بودن را هم در بر بگیرد.
این پارچه با همان عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری قابل استفاده بوده و می تواند در گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم بیشترین کاربرد را دارا باشد.

امروزه اغلب کارخانجات تولیدی ماسک های بهداشتی، از انواع پارچه اسپان باند مخصوص ماسک با عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرم استفاده می کنند.

نکته مهم دیگر اینکه پارچه اسپان باند مخصوص ماسک در انواع تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید می شود که طبیعی است مدل چند لایه این پارچه می تواند باکیفیت ترین ماسک را تولید کرده باشد.
یکی از موضوعات چالش برانگیز پیرامون خرید پارچه اسپان باند برای ماسک، این است که متأسفانه در برخی از شرایط بحرانی که نیاز جامعه به ماسک بیشتر می گردد، پارچه های اسپان باند اصلا قیمت واقعی نداشته و خیلی گران می شوند.
این موضوع سبب شده تا تولید کنندگان چاره ای جز گران خرید نداشته و در این میان ممکن است خساراتی را هم متحمل شده باشند.
آیا می دانید که چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت از انواع پارچه اسپان باند مخصوص ماسک را در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات امروزی خریداری کرد؟

مصارف پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

خالی از لطف نیست که بگوییم در حال حاضر علاوه بر مصارف خوبی که پارچه اسپان باند برای تولید انواع ماسک داشته، شاهد استفاده آن در بسیاری از مصارف بیمارستانی هستیم.
در حقیقت پارچه هایی که جهت تولید لباس و منسوجات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، یا قابل شست و شو و استفاده چندین باره بوده و یا اینکه یکبار مصرف با قابلیت بازیافت می باشند.
پارچه یکبار مصرف یا همان پارچه اسپان باند یکی از این پارچه های غیر قابل شست و شو و قابل بازیافت است که از منظر مسائل بهداشتی می تواند پارچه ای مصرفی و کاملا مناسب بوده باشد.
همانطور که می دانید کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند این پارچه را با گرماژهای ۸ الی ۳۰۰ و حتی ۴۰۰ گرم تولید و به عرضه می رسانند.
اما برای مصارف بیمارستانی، گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم می تواند مناسب تر بوده باشد.
به طور کلی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرمی می توانند مصارف زیر را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشند:

  • انواع رو تختی و رو بالشتی و زیر اندازهای بهداشتی
  • تولید ملحفه های یکبار مصرف مخصوص تخت بیماران
  • انواع ساک وسایل مخصوص بیماران
  • لباس فرم بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند
  • تهیه البسه مخصوص اتاق عمل مانند گان و شان، کلاه و ماسک یکبار مصرف، کاور کفش و …
  • تولید انواع دمپایی یکبار مصرف مخصوص بخش های بستری و رادیولوژی

استفاده از انواع پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف برای هر یک از مصارف فوق در بیمارستان ها چه دولتی و چه خصوصی، می تواند کاهش هزینه را برای آنان به همراه داشته باشد.
به اغلب واحدهای تولیدی هر یک البسه و منسوجات یکبار مصرف توصیه می گردد تا پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را در تناژ و حجم های زیاد خریداری کنند تا با قیمت تمام شده تولیدی کاملا مقرون به صرفه تر تولیداتی بهتر و بیشتر را انجام داده باشند.
اما آیا واسطه ها و تبلیغات نامناسب و سوء شرکت های فروش پارچه اجازه می دهد تا خریداران بتوانند قیمت واقعی از انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را خریداری نمایند؟

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

از کجا پارچه اسپان باند قیمت واقعی بخرم؟

باید بدانید که هزینه تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات نساجی پارچه، خیلی زیاد نبوده و این کارخانه ها توانسته اند با کمترین میزان قیمت و هزینه، پارچه هایی در حجم و تناژ بالا را تولید کرده باشند.
پس قیمت پارچه اسپان باند در بازارهای فروش پارچه هم، قیمتی کاملا ارزان بوده و این موضوع نباید نگرانی خاصی را در بازار ایجاد کرده باشد.
اما متأسفانه دیده شده که توسط برخی از افراد سودجو و عرضه کنندگان ناشناخته در بعضی از شرایط خاص، مانند زمانی که نیاز بازار به پارچه های یکبار مصرف زیاد است، قیمت واقعی این پارچه ها عرضه نمی شود.

اگر چه که به طور کلی قیمت پارچه های اسپان باند بر اساس فاکتورهایی چون رنگ پارچه، عرض پارچه و کیفیت پارچه تعیین می گردد، اما برخی اوقات این فاکتورها نقش چندانی در قیمت این پارچه ها نداشته اند و هر شرکت فروشی قیمت مصوب خود را ارائه می نماید.
آیا می دانید که چگونه می توان قیمت ثابت و واقعی پارچه اسپان باند را در بازارهای با شرایط این چنینی، پیدا کرده و خریداری نمود؟
در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه، فروشندگان پارچه اسپان باند به دو دسته تقسیم بندی می گردند:

  1. فروشندگان پارچه در بازارهایی که فقط امکان خرید حضوری داشته اند.
  2. فروشندگان پارچه در بازارهای فروش آنلاین پارچه که مستقیما پارچه های سفارشی را از درب کارخانجات تولیدی عرضه می کنند.

در دنیایی که در آن اینترنت و تجارت اینترنتی حرف اول را می زند، بعید نیست که تجارت اینترنتی پارچه توانسته باشد تمامی بازارهای فروش پارچه بیمارستانی را هم در تسخیر خود درآورده باشد.
خوشبختانه هم اکنون توسط گروه بازرگانی پارادا پارچه این امکان فراهم شده تا تمامی خریدارانی که نگران قیمت و کیفیت پارچه های اسپان باند مصرفی خود هستند، بتوانند مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولیدی خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

به جرئت می توان ادعا کرد که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی یکی از امن ترین و اقتصادی ترین شیوه های خرید در بازارهای امروزی به شمار می آید.
به طوری که خریداران می توانند در هر کجا که هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را ثبت کرده و آن را در کمترین روز کاری تحویل بگیرند.
پس اگر بخواهیم تیتر وار به مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی اشاره کنیم، این موارد را بیان می نماییم:

  1. خرید مستقیم و بی واسطه از درب کارخانجات شناخته شده تولیدی
  2. خرید پارچه با قیمت واقعی یا همان قیمت درب کارخانه
  3. دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه در انتخاب عرض و گرماژ مناسب پارچه
  4. امکان ثبت سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری همراه با کاهش هزینه های رفت و آمد
  5. دریافت سفارشات در کمترین روز کاری با کیفیت تضمین شده
  6. دریافت رایگان کالیته رنگی در سراسر ایران

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک

نمایندگی فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید

در نمایندگی فروش پارچه های اسپان باند بیمارستانی خریداران این فرصت را داشته تا با آگاهی از رنگ بندی خط تولید کارخانجات، سفارشات خود را به ثبت رسانیده باشد.
تمامی خریدارانی که قصد خرید عمده و در تناژ بالا از انواع عرض ها و گرماژهای پارچه یکبار مصرف بیمارستانی دارند، می توانند روی این شرکت فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی حساب ویژه ای باز کنند.
شایان ذکر است که در این نمایندگی علاوه بر پارچه اسپان باند، پارچه فلامنت بیمارستانی هم که مصارفی یکبار مصرف دارد نیز عرضه می گردد.
پارچه فلامنت بیمارستانی یکبار مصرف، عرض ۱۵۰ سانتی متری و گرماژی معادل ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی داشته و در مدل های ساده و طرح دار مناسب تهیه البسه فرم بیماران، ملحفه بیمارستانی و … به عرضه می رسد.
اگر نگران قیمت و کیفیت پارچه های یکبار مصرف هستید، می توانید برای یکبار هم که شده این نمایندگی را برای خرید انتخاب کرده و مشتری باایمان این مجموعه شوید، یعنی علاوه بر اینکه خود خرید می کنید با خودتان مشتری هم می آورید.

خرید اینترنتی تمامی پارچه های بیمارستانی در رنگبندی های گوناگون از طریق این مجموعه امکان پذیر بوده و متفاوت ترین شیوه خرید در اینجا برای خریداران رقم خواهد خورد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیستی که حاوی ستون هایی از شاخصه های مهم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟