فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند کرج با قیمت درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند کرج با قیمت درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند کرج با قیمت درب کارخانه و کیفیت بسیار بالا از طریق این مرکز فروش امکان پذیر می باشد. برای خرید عمده این پارچه می‌ توانید با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کنید.

چقدر پارچه های اسپان باند را می شناسید؟

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند جزء پارچه های نبافته است که در روند تولید آنها از هیچ‌ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی گردد.

 تمامی مراحل تولید پارچه های اسپان باند توسط دستگاه‌ های خاص صورت می گیرد که با استفاده از پلیمرهای شیمیایی و الیاف فیلامنت بدست آمده از این پلیمرها پارچه های اسپان باند تولید می شوند. 

در بازار معمولاً به پارچه های اسپان باند نام های دیگری مانند: یکبارمصرف، پارچه نبافته، پارچه لایی سوزنی و بسیاری از این موارد شناخته می شود.

برای شناخت بیشتر و بهتر پارچه های اسپان باند بهتر است بدانید که این پارچه ها را از پلیمرهای بدست آمده از پالایشگاه های نفت تولید می‌ کنند که با توجه به تنوع بالای انواع پلیمرها لازم است بدانیم از همه این پلیمرها نمی توان برای تولید پارچه ها استفاده کرد، بلکه باید این پلیمرها از دمای ویسکوزیته ذوب متوسط و رو به بالا برخوردار باشند.

در اینجا به چند مورد از بیشترین پلیمر های مورد استفاده در روند تولید پارچه های اسپان باند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • پلیمر پلی پروپیلن: این پلیمر با داشتن چگالی پایین امکان حداکثر پوشش دهی را با حداقل هزینه به وجود می آورند، به دلیل اینکه قابل بازیافت می باشد جزء پلیمرهای کم هزینه قرار می ‌گیرد و معمولاً به طور جداگانه و با ترکیب پلیمرهای دیگر برای تولید این پارچه ها از بازار رقابتی خوبی برخوردار است.
  • پلیمر پلی اتیلن: این پلیمر پارچه های باکیفیت بالایی تولید می کند و با توجه به پیشرفت دستگاه ها و تکنولوژی های به روز امکان استفاده از این پلیمر به راحتی به وجود آمده است.
  • پلیمر پلی اورتان نوع جدیدی از پلیمر است که به تازگی معرفی شده و پارچه های تولید شده توسط این ماده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای مصارف پوشاک و کاربردهایی که نیاز به استحکام بیشتر دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت بازیافت این پلیمر جزء ویژگی های مثبت آن می باشد.
  • پلیمر پلی استر: جزء گرانترین پلیمر ها در روند تولید پارچه های اسپان باند است، زیرا این پلیمر قابلیت بازیافت ندارد اما پارچه ‌هایی که تولید می‌ کند از استحکام کششی و پایداری بالایی برخوردار هستند.

مهمترین دستگاهی که در روند تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می‌ گیرند، دستگاه اکسترودر، پمپ ریسندگی، دستگاه تهویه مرکزی، خنک کننده و دستگاه کشش می باشد که قرار گرفتن این دستگاه ها در کنار یکدیگر و فعالیت همزمان آنها موجب تولید الیاف فیلامنت و سپس قرار دادن این الیاف در کنار یکدیگر به شکل تصادفی و یا کاملاً منظم و تولید پارچه های اسپان باند با گرماژهای متنوع و در عرض های زیاد می شود.

معمولاً در کارخانجات تولیدی تجهیزات خاصی مانند استحکام سنج، ضخامت سنج و ترازوی دقیق وجود دارد که تمامی ویژگی های پارچه اسپان باند مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

بدین منظور پارچه هایی که به بازار عرضه می گردند از تمامی این مراحل عبور کرده و مورد تایید قرار گرفته اند، پس با خیال راحت می‌ توان پارچه اسپان باند را تهیه کرد.

خرید پارچه اسپان باند کرج

 

مصارف گوناگون پارچه اسپان باند یکبار مصرف

پارچه اسپان باند یکبار مصرف از مصارف متعددی برخوردار می باشد، به گونه ای که در تمام فضای اطراف به راحتی می توان موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها را با چشم دید.

به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که پارچه های اسپان باند یکبار مصرف دارند جزء پرمصرف ترین منسوجات تولید شده در صنعت نساجی قرار گرفته اند

در اینجا به چند مورد است از مصارف گوناگون پارچه اسپان باند یکبار مصرف در صنایع مختلف اشاره می کنیم از جمله:

  • صنعت پزشکی و بهداشتی برای تولید انواع لباس بیمار در بخش‌ های مختلف بیمارستانی، تولید گان و شان جراحی، ماسک و کلاه، لباس های یکبار مصرف، زیرانداز، مناسب برای تولید پوشک کودکان و لوازم بهداشتی مورد نیاز بانوان
  • در صنعت راه و ساختمان برای ساخت انواع قطعات  پل ها،در ساخت قطعات قالب بندی و دیوارهای کاذب، در تزیین دکوراسیون های داخلی و تثبیت خاک در راه سازی
  • در صنعت تولید صافی و فیلتر برای ساخت فیلترهای صنعتی مانند دستگاه های نوشابه سازی دستگاه‌ های شیردوش دستگاه تصفیه آب و بسیاری از موارد دیگر
  • صنعت بسته بندی و کاور برای تولید انواع کاور لباس های مجلسی و کت و شلوار، کاور و روکش لوازم خانگی و الکتریکی بسته بندی مواد غذایی مانند میوه، برنج، حبوبات، چای و بسته بندی پوشاک مختلف مانند کیف و کفش
  • در صنعت تبلیغات برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی، بنر های تبلیغاتی، روکش کتاب و سررسید و مواردی از این دست
  • صنعت کشاورزی برای بسته بندی کود و محصولات برداشت شده از مزارع و باغات و همچنین پوشش گلخانه ها و جلوگیری از یخ زدگی زمین در آبیاری های فصل سرما و پوشش دهی زمین های زراعی برای پرورش قارچ و بسیاری از موارد دیگر
  • صنعت اتومبیل سازی برای تزئینات داخلی، تولید کاور چادر در بخش رنگرزی اتومبیل و همچنین به عنوان عایق و صداگیر

به غیر از موارد ذکر شده در صنایع مختلف دیگری مانند صنایع نظامی، صنایع دستی، صنایع تولید کالای خواب و بسیاری از موارد مختلف دیگر به راحتی می توان از پارچه های اسپان باند با گرماژ های متنوع استفاده نمود.

ویژگی های پارچه یکبار مصرف خوب

پارچه یکبار مصرف از ویژگی ‌های بسیار خوبی برخوردار است و به همین سبب موارد استفاده و کاربرد آن بسیار متعدد می باشد.

اما از آنجا که کارخانجات تولید کننده این پارچه ها زیاد هستند ممکن است که برخی از پارچه های تولید شده نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار از سطح کیفیتی پایین تری برخوردار باشند.

بهتر است تا با ویژگی‌ های خاص پارچه اسپان باند خوب آشنا شوید از جمله:

  • پارچه یکبار مصرف خوب باید گستردگی رنگ در تمام سطح آن کاملاً یکسان باشد.
  • در این پارچه ها معمولاً ضخامت کاملاً برابر بوده و در تمام طول طاقه پارچه یکسان است.
  • این پارچه ها به هیچ عنوان ایجاد حساسیت برای مصرف کنندگان  ندارد.
  • این پارچه ها بگونه ای تولید می شوند که دارای خاصیت آنتی باکتریالی هستند.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه فرا بنفش نور خورشید دارند.

با توجه به تمامی ویژگی های ذکر شده برای پارچه های یکبار مصرف خوب می توان گفت که این پارچه ها جزء پر استفاده ترین ها در صنعت پزشکی می باشند، زیرا آنتی باکتریال بودن، ضد حساسیت بودن جزء ویژگی‌ های اصلی منسوجات مورد استفاده در این صنعت قرار می گیرد.

خرید پارچه اسپان باند کرج

پارچه اسپان باند پزشکی در رنگبندی خاص

می‌ دانیم که پارچه اسپان باند در بخش های پزشکی موارد استفاده و کاربردهای زیادی دارد و تقریباً به بخش اول منسوجات مورد استفاده در بیمارستان ها تبدیل شده است.

اما خوب است بدانیم که پارچه های اسپان باند در تنوع رنگ بندی بسیار زیادی تولید می شوند و به راحتی می توان از این رنگ بندی ها در بخش های مختلف بیمارستانی استفاده کرد زیرا این مواد به دلیل ماهیت خاصی که دارند از قابلیت رنگ پذیری بالایی برخوردار هستند.

اما از رنگ های خاصی در بخش های پزشکی استفاده می شود که با توجه به رنگ به راحتی می توان موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها را تشخیص داد.

در اینجا به چند مورد از رنگ بندی های خاص پارچه اسپان باند پزشکی اشاره می کنیم از جمله:

  • رنگ سبز و سورمه ای رنگ های پرطرفدار برای تولید انواع گان و شان جراحی می باشد.
  • رنگ آبی و صورتی معمولا برای تولید لباس بیماران خانم و آقا کاربرد دارد.
  • رنگ سفید بیشترین کاربرد آن برای تولید انواع مختلف ماسک پرستاری و جراحی است و اغلب روانداز و زیرانداز های مورد استفاده در بیمارستان ها نیز از رنگ سفید می باشد.
  • رنگ مشکی پارچه های اسپان باند بیشترین مورد استفاده را برای تولید لباس های مخصوص ایزوله دارد.

البته قابل ذکر است که در برخی از مراکز پزشکی خصوصی از رنگ های دیگری برای تولید لباس بیماران مطابق با صلاحدید مدیریت آن ها استفاده می کنند اما در بیمارستان های دولتی عموماً از این دو رنگ برای تولید لباس بیمار استفاده می شود.

مشخصات پارچه اسپان باند برای گان جراحی

یکی از موارد پر استفاده و پر کاربرد در بیمارستان ها گان جراحی می باشد که لازم است به دلیل محیط آلوده اتاق عمل پس از هر بار استفاده به خوبی مورد شستشو قرار گرفته و به شکل کامل استریل گردد.

اما با حضور پارچه های اسپان باند دیگر نیاز به شستشو و استریل این محصول نمی باشد و پس از هر بار استفاده به راحتی دور انداخته می شود.

اما پارچه اسپان باند در تنوع بالایی وجود دارد و باید این پارچه برای تولید گان با مشخصات و ویژگی های خاص انتخاب گردد.

در اینجا برخی از مشخصات پارچه اسپان باند برای گان جراحی را ذکر می کنیم از جمله:

  • با توجه به تنوع گرماژ این پارچه ها معمولاً مناسب ترین گرماژ برای تولید گان جراحی گرماژهای ۳۸ تا ۴۰ گرم است. 
  • پارچه های اسپان باند معمولاً به صورت چند لایه تولید می شوند که برای تولید گان جراحی و محافظت کامل بدن جراح در برابر آلودگی های محیطی از نوع سه لایه استفاده می کنند.
  • مناسب ترین رنگ برای تولید گان جراحی رنگ سبز و آبی پر رنگ می باشد. زیرا این رنگ ها در تضاد کامل خون قرار می گیرد.

۵ نکته مهم قبل از سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی

در حال حاضر به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا استفاده از پارچه های اسپان باند بیمارستانی گسترش زیادی پیدا کرده است.

معمولاً از این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها و بیشتر برای لباس بیماران بستری استفاده می کنند.

همچنین برای تولید لباس های مخصوص ایزوله و تولید ماسک پرکاربردترین پارچه های مورد استفاده در مصارف بیمارستانی قرار می گیرد. 

در صورتی که قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی تمامی نکات لازم مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به این نکات خرید انجام شود می توانید از خرید خود کاملاً راضی باشید.

در اینجا تلاش می‌کنیم تا به ۵ نکته مهم و اساسی قبل از سفارش پارچه اسپان باند بیمارستانی اشاره کنیم از جمله:

  1. پارچه اسپان باند در دو نوع هیدروفیل و واترپروف تولید می شود که باید با توجه به نوع کاربرد این پارچه انتخاب گردد.
  2. پارچه های اسپان باند در چندین لایه تولید می ‌شوند که در انتخاب تعداد لایه ها نیز باید با توجه به موارد مصرف آن دقت کرد.
  3. آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند بیمارستانی اهمیت زیادی پیدا می کند، پس در هنگام تهیه دقت به این نکته هم بسیار مهم می باشد.
  4. دقت کافی به عرض و گرماژ پارچه ها برای خرید مناسب اهمیت دارد زیرا تنوع عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند بسیار بالا می باشد.
  5. قابلیت چاپ پذیری پارچه های اسپان باند مورد توجه زیادی قرار دارد زیرا ب برخی از مراکز درمانی ترجیح می‌ دهند تا آرم و لوگوی بیمارستان بر روی منسوجات مختلف آنها چاپ گردد.

البته لازم به ذکر است که فاکتورهای مختلف دیگری مانند انتخاب رنگ بندی های مناسب و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که با دقت و توجه به همه این موارد می توان یک خرید مناسب انجام داد.

خرید پارچه اسپان باند کرج

قیمت پارچه اسپان باند چگونه تعیین می گردد؟

در خرید پارچه اسپان باند کرج چیزی که مورد توجه قرار می گیرد کیفیت و سپس قیمت این محصول می باشد.

برای اکثر خریداران عمده این سوال به وجود می ‌آید که قیمت پارچه اسپان باند چگونه تعیین می گردد.

 

برای یافتن پاسخ این سوال می‌توانیم به تمامی عوامل موثر در قیمت گذاری این پارچه ها اشاره کنیم و با بررسی تاثیرات آنها به نحوه قیمت ‌گذاری این پارچه دست پیدا نمایید.

در اینجا به برخی از عوامل موثر در قیمت پارچه های اسپان باند اشاره می کنیم از جمله:

  • کیفیت مواد اولیه در روند تولید
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز
  • برند کارخانجات تولید کننده
  • کیفیت پارچه تولید شده از لحاظ تراکم
  • گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند
  • تنوع و رنگ بندی بالای پارچه اسپان باند
  • میزان عرضه و تقاضا برای تهیه این محصول
  • نحوه خرید پارچه های اسپان باند

عوامل ذکر شده برخی از مواردی است که می‌تواند بر قیمت این محصولات تاثیر بگذارد.

 البته عامل مهم دیگری مانند نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز می تواند به شکل مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر داشته باشد.

خرید پارچه اسپان باند کرج بصورت اینترنتی

خرید پارچه اسپان باند کرج به روش ‌های مختلفی امکان پذیر می باشند، که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص است.

یکی از روش ‌های بسیار مناسب که در حال حاضر توصیه به استفاده از آن بیشتر است، خرید به صورت اینترنتی می باشد.

خرید پارچه اسپان باند کرج به صورت اینترنتی از مزایای متعددی برخوردار است که برخی از این مزایا اشاره می کنیم: 

  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • دسترسی به تنوع بالای محصولات از لحاظ ضخامت گرماژ و عرض
  •  ارائه رنگ بندی های متنوع از پارچه های اسپان باند
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری
  • وجود مشاوران حاضر در سایت برای دریافت راهنمایی های لازم و انتخاب مناسب به صورت رایگان

خرید پارچه اسپان باند کرج

شرکت پخش انواع پارچه اسپان باند از درب کارخانه

از آنجا که پارچه های اسپان باند موارد استفاده متعددی دارند اکثر افرادی که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارند ترجیح می دهند تا این محصولات را به شکل عمده از درب کارخانه تهیه نمایند. 

این شرکت پخش انواع پارچه های اسپان باند را از درب کارخانه تهیه کرده و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند.

انتخاب این شرکت برای تهیه پارچه های اسپان باند می تواند فواید زیادی برای خریداران داشته باشد. زیرا این شرکت با ارتباطات گسترده خود با کارخانجات مختلف انواع با کیفیت بالای پارچه های اسپان باند را تهیه می کند و دسترسی به تنوع بالای محصولات به راحتی امکان پذیر می باشد.

همچنین خرید پارچه اسپان باند کرج نیز از طریق این شرکت پخش در بالاترین سطح کیفیتی و قیمت مناسب وجود دارد.

برای سفارش و خرید پارچه اسپان باند به قیمت درب کارخانه همین حالا با بخش فروش این شرکت ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟