فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی اصفهان را می توانید به صوت لیست کاملا به روز از طریق وبسایت ما و مشاوره با کارشناسان فروش مجموعه ی ما دریافت نمایید که محصولات تولیدی با کمترین قیمت ممکن و بالاترین میزان کیفیت در نظر گرفته شده اند.

خصوصیات پارچه اسپان باند تولید اصفهان

پارچه های اسپان باند از جمله پارچه هایی هستند که توانسته اند با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارند، نیاز اکثریت مردم را به راحتی رفع نمایند.
این پارچه ها تحت عنوان یکبار مصرف هم در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند که همین مورد هم سبب می گردد تا موارد استفاده از این پارچه بیشتر از قبل شود.
هر پارچه ای نوعی ویژگی دارد که بر اساس آن ها، جهت استفاده در کاری مشخص، مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه های اسپان باند در حالت کلی مشخصاتی دارند که موجب می گردد از سایر اسپان باندها متمایز شوند که عبارت هستند از: عرض این پارچه ها که در عرض های مشخص و گاها بر حسب نوع سفارش مشتری تولید می شوند، وزن و گرماژ اسپان باندها که متفاوت است، طول هر رول پارچه ی اسپان باند و نوع رنگبندی که دارند.
شهر اصفهان از جمله شهرهایی می باشد که شغل ساکنانش از دیرباز تا کنون به تولید انواع پارچه محدود شده است و با توجه به این تجربه ی طولانی در تولید پارچه، توانسته اند بهترین پارچه ها را با بالاترین کیفیت مورد تولید قرار بدهند و به بازار عرضه نمایند.
پارچه های اسپان باند نیز دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد که بنا بر همان ها توانسته اند به شهرت خوبی برسند که می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دارای خاصیت آب دوست و یا آب گریز بودن هستند.
  • ضد آب و یا واترپروف می باشند.
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • دارای لطافت خاص و منحصر به فردی است.

ویژگی های فوق را پارچه های اسپان باند هم می توانند داشته باشند و هم این که برخی را نداشته باشند و همین موارد سبب ایجاد تفاوت میان آن ها با سایر پارچه ها است.

قیمت پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند اصفهان بخرم؟

شاید این سوال هم فکر شما را درگیر کرده باشد که چرا پارچه اسپان باند اصفهان بخرم؟
برای پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که همان طور که پیشتر در همین مقاله اشاره نمودیم، شهر اصفهان از جمله شهرهایی است که با توجه به تجربه ی فراوان در زمینه ی تولید پارچه، با استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه و متریال در کنار استفاده از دستگاه های پیشرفته و پرسنل متخصص در این زمینه، توانسته است پارچه هایی با کیفیت فوق العاده تولید و عرضه نماید.
در این شهر کارخانه های زیادی قرار گرفته اند که هرکدام به نحوی در این زمینه مشغول می باشد و پارچه های یکبار مصرف را تولید می کند.
کارخانه های این شهر به بالاترین کیفیت پارچه های تولیدی شهرت دارند و می توانند هر نوع نیازی که شما به پارچه های یکبار مصرف دارید را برطرف نمایند.
برای داشتن پارچه هایی با کیفیت بالا و رنگبندی متفاوت می توانید به راحتی هر حجم سفارشی که دارید را درخواست بدهید و از مزایای متفاوت آن با سایر کارخانه ها و پارچه های تولید شده بهره مند شوید.

مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند کدام است؟

همان طور که می دانید موارد مصرف پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و از آن ها استفاده های فراوانی می شود.
از جمله این مصارف می توان به موارد زیر اشاره کرد که از مهم ترین کارکردهای آن می باشد:

  • در صنایع پزشکی و بهداشتی:

در تولید انواع دستمال های مرطوب بهداشتی، رویه های پدهای بانوان و پوشک های بچه، انواع لباس یکبار مصرف بیماران، کلاه و ماسک، روکش های کفش و تجهیزات آن، ساک وسایل، روانداز و زیرانداز بیماران، لباس های مخصوص اتاق های عمل و جراحی

  • در مصارف کشاورزی:

شامل انواع بسته بندی های کودها و محصولات تولیدی، پوشش های مخصوص گلخانه ها، جهت جلوگیری از سرمازدگی زمین زراعی، پرورش انواع قارچ و ایجاد فضا جهت دامداری و مرغداری

  • استفاده از آن ها در صنایع اتومبیل سازی:

تولید تزیینات داخلی انواع خودرو، چادر ماشین، صداگیری آن و مواردی از این دست

  • در صنایع راه و ساختمان:

تولید دیوارهای کاذب، روکش ساختمان های نیمه ساخته، دکوراسیون، تثبیت راه و خاکسازی و موارد دیگر

  • صنایع بسته بندی و کاور محصولات:

شامل بسته بندی انواع موارد غذایی مانند برنج و حبوبات، بسته بندی کیف و کفش، روکش های مبل و لوازم خانگی، تولید ساک های تبلیغاتی

موارد متفرقه ی بسیار دیگری مانند تولید انواع تشک و لحاف، قاب سازی ها، تولید تابلو فرش، صنایع نظامی و غیره

لازم به ذکر است که دایره ی مصارف این نوع پارچه بسیار زیاد است و استفاده های فراوانی از آن ها می شود.
این پارچه ها به قدری مناسب و خوب هستند که توانسته اند در تمامی گروه های مورد نظر، نیاز مردم را رفع کنند و به عنوان پارچه ی پرمصرف در میان سایر پارچه ها شناسایی شوند.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند در عرض و گرماژ مختلف

پارچه های اسپان باند را هم مانند سایر پارچه ها در عرض ها و گرماژهای گوناگونی تولید می نمایند تا هرکدام برای مورد مشخصی مصرف شود.
گرماژ این پارچه ها معمولا از ۸ تا ۴۰۰ گرم می باشد و با توجه به این که قرار است از آن پارچه، چه نوع محصولی تولید شود، گرماژش را مشخص می کنند و بر آن اساس تولید می گردند.

اسپان باندها را معمولا د رعرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولید می کنند و سایر عرض ها هم امکان تولید دارند که دیگر بر اساس سفارش خود مشتری انجام می شود و در واقع به صورت اختصاصی دستور تولیدش داده می شود.
هر عرض و گرماژ پارچه مخصوص تولید یک محصول خاص است، به عنوان مثال گرماژی که برای تولید پارچه های بیمارستانی استفاده می شود با با گرماژ مخصوص کاورها و بسته بندی متفاوت است و به صورت یک شکل نیستند.
در هنگام خرید باید دقت زایدی نمایید تا همان گرماژ و عرضی که مد نظرتان را سفارش دهید و از ان استفاده ی درستی کنید زیرا این امکان وجود دارد که اشتباه سفارش بدهید و در این میان ضرر زیادی کنید.

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و ویژگی آن

از مهم ترین موارد استفاده از پارچه های اسپان باند، همین مورد استفاده از آن ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد که با توجه به نیاز روز و عامه ی مردم بالاترین میزان تولید در این زمینه را دارا است و فروشی خوبی را تجربه می نماید.
از آن جایی که این پارچه ها را در بیمارستان ها استفاده می کنند به عنوان پارچه ی بیمارستانی به شهرت رسیده اند و عمده ی تفاوت آن ها با سایر پارچه ها در ویژگی ها و مشخصاتی می باشد که این اسپان باندهای بیمارستانی از آن برخوردارند.
از مهم ترین خصوصیت های این پارچه ها این است که یکبار مصرف می باشند و در حال حاضر که افراد بیشتر ترجیح می دهند با توجه به بیماری هایی که در دنیا وجود دارد از لباس ها و یا منسوجاتی استفاده کنند که به صورت یکبار مصرف هستند زیرا می توانند به راحتی پس از مصرف، آن را دور انداخته و نگران این نباشند که آیا به درستی مورد شست و شو قرار گرفته و یا ضد عفونی آن به چه شکلی صورت گرفته است.
تنوع رنگ این نوع پارچه بالا است و می توانید هر رنگی که تمایل دارید را سفارش بدهید اما عمده ی رنگ هایی که بالاترین میزان مصرف را در این حوزه دارند عبارت هستند از: آبی، صورتی، سبز، آبی نفتی، سفید و قرمز که بالاترین سطح سفارش را به خود اختصاص داده اند.
از پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باندهای بیمارستانی جهت تولید مواردی همچون: لباس بیمار، لباس های جراحی مانند گان و شان، ماسک، کاور مخصوص کفش، روانداز و زیراندازهای بهداشتی مخصوص بیماران، دستمال های مرطوب و پاک کننده های لاک ناخن و موارد دیگر استفاده یم شود.
این پارچه های بیمارستانی را می توان هم به صورت تک لایه و یا به صورت چند لایه تولید نمود که در موارد گوناگون استفاده شوند.
ویژگی های مختلفی که پیشتر برای پارچه های اسپان باند بیان کردیم را می توان در این نوع بیمارستانی آن گنجاند در حالی که یک ویژگی را داشته باشد و یا یکی را نداشته باشد.
به عنوان مثال اسپان باندهای چهار لایه از نفوذ انواع باکتری و میکروب جلوگیری می کند و در تولید ماسک، گان های مخصوص جراحی و دیگر موارد بهداشتی کاربرد دارند.
قیمت پارچه اسپان باند بسیار مناسب است و این مناسب بودن نیز در مقایسه با سایر پارچه های بیمارستانی معنا پیدا می کند.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند اصفهان در بازار

برای این که بتوانید متوجه شوید پارچه های اسپان باند اصفهان در بازار چه مقداری هستند لازم است تا با مشخصات و ویژگی های این پارچه ها و همچنین کارخانه ی تولیدکننده ی آن آشنا شوید.
در این زمان شما خواهید توانست، تفاوت قیمتی که میان این پارچه ها در بازار مشاهده می فرمایید را با توجه به جنس و کیفیت و سایر ویژگی های آن هابسنجید.
هرچه کیفیت یک پارچه بالاتر باشد، آن پارچه از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
این موردی که بیان شد در مورد تمامی محصولات موجود در بازار صادق است و می توان آن را به همه ی موارد نسبت داد.
این که شما قصد خرید پارچه را از کدام کارخانه یا نساجی دارید هم در تعیین قیمت نقش مهمی دارد و می توانید از کارخانه ی برند این خرید را ثبت کنید که مسلما از قیمت بالاتری برخوردار است و این نیز به دلیل کیفیت بسیار بالایی است که در محصولات تولیدی اش می توان مشاهده کرد.
برای به دست آوردن قیمت این محصولات می توانید از روش های گوناگونی اقدام نمایید که از مهم ترین و پرطرفدارترین آن ها، استعلام قیمت از طریق آنلاین می باشد.
شما می توانید به راحتی از طریق سایت ما با کارشناسان فروش و مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید و علاوه بر کسب اطلاعات مفید درباره ی مشخصات و ویژگی های اسپان باندها، لیست قیمت آن ها را هم درخواست بدهید.
این لیست قیمت کاملا به روز می باشد و نیازی نیست که بابت آن هزینه ای بپردازید و یا زمان زیادی را صرف دریافت آن کنید.
در عین حال می توانید به صورت همزمان از چند کارخانه و یا نمایندگی قیمت ها را استعلام کنید و مورد مقایسه قرار بدهید که بدون شک، مجموعه ی ما اولین و آخرین گزینه ی خریدهای شما خواهد بود.
زیرا ما بر آن باوریم که علاوه بر ارائه ی بالاترین میزان کیفیت، پایین ترین قیمت ممکن را با حذف واسطه ها و دلال های در این راه به مشتری ارائه بدهیم تا هم مشتری سود خوبی را به دست آورد و هم ما فروشی بالایی داشته باشیم.
بنابراین قیمت پارچه اسپان باند را می توان به راحتی و از طریق اینترنتی و آنلاین به دست آورد.

قیمت پارچه اسپان باند

مرکز رسمی فروش پارچه بیمارستانی اسپان باند جدید

کارخانه های زیادی هستند که محصولات خودشان را به صورت عمده و به روش های گوناگون، به شکل مستقیم به بازار عرضه می نمایند که این مراکز فروش خود را گاهی در خود کارخانه قرار داده اند و یا این که برای رفاه حال مشتریانی که در شهرهای گوناگون دارند، نسبت به راه اندازی نمایندگی های گوناگون در شهرهای معتبر و بزرگ و پرفروش اقدام نموده اند.
این نمایندگی ها می بایست به صورت مستقیم زیر نظر خود کارخانه فعالیت کنند تا قیمت های ارائه شده توسط آن ها، همچنین کیفیت محصولات به بازار عرضه شده با خود کارخانه یکی باشد.
برای این که بتوانید این مراکز فروش معتبر پارچه اسپان باند بیمارستانی را پیدا کنید لازم است تا از خود کارخانه استعلام نمایید و برای خرید و ثبت سفارشاتتان به این مراکز معتبر مراجعه نمایید تا دچار ضرر و زیان خاصی نشوید.
مراکز فروش معتبر، مراکزی هستند که انگار با خود کارخانه و تولید کننده طرف هستید، در واقع به عنوان واسطه و یا دلال به شمار نمی آیند و این نکته ی مهمی می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند در این مراکز با توجه به قیمت اصلی در کارخانه تعیین می شود و این نمایندگی ها را می توانید از طرف کارخانه پیدا کنید و برای خریدهای عمده ی خود در هر حجمی اقدامات لازم را اعمال نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟