فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

نمایندگی کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان از طریق نمایندگی رسمی فروش خود در بازار، امکان خریدی آسان و کاملا اقتصادی را برای مشتریان سراسر کشور، فراهم آورده است.

پارچه اسپان لس را بشناسید؟

همانطور که می دانید پارچه اسپان لس، از پارچه هایی است که در خانواده منسوجات بی بافت یا همان نان واوون ها (non woven) دسته بندی می شود. پارچه اسبان لس جز پارچه های اسبان باند است، که گاهی اوقات هم، آن را با این نام می شناسند.
این پارچه جذب کننده آب، از مدل های جدید پارچه های بیمارستانی می باشد، که امروزه در اکثر بیمارستان های دولتی و خصوصی می توان جنس های تولید شده با آن را دید.
در پارچه اسبان لس الیاف های خاصی مانند پنبه، ویسکوز و پلی استر به صورت خالص بکار رفته شده است، در حالت دیگر الیاف های ذکر شده بالا به با الیاف دیگری به نام پلی پروپیلن، با هم ترکیب شده اند و تشکیل این پارچه پر مصرف را داده اند.
مهم ترین الیاف این پارچه پنبه است، استفاده از پنبه در این محصول برای این منظور است تا پارچه خیلی نرم باشد، و در حین با دوام بودن، سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشد تا خطری برای موجودات زنده نداشته باشد.

در این پارچه هیچگونه اثری از بافت تار و پود نمی توان دید، بنابراین با روش های مختلفی مانند سوزن زنی، استفاده مستقیم از چسب یا روش های حرارتی می توان الیاف های آن را بهم متصل کرد و آن ها را تولید کرد.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

چه مصارفی از پارچه اسپان لس می کنند؟

پارچه اسبان لس با طرز ساخت متفاوتی که نسبت به دیگر پارچه های تار و پودی دارد، از پارچه هایی است که در ایران به مقدار خیلی زیادی در شهرهای مختلف مانند تهران، اصفهان و مشهد تولید خواهد شد.
به طور کلی مصارف گوناگون پارچه اسپان لس عبارتند از:

  1. این پارچه دارای مصارف عمده زیادی است که از آن جمله می توان به مصارف پزشکی و دارویی، مصارف بهداشتی و صنعتی و تولید دستمال مرطوب اشاره کرد، هم چنین می توان از آن به عنوان لایی، برای تولید انواع البسه های زمستانی و تابستانی، کفش و جیر مصنوعی بهره برد.
  2. یکی از مکان هایی که از این پارچه با دوام استفاده های زیادی می شود، هتل ها و مهمان سرا ها هستند، به این صورت که از پارچه اسبان لس انواع حوله های هتلی دست و صورت، حوله بدن و دمپایی حوله ای هم درست می کنند.
  3. حوله های زیادی از این پارچه درست می کنند که به عنوان مثال می توان به حوله نازک تبلیغاتی مربوط به هتل ها، قطارها، هواپیماها، حوله یکبار مصرف و حوله آرایشگاه ها اشاره کرد.
  4. یکی دیگر از مصارف عمده این پارچه بسته بندی چای و دمنوش های کیسه ای و هم چنین ساخت موکت های و نمدهای نازک می باشد.
  5. ساخت کیسه های تبلیغاتی در اندازه های مختلف و بسته بندی کودهای شیمیایی از موارد استفاده این پارچه در صنعت کشاورزی است.
  6. صنایع دیگری مانند فیلترینگ و ساختمان سازی هم برای پیشبرد کارها و اهداف خود ترجیح می دهند از این پارچه استفاده کنند و از ویژگی های خاص آن بهره مند شوند.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

پارچه اسپان لس و مصارف بیمارستانی آن

مصارف بیمارستانی پارچه اسبان لس زیاد است و دلیل آن هم به ویژگی های جالب این پارچه بر می گردد.
این پارچه جاذب آب به نام مدل بیمارستانی اسبان لس شناخته می شود و با رنگ سفید، صورتی یا آبی در طرح های ساده هر روزه از تولیدی های مختلف وارد بازار می شود.
لباس های بیمارستانی که از این پارچه تولید می گردند. دارای رنگ های مختلفی هستند، به عنوان مثال، لباس های یکبار مصرف کادرهای درمان در اتاق عمل به رنگ سبز و لباس های مخصوص بستری بیماران به رنگ صورتی برای بخش خانم ها، و رنگ آبی برای بخش آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.
از این پارچه بی بافت دیگر تجهیزات مربوط به بخش بیمارستان و اتاق عمل مانند ماسک، کاور کفش، گان و شان پرسنل درمان، رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی، ملحفه های یکبار مصرف تولید می شود. هم چنین یکی از بهترین جنس ها برای تولید پرده های بیمارستانی همین پارچه می باشد.
یکی دیگر از مصارف بیمارستانی این پارچه کاور حمل اجساد می باشد، این کاورها که معمولا به رنگ مشکی هستند، خیلی راحت دوخته شده و با یک زیپ ثابت، تنها برای یکبار استفاده متناسب هستند.
مزیت پارچه اسبان لس برای تهیه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی عبارتست از:

  • عدم نیاز به شستشو و صرف هزینه های اضافی برای شوینده و هزینه آب در رختشوی خانه بیمارستان ها
  • ارزان تر بودن پارچه اسبان لس نسبت به دیگر انواع پارچه ها برای تولید لباس و پک های بهداشتی مانند روپوش، مانتو، شلوار، کلاه، حوله و دمپایی
  • بهداشتی تر بودن و تمیز تر بودن این پارچه برای استفاده بیماران و جراحان
  • جذب کننده فوری آب و مایعات و تعویض سریع در صورت لزوم
  • قابلیت چاپ تصویر و لوگو به منظور تبلیغات و یا نام بیمارستان بر روی لباس
  • خاصیت آنتی باکتریالی و ضد میکروب بودن لباس در حین جراحی
  • عدم نفوذ و ورود ویروس ها به لباس مخصوص پرستاران در بخش عفونت های بیمارستانی و یا به عبارتی ایزوله بودن کامل لباس ها و تجهیزات در ارتباط با آن

کارخانه تولید پارچه اسبان لس در اصفهان به راحتی می تواند پارچه تمامی ملزومات ذکر شده بالا را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و کارایی درست کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.
تولیدات این واحد فنی سازنده به حدی با کیفیت و درجه یک هستند که آمار تولید داخلی ایران را از دیگر کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه و گرجستان بیشتر کرده است و حتی صادرات بالایی هم نیز دارد.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

مشخصات بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

برای فهمیدن مشخصات بهترین پارچه اسبان باند بیمارستانی می توان با روش های خاصی این کار را کرد، یکی از بهترین روش ها گرفتن مشاوره تلفنی با کارشناسان فروش سایت زیر و پرسیدن سوالات لازم می باشد.
ولی جالب است بدانید که پارچه های اسبان لس بیمارستانی در بعضی از مدل های خاص آب دوست هستند و خیلی سریع آب را به خود جذب می کنند و در مدل های دیگری می توان خاصیت آب گریزی این پارچه را دید، در واقع این خاصیت سبب می شود که پارچه خیس نشود و رطوبت را به خود جذب نکند.
دو خاصیت مطرح شده هر دو از ویژگی ها و مشخصات بهترین پارچه های اسبان لس بیمارستانی می باشد.
وزن کم و سبک پارچه سبب شده است که جراحان و بیماران زمانی که در بیمارستان حضور دارند، بالاترین احساس راحتی را داشته باشند.
هم چنین وجود سوراخ های ریز مشبک می تواند کمک زیادی به ورود و خروج هوا به داخل لباس کند، که این امر باعث خنکی لباس شده و مانع از عرق کردن افراد می شود.
تولید کنندگان عمده این پارچه در اکثر شهرهای صنعتی ایران مانند اصفهان، تهران، کرج، قزوین، رشت، کاشان و تبریز برای تولید این پارچه به دنبال مشخصه خاصی هستند تا بتوانند بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را تهیه کنند. این مشخصه که اهمیت بالایی هم در مصارف بهداشتی و پزشکی دارد نرمی بالای پارچه و انعطاف پذیری آن است.
تولید کنندگان عمده دوست دارند محصولی بسازند تا توانایی بالایی در جذب آب و رطوبت داشته باشند، به گونه ای که یک لایه نازک از این پارچه باید بتواند مقدار زیادی آب و مایعات به خود جذب کند.
مشخصه دیگری که سبب شده است این پارچه کاملا بهداشتی و تمیز بماند عدم استفاده از مواد خارجی است، چرا که در زمان عمل های سخت جراحی این خاصیت و مشخصه از ایجاد عفونت در محل برش و بخیه جلوگیری می کند.
انتخاب بهترین پارچه اسبان باند یکبار مصرف برای مدیران بیمارستان ها اهمیت زیادی دارد، به گونه ای که آن ها هم نیز دوست دارند از پارچه هایی استفاده کنند که به هیچ عنوان رنگ پس ندهند و به همان صورت ثابت بمانند.
مشخصه جالب دیگر دیگر این لباس ها، عدم ایجاد حساسیت و آلرژی پوستی است، مواد بکار رفته شده در ساخت این پارچه به حدی طبیعی و ارگانیک است که با تمامی پوست ها سازگاری دارد.
قابلیت کشسانی خوب هم از ویژگی هایی است که بهتر است تولید کننده های بزرگی مانند کارخانه تولیدی پارچه اسبان لس در اصفهان آن را رعایت کنند.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند

برای اینکه بتوان یک پارچه اسبان باند درجه یک و کاملا بهداشتی را به صورت عمده و در اندازه های زیاد خریداری کرد، مراجعه به فروشگاه های مجازی و سایت معتبری مانند سایت زیر پیشنهاد می شود.
چرا که این روش علاوه بر راحتی زیاد، به مقدار زیادی در وقت شما می تواند صرفه جویی کند.
هم چنین شما می توانید تمامی مدل های پارچه بی بافت را در رنگ بندی های مختلف ببینید و بر اساس نیازی که دارید به خرید اقدام کنید.
برای خرید پارچه اسبان باند به ویژگی ها و مزایای محصول که موارد زیر می باشد، توجه زیادی کنید:

  1. توانایی جذب مقدار زیاد مایعات و رطوبت در برابر ضخامت کم پارچه
  2. نرمی و انعطاف پذیری بالای پارچه و مقاوم در برابر گرما و سرما
  3. ترکیبات بکار رفته شده صد در صد طبیعی در پارچه و نداشتن ترکیبات شیمیایی
  4. طیف وسیع تولیدات و استفاده های زیاد از این پارچه ارزان و سبک در صنعت
  5. خاصیت کشسانی زیاد پارچه در دو جهت عرضی یا طولی، به گونه ای که با آوردن فشار زیاد پارچه پاره نمی شود.
  6. این پارچه ها با داشتن ترکیبات خوب ضد اشعه خطرناک آفتاب مانند فرابنفش هستند و گرما را هم خیلی کم به خود حذب می کنند.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید پارچه بی بافت در ایران، کارخانه تولید پارچه اسبان باند در اصفهان است که با سالها تجربه درخشان در زمینه تولید پارچه های اسبان باند توانسته است نیازهای داخلی کشور را به خوبی برطرف کند.
این کارخانه در صدد تلاش برای ساخت پارچه های با کیفیت تری با بهترین الیاف ها می باشد تا از این طریق بتواند سهم زیادی از بازارهای خارجی را هم از آن خود کند.
تولید کننده های زیادی هم در شهرهای مختلف هستند که می توانند در این زمینه به خوبی بدرخشند و با تولیدات خوبی که دارند، از واردات این محصول جلوگیری کرده و حتی به فکر صادرات نیز باشند.
وجود تجهیزات و دستگاه های صنعتی فراوان در کارخانه های تولید این پارچه و نیروهای متخصص و کارآمد باعث شده است که این تولیدات از هر نظر عالی باشند، به گونه ای که می توان گفت خروجی های این کارخانه ها همگی در یک سطح کیفی بالا قرار دارند و انتخاب بین آن ها به عنوان یهترین نمونه، کار غیر ممکنی است.
کیفیت پارچه های تولید شده در این شرکت ها حتی از نمونه های خارجی هم بالاتر است و نمی توان هیچ تفاوتی بین آن ها قائل شد، قیمت مناسب و ارزان تولیدات ایرانی سبب شده است که متقاضیان این پارچه در خارج از کشور هم همواره وجود داشته باشد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند یکبار مصرف

امروزه به علت رشد بیش از حد فضاهای مجازی و زندگی در دنیای ارتباطات و اطلاعات، خرید از طریق اینترنت به یکی از عادی ترین کارها تبدیل شده است، و حتی می توان گفت که این روش پیشتاز روش های قدیمی و سنتی خرید می باشد.
شما با خرید از این طریق می توانید تمامی رنگ های پارچه اسبان باند که بیشتر به رنگ سبز، سفید، نارنجی، آبی، صورتی است در متراژ و طاقه های بالا ببینید. این پارچه ها در دو مدل ساده و طرحدار عرضه خواهند شد که هر کدام مشتریان و مصرف کننده های خاص خود را دارند.
این روش که به عنوان روش مستقیم خرید هم شناخته می شود، از درب واحد تولیدی سازنده که کارخانه تولید پارچه اسبان لس در اصفهان است، جنس مورد نظر را برای بارگیری آماده می کند و سپس به سراسر ایران برای پخش و توزیع می فرستد.
با این روش دیگر نیازی به هزینه های اضافی مانند هزینه های انبارداری، اجاره مکان های تجاری و مغازه ها، هزینه های ثابت مانند آب و برق و غیره نمی باشد و می توان در هر ساعتی از شبانه روز با یک خرید اطمینانی، مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت تجهیزات بیمارستانی و دیگر وسایل را آماده کرد.
این خرید بیشتر مناسب کسانی است که در کارگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی تولید لباس های بیمارستانی دارند، و از این طریق به راحتی می توانند مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنند، چون دیگر لازم نیست برای تهیه آن انرژِی صرف کنند.

تمامی متقاضیان خرید عمده پارچه اسپان باند از کارخانجاتی معتبر مانند بافتینه، می توانند برای یک بار هم که شده، خرید اینترنتی بهترین پارچه اسپان باند یکبار مصرف را از طریق این مجموعه تجربه کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟