فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی از کارخانه

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی از کارخانه

خرید پارچه تترون بیمارستانی از کارخانه می تواند به صورت سفارشی انجام شود؟ آیا می دانید پارچه تترون بیمارستانی دارای چه مشخصه هایی می باشد؟ برای دسترسی به جدول نرخ پارچه تترون چه راهی را پیشنهاد می کنید؟
پارچه تترون همانند بسیاری دیگر از پارچه ها و منسوجات، تار و پود داشته و دارای بافت مشخصی می باشد. جالب است بدانید که پارچه های تترون، الیافی از جنس فیلامنت و پلی استر ویسکوز دارند و توسط کارخانجات نساجی در عرض های مختلفی تولید می شوند.
ویژگی و مشخصات منحصر به فردی که پارچه های تترون دارند، دلیلی بر خاص بودن موارد مصرف آن ها شده است. برای اینکه انواع مختلف این پارچه را شناخته و از مشخصات آن مطلع شوید، راه های زیادی پیش روی شماست. اما بد نیست بدانید که در ادامه این بخش، پارچه های تترون و مشخصات آن ها به خوبی معرفی شده و همچنین درباره نرخ فروش آن در بازار هم صحبت به میان خواهد آمد.

انواع پارچه تترون تولیدی کارخانه ها

همانطور که مستحضر هستید، پارچه ها را از روی فاکتور های مختلفی می توان به چندین و چند دسته تقسیم بندی کرد. مثلاً فاکتور هایی که در زیر به آن ها اشاره شده، رایج ترین فاکتور های دسته بندی انواع پارچه تترون تولیدی کارخانه ها هستند:

درصد الیاف مصرفی در تولید پارچه تترون

  • عرض پارچه تترون
  • تراکم بافت پارچه تترون
  • وزن و گرماژ پارچه تترون
  • موارد مصرف پارچه تترون

مثلاً اگر بخواهیم پارچه تترون را از روی عرض آن دسته بندی کنیم، باید بگوییم که پارچه تترون اصولاً با ۶ عرض در بازار توزیع می شود که عبارتند از:

  1. پارچه تترون با عرض ۹۰ سانتی متر
  2. پارچه تترون با عرض ۱۱۰ سانتی متر
  3. پارچه تترون با عرض ۱٫۵ متر
  4. پارچه تترون با عرض ۱۸۰ سانتی متر
  5. پارچه تترون با عرض ۲ متر
  6. پارچه تترون با عرض ۳ متر

دیگر چیزی که بد نیست راجع به آن بدانید، دسته بندی پارچه های تترون از روی موارد مصرف شان می باشد. مثل:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه تترون پیراهنی
  • پارچه تترون مقنعه ای
  • پارچه تترون ملحفه ای
  • پارچه تترون پیژامه ای
  • پارچه تترون مخصوص چادر جشن تلکیف

بی شک متوجه هستید که هر یک از این پارچه ها کاربرد متفاوتی داشته و فاکتور هایی نظیر عرض پارچه، تراکم بافت، وزن و گرماژ پارچه باعث شده تا چنین موارد مصرفی داشته باشند. به بیان ساده تر یعنی اینکه موارد مصرف پارچه با در نظر گرفتن چنین پارامتر هایی انجام می شود. به عنوان مثال، عرضی که برای پارچه تترون مقنعه ای در نظر گرفته می شود، کمتر از عرض پارچه ای است که به عنوان تترون ملحفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی با چه مشخصاتی عرضه می گردد؟

یکی از انواع پارچه که کاربردش استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان هاست، پارچه تترون بیمارستانی می باشد.
این پارچه در مقایسه با دیگر پارچه های تترون دارای گرماژ مشخصی بوده، رنگبندی روشنی داشته و قیمت فروش آن در بازار ارزان تر است.
از آنجایی که نوع پوشش بیماران در بیمارستان به خاطر آلوده بودن محیط بسیار حائز اهمیت است، بیمارستان ها در انتخاب آن بسیار دقیق بوده و پارامتر های مختلفی را در خرید پارچه تترون در نظر می گیرند.
البته که مشخصات و ویژگی های این پارچه تترون هم در انتخاب آن به عنوان تترون بیمارستانی بی تاثیر نبوده است. برای درک بهتر، این مشخصات را مختصراً در زیر بیان کرده ایم:

  1. قابل شستشو هستند. زیرا بعد از هر سری مصرف، نیاز به شست و شو و همچنین ضد عفونی کردن دارند.
  2. امکان استفاده چندین باره از آنها وجود دارد و بر خلاف پارچه های اسپان باند بیمارستانی، یکبار مصرف نیستند.
  3. پارچه های تترون بیمارستانی در کنار لطیف بودن و داشتن زیر دست نرم، با تمامی پوست ها سازگار هستند و ایجاد حساسیت پوستی نمی کنند.
  4. رنگبندی متنوعی داشته و در بیمارستان ها اغلب از رنگ های شاد آن استفاده می شود. مانند صورتی، گلبهی، سبز پسته ای، آبی روشن آسمانی، سفید و غیره.
  5. سبک بودن و خنک بودن که در عین بدن نما نبودن، از ویژگی های مطرح پارچه تترون بیمارستانی است که باعث می شود احساس راحتی را به فرد مصرف کننده القا نماید.
  6. در مقایسه با دیگر پارچه های تترون، پارچه تترون بیمارستانی از قیمت ارزان تری در بازار فروش برخوردار است و این ویژگی تا حدی باعث شده این پارچه بازار فروش خوبی داشته باشد.
کیفیت رنگ پارچه تترون بیمارستانی عالی است. زیرا با وجود شست و شو و استفاده های مکرر از این پارچه، کیفیت رنگ آن پایین نیامده و از ریخت نمی افتد.

تا حد امکان تمامی مشخصات و ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی را متذکر شدیم. آیا پارچه تترون بیمارستانی از ویژگی منحصر به فرد دیگری برخوردار هست که ما به آن نپرداخته باشیم؟

خرید پارچه تترون بیمارستانی

بهترین مصارف پارچه تترون برای بیمارستان ها

بی شک می توانید حدس بزنید که مصارف پارچه تترون برای بیمارستان ها چیست. اما برای خالی نبودن عریضه و شناخت بهتر و بیشتر پارچه تترون، لازم دانستیم که این بخش را به بهترین مصارف پارچه تترون بیمارستانی بپردازیم.
موارد مصرف پارچه تترون در بیمارستان ها عبارت است از:

  • دوخت لباس فرم بیماران
  • دوخت لباس و یونیفرم پرستاران و پزشکان
  • دوخت رو تختی و ملحفه مورد استفاده بیماران

بد نیست بدانید که از چه سطح کیفیت پارچه هایی با چه عرض هایی، دوخت لباس فرم بیمار، پرستار و همچنین ملحفه بیمارستانی انجام می شود.
پارچه تترون لباس بیمار، پارچه تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر است که در نوع ۱۵۰ سانتی دارای گرماژ بین ۱۶۵ تا ۲۰۰ گرم بوده و در نوع ۳ متری از گرماژ ۳۴۰ تا ۳۸۰ برخوردار می باشد. البته این عرض های پارچه تترون برای البسه بیماران بزرگسال است و برای بیماران نوزاد از عرض پارچه ۹۰ سانتی متری استفاده می شود که میزان گرماژ آن برابر با ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم می باشد. جالب است بدانید که از پارچه تترون بیمارستانی اغلب برای پوشش بیماران استفاده شده و می توان گفت بیشترین مصرف آن به این مورد اختصاص پیدا می کند.
پارچه تترون مناسب برای دوخت ملحفه، پارچه هایی با عرض ۲ متر و ۳ متر هستند که گرماژ آن ها متغیر بین ۲۶۰ تا ۳۸۰ می باشد. البته در دوخت رو بالشتی و مواردی از این قبیل ممکن است از عرض ۱۵۰ سانتی متری پارچه تترون بیمارستانی هم استفاده شود. پارچه های تترون رنگی اغلب برای دوخت البسه کاربرد داشته و پارچه های سفید اکثراً در دوخت ملحفه های بیمارستانی، رو تختی، زیر انداز، رو انداز و غیره استفاده می شوند.

جدول نرخ قیمت پارچه های تترون بیمارستانی

قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی تولید جدید، در بازار شهرهای مختلف متفاوت است. بد نیست بدانید که قیمت فروش پارچه تترون در بازار شهر هایی که قطب تولیدی آن محسوب می شوند، خواه یا ناخواه کمتر از بازار پارچه شهرهایی است که قطب تولیدی پارچه تترون به شمار نمی روند.
به خاطر نوسانات قیمت پارچه های تترون بیمارستانی در بازار فروش، اغلب فروشندگان از ارائه جدول نرخ و لیست قیمت آن سر باز می زنند. اما فروشندگان باید بدانند که ارائه جدول نرخ قیمت پارچه های تترون از ابتدایی ترین خدماتی است که می توانند به مشتری ارائه دهند و نظر وی را به محصولات خود جلب نمایند.
ناگفته نماند که لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار این روز ها، تحت تاثیر عوامل مختلفی مدام در حال تغییر می باشد که این عدم ثبات بازار اقتصادی را نشان می دهد.
متاسفانه برخی از تولید کنندگان با دیدن شرایط بازار فروش پارچه و به صورت ناگهانی، قیمت ها را افزایش می دهند که به ضرر خودشان تمام می شود. زیرا هنوز تولیدی هایی هستند که تامین کننده نیاز بازار با پارچه های تترون قیمت مناسبند.
شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه تترون در بازار فروش شهرهای مختلف با مطالعه موارد زیر ممکن می باشد:
مواد اولیه در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. وقتی نرخ فروش مواد اولیه افزایش پیدا کند، بی شک قیمت پارچه نهایی در بازار هم با افزایش همراه خواهد بود. جالب است بدانید که بخشی از مواد اولیه مصرفی در خصوص تولید پارچه اسپان باند، وارداتی است که افزایش هزینه های گمرک باعث افزایش نجومی قیمت آن ها شده و خریدش دیگر چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.
افزایش قیمت ارز باعث می شود تا خیلی چیز ها در خطوط تولید پارچه تترون تغییر کند. یکی از این چیز ها، قیمت خرید دستگاه های بافندگی و افزایش هزینه های تولید، افزایش قیمت قطعات و غیره می باشد.
میزان تقاضا برای پارچه تترون بیمارستانی هم از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی است. بدین شکل که اگر پارچه ای در بازار تعداد متقاضی اش افزایش پیدا کرده و کمیاب شود، به همان نسبت قیمتش هم با افزایش همراه خواهد بود.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی در عرض های گوناگون

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی در عرض های گوناگون، به شیوه های مختلفی مقدور شده است. این روز ها که بازار فروش پارچه شلوغ تر شده، متقاضی برای انواع پارچه بیشتر شده و مواردی از این قبیل، راهکار های متعددی هم پیش روی خریداران قرار گرفته تا هر کس با توجه به اولویت و راحتی اش بتواند پروسه خرید را پیش ببرد.
اغلب کسانیکه پارچه تترون بیمارستانی را خریدار هستند، عمده و عدل آن را خواهان می باشند. پس ترجیح می دهند مراکز را برای خرید انتخاب کنند که واسطه ای نبوده و با قیمت زیر بازار پارچه تترون بیمارستانی را در اختیارشان قرار دهد.
برای افرادی که در اصفهان، یزد و شهر هایی از این قبیل که قطب تولید پارچه تترون هستند زندگی می کنند، بهترین گزینه این است که مستقیم به کارخانه تولیدی مراجعه کرده و با تولید کننده قرارداد ببندند تا نیاز سالیانه آن ها با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت پاسخ داده شود.
اما برای افرادی که دور از قطب های تولیدی پارچه تترون هستند چه پیشنهاد می کنید؟
این افراد می توانند به چندین و چند روش اقدام نمایند. مثل:

  1. خرید از نمایندگی فعال و رسمی در شهر مورد نظر، گزینه پیشنهادی ما به آن هاست. زیرا با خرید از نمایندگی نه تنها می توان از کیفیت مطمئن بود، بلکه با اطمینان از نرخ فروش می توان خرید را نهایی کرد.
  2. سایت های فروشنده که گزینه پیشنهادی بعدی ماست، مناسب خریدارانی است که صرفه جویی در هزینه و زمان را پیشه کار خود کرده اند و به دنبال راه های سریع، آسان و مطمئن برای خرید هستند.
  3. خرید از درب کارخانه تولیدی که برای افراد دور از قطب تولیدی اصلاً مقرون به صرفه نیست و سبب به هدر رفتن مقدار زیادی هزینه و زمان خواهد شد.

آیا شما راه دیگری برای خرید پارچه های تترون بیمارستانی سراغ دارید؟

خرید پارچه تترون بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

وقتی خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه ممکن نبود، خرید از نمایندگی های رسمی فروش در شهر های مختلف توصیه شد. چرا نمایندگی برای خرید پیشنهاد می شود؟
باید گفت که خرید از نمایندگی ها مزیت هایی دارد از قبیل:

  • اطمینان پیدا کردن از کیفیت پارچه تترون
  • اطمینان پیدا کردن از قیمت پارچه تترون
  • دریافت ضمانت کیفی پارچه تترون از نمایندگی
  • دریافت خدماتی نظیر مشاوره فروش رایگان و غیره.

آیا می دانستید که در بازار پارچه این روز ها، نمایندگی های فروش فعالیت گسترده خود را در بازار مجازی آغاز نموده اند؟
بله درست است. اگر به گوگل مراجعه کنید و کلمه پارچه تترون بیمارستانی را سرچ کنید، به سایت های متعددی بر خواهید خورد که برخی سایت های آموزشی بوده و برخی دیگر سایت های فروشگاهی به حساب می آیند.
در میان این سایت ها، سایتی که زیر نظر تولید کنندگان پارچه تترون در شهر هایی نظیر اصفهان، یزد و … فعالیت می کند را نمایندگی فروش اینترنتی می دانند.

اگر روزی قصد خرید کردید تا خرید انواع پارچه تترون بیمارستانی در عرض های مختلف و در کالیته رنگی متنوع را از طریق غیر حضوری انجام دهید، سعی کنید چنین سایت های مطمئنی را گزینش نمایید.
هر چند که با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت، نظارت بر سایت های فروشگاهی و فروشنده از طرف دولت بیشتر شده و کمتر سایت کلاهبردار و سوء استفاده گری در بازار مجازی به چشم می خورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

نمایندگی فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی در نمایندگی های اینترنتی و مراکز دیجیتالی با قیمت بی واسطه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟