فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند آبی با قیمت سال جدید

خرید پارچه اسپان باند آبی با قیمت سال جدید

خرید پارچه اسپان باند آبی با قیمت سال جدید را می توانید از طریق این مجموعه معتبر انجام دهید، در این مجموعه انواع مختلف پارچه اسپان باند با کیفیت مناسب عرضه می گردد.

پارچه اسپان باند را می شناسید؟ آیا با موارد استفاده و کاربرد های این پارچه آشنایی دارید؟ چه نکاتی باید در هنگام خرید پارچه های اسپان باند مورد توجه قرار بگیرد؟ رنگ ها و گرماژهای پر کاربرد پارچه یکبار مصرف در بخش ‌های مختلف بیمارستانی کدامند؟
سوالاتی که گفته شد ممکن است بخش کوچکی از دغدغه های ذهنی خریداران این محصولات باشد و به دلیل آشنا نبودن با پارچه های اسپان باند در بازارهای خرید دائماً دچار مشکلات و سردرگمی می شوند.
در این مقاله قصد داریم تا درباره خط تولید این پارچه در کارخانجات و تنوع بالای رنگ و گرماژ این محصولات و همچنین ویژگی‌ ها و خصوصیات آنها مطالبی را بیان کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با همه نکات مهم قبل از خرید این محصولات و بهترین مراکز فروش آن آشنا شوید.

خرید پارچه اسپان باند آبی

خط تولید انواع پارچه اسپان باند

خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند جزء منسوجات جدیدی است که دارای ساختار متخلخل است که با قرار دادن الیاف در کنار یکدیگر تولید می‌ شود.معمولاً این پارچه را در بازارهای فروش با نام های دیگری مانند پارچه پیوندی و یا پارچه نبافته، پارچه یکبار مصرف و بسیاری از اسامی دیگر عرضه می کنند.
امکان تولید پارچه های اسپان باند با ضخامت های کمتر از ۲۵ میکرومتر تا ضخامت چند سانتی متر وجود دارد، به همین جهت این پارچه ها در تنوع بالایی از لحاظ وزن و گرماژ قابل دسترس می باشند.
در شکل ظاهری پارچه ها ممکن است که تفاوت خاصی با سایر پارچه های دیگر پیدا نکنید، اما خوب است بدانید که این پارچه در روند تولید خود از هیچ گونه الیاف تار و پود به شکل منظم و با در هم تنیدن آنها استفاده نمی شود.
بلکه در تمامی مراحل تولید این پارچه ها از الیاف فیلامنت استفاده می‌ گردد که این الیاف با کمک گرفتن از روش های جدید به یکدیگر پیوند می خورند.
در حال حاضر در کشور ما کارخانجات نساجی زیادی اقدام به راه اندازی خط تولید انواع پارچه اسپان باند کرده اند،زیرا این پارچه ها نقش بسیار گسترده در تمامی صنایع ایفا می ‌کند و وجود این پارچه و در دسترس بودن آن به آسانی سبب راحت تر شدن بسیاری از کارها شده است.
در اینجا قصد داریم تا به بررسی خط تولید انواع پارچه های اسپان باند بپردازیم و شما نیز تا حدی با این پارچه و روند تولید آن آشنایی پیدا کنید.
خوب است با مهمترین تجهیزات تولید پارچه اسپان باند و دستگاه‌های متشکله خط‌ تولید آشنا شوید بدین ترتیب که:

  • دستگاه فیدر که به عنوان یک تغذیه کننده مواد اولیه و سایر افزودنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه اکسترودر از الکتروموتور گیربکس و هیترها با سایزهای مختلف متناسب با بازیافت و یا تولید پارچه وجود دارد.
  • پمپ ریسندگی که با توجه به خطوط تولیدی از قدرت های متنوعی برخوردار است.
  • سیستم خنک کننده جهت خنک کردن فیلامنت های ذوب شده بیشترین کاربرد را دارد.
  • دستگاه کشش که از آن برای کشیدگی فیلامنت ها و تولید میکروفیلامنت استفاده می شود و با کمک گرفتن از نوار نقاله این عمل به راحتی صورت می پذیرد.
  • دستگاه کلندر که جهت کنار هم قرار دادن الیاف فیلامنت به صورت لایه های عنکبوتی منظم و یا غیر منظم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه تهویه مرکزی که برای خارج کردن دود حاصل از ذوب پلیمرها و تهویه مناسب هوا کاربرد دارد.

در ادامه خطوط تولید دستگاه های متنوع دیگری مانند: کانوایر، ماشین آلات پیچش، کامپیوترها و دستگاه های برش و دستگاه‌ های تمیز کننده و همچنین دستگاه‌ های کنترل کننده خطوط تولید و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که بررسی هر کدام از این موارد به صرف وقت و زمان زیادی نیاز می باشد.
نکته مهمی که در کارخانجات باید به آنها توجه شود ایجاد یک آزمایشگاه ثابت در محیط کارخانه برای کنترل کیفیت مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی تولید شده می باشد که در تمامی روند تولید باید پارچه ها را از لحاظ استحکام، ضخامت و همچنین نوع پلیمرها مورد بررسی قرار دهند.
نکته دیگر این است که پس از تولید الیاف فیلامنت و قرار گرفتن این الیاف توسط دستگاه کلندر در کنار یکدیگر باید این الیاف به گونه‌ ای به یکدیگر اتصال پیدا کنند که روش اتصال این الیاف به سه صورت امکان پذیر می باشد.
می توان از مواد شیمیایی استفاده کرده و با غوطه ور شدن الیاف در این مواد یا اسپری مواد بر روی الیاف منظم چیده شده اتصال آنها را انجام داد.
یا اینکه با کمک گرفتن از روش های آیرودینامیکی و استفاده از سوزن های مخصوص این اتصالات را به یکدیگر انجام می دهند.
همچنین می‌ توان با استفاده از هوای گرم و دمیدن آن به الیاف این لایه‌ها را مقداری ذوب کرده و سبب تثبیت و اتصال لایه ها به یکدیگر شد.
استفاده از هر کدام از این پیوند دهنده ها سبب تولید پارچه های اسپان باند با ویژگی‌ ها و مشخصات خاص می شود. اما نکته مهم در روند تولید همه این پیوند دهنده ها استفاده از سوزن ها و دوخت الیاف توسط این سوزن ها می باشد.

خرید پارچه اسپان باند آبی

کالیته رنگی پارچه های اسپان باند بی بافت

به دلیل استفاده از پلیمر های مخصوص برای تولید پارچه های اسپان باند و داشتن ویسکوزیته ذوب بالا و همچنین توزیع مولکولی گسترده این پارچه ها می توانند در رنگ های مختلف و متنوعی تولید شوند.
به دلیل اینکه فرآیند رنگ آمیزی این پارچه‌ ها به‌ سادگی صورت می پذیرد کالیته رنگ پارچه های اسپان باند و بی بافت بسیار گسترده می باش، به طوری که برای هر نوع نیاز می توان به راحتی این کالیته ها را افزایش داد.
در اینجا به معرفی چند رنگ پر استفاده و پرکاربرد پارچه های اسپان باند بی بافت می‌ پردازیم تا در صورت نیاز به این محصولات بتوانید به راحتی آنها را در بازار شناسایی کنید که عبارتند از: رنگ های آبی، صورتی، مشکی، سفید، سبز، نارنجی، کرم، قهوه ای، طوسی، بنفش و غیره
به دلیل تنوع موارد استفاده و کاربرد این محصولات معمولاً از رنگ های خاص برای صنایع مختلف می توان استفاده کرد.
به عنوان مثال از رنگ های کرم و قهوه‌ ای بیشترین استفاده را برای تولید ساک های خرید و بنرهای تبلیغاتی می‌ کنند، به همین جهت این پارچه ها در گرماژهای مناسب برای این منظور بیشتر در دسترس خریداران قرار می ‌گیرد.
نکته مهمی که درمورد رنگ پارچه های بی بافت وجود دارد این است که این رنگ ها به هیچ عنوان برای افراد با پوست های مختلف ایجاد حساسیت نمی کند و هر فردی می تواند به راحتی این محصولات را مورد استفاده قرار دهد.

خرید پارچه اسپان باند آبی

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف

پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ عرض و گرماژ تولید می شوند، زیرا تمامی دستگاه های تولید کننده این پارچه ها در کارخانجات کاملاً به روز و مطابق استانداردهای بین‌المللی در حال تولید این محصولات می باشند.
پارچه های اسپان باند را از گرماژ ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم به راحتی در کارخانجات مطابق نیاز مصرف کنندگان تولید می نمایند همچنین عرض های متنوعی از ۶۰ سانتی متر شروع شده و تا ۳ متر نیز امکان تولید این پارچه وجود دارد.
بیشترین موارد استفاده از پارچه های اسپان باند با عرض های ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر،۱۶۰ سانتی متر و ۲ متر می باشد.
همچنین گرماژهای مختلفی مانند ۲۵ گرم، ۳۸ گرم، ۴۵ گرم، ۵۰ گرم و ۶۰ تا ۹۰ گرم جزء پر استفاده ترین ها قرار می گیرد که در بازارهای فروش از استقبال بیشتری برخوردار هستند.
از آنجایی که اعداد ذکر شده بیشترین موارد استفاده و کاربرد را بر در بخش های مختلف درمانی دارند به همین سبب بیشتر این محصولات را به نام پارچه های یکبار مصرف می شناسند.
به کار بردن عرض و گرماژ مناسب در بخش های مختلف سبب استفاده بهتر دریافت نتیجه مناسب تر و همچنین صرفه جویی از لحاظ هزینه ها می شود.

پارچه اسپان باند آبی و صورتی ۲۵ و ۴۰ گرم

پارچه اسپان باند آبی و صورتی با گرماژهای ۲۵ و ۴۰ گرم جزء پرکاربردترین منسوجات در بخش‌های مختلف بیمارستان می باشد.
از آنجا که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی سبب شده تا در بسیاری از هزینه‌ های بیمارستان از لحاظ اقتصادی و همچنین از لحاظ بهداشتی صرفه ‌جویی شود به همین جهت این محصول مورد استقبال گسترده‌ تری قرار گرفته است.
به طور معمول از پارچه های اسپان ۲۵ گرم برای تولید انواع مختلف ماسک های سه لایه، چهار لایه و تا پنج لایه استفاده می شود.
از پارچه های اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرم نیز برای تولید لباس بیمار و گان جراحی استفاده می شود.
نکته مهم در این گرماژها رنگ بندی آبی و صورتی است که بیشترین استفاده و کاربرد را برای تولید لباس بیماران آقا و خانم در بخش‌ های مختلف بیمارستانی دارند.

خرید پارچه اسپان باند آبی

پارچه یکبار مصرف مناسب لباس بیمارستانی

به دلیل این که محیط های بیمارستانی دارای آلودگی، باکتری، ویروس و بسیاری از مشکلات دیگر هستند لازم است تا هر بیمار از لباس های مخصوص استفاده کند. زیرا استفاده از لباس منحصر به فرد در جلوگیری از انتقال بیماری ها به افراد دیگر نقش بسیار گسترده‌ ای را ایفا می ‌کند.
معمولا از پارچه های یکبار مصرف برای لباس بیماران بستری کمتر از ۴۸ ساعت و همچنین بیماران بستری در بخش اورژانس استفاده می شود، زیرا دیگر نیاز به شستشوی این البسه نمی باشد.
همچنین استفاده از پارچه یکبار مصرف برای بیمارانی که در بخش های ارتوپدی و ام آر آی حضور پیدا می‌کنند نیز می‌تواند در حفظ بهداشت این فضاها و جلوگیری از انتقال بیماری های مختلف به بیماران نقش موثری ایفا کند.
نکته مهم در مورد انتخاب پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مناسب لباس بیمار این است که باید آنها به گونه ‌ای باشد تا بدن نمایی نداشته و بیماران در آن احساس آرامش کنند.

چند نکته قبل از سفارش پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند جزء پرطرفدارترین منسوجات موجود در بازار هستند که حجم خرید و فروش این پارچه ها بسیار زیاد است.
با توجه به تنوع بالای این پارچه ها در کارخانجات و داشتن ویژگی‌ های مختلف، خوب است که قبل از خرید پارچه اسپان باند به برخی از نکات، توجه ویژه شود.
قیمت پارچه بی بافت یکی از نکات مهمی است که باید مورد توجه خریداران عمده این محصولات قرار بگیرد زیرا تفاوت های ناچیز قیمتی نیز در خریدهای عمده تاثیر زیادی می گذارد.
توجه به ویژگی های پارچه های اسپان باند از لحاظ هیدروفیل بودن و یا واترپروف بودن این پارچه ها در موارد استفاده و کاربرد این پارچه نقش زیادی دارد.
نکات مهمی مانند ضخامت و گرماژ و همچنین عرض و رنگ بندی پارچه های اسپان باند نیز جزء مواردی است که در صورت توجه کافی و دقت می توانید استفاده های بهتری از این محصول ببرید.

خرید پارچه اسپان باند آبی

خرید پارچه اسپان باند آبی با کیفیت عالی

خرید پارچه اسپان باند آبی با کیفیت بالا را می توانید با انتخاب مرکز عرضه مستقیم و بدون واسطه تجربه کنید.
در صورتی که مراکز عرضه مناسب را انتخاب نمایید می توانید از قیمت پارچه اسپان باند نیز اطمینان کافی را به دست آورید، زیرا برخی از مراکز که با واسطه در عرضه محصولات آنها دخالت می ‌کند ممکن است قیمت های بالاتر برای محصولات خود در نظر بگیرند.
با توجه به رقابتی بودن تولید پارچه های اسپان باند در کشور ما و تعداد کارخانجات تولیدی، خوب است بدانید که این پارچه ها با کیفیت های مختلف در بازار عرضه می گردد، قبل از اقدام به خرید باید تمامی برندها و محصولات آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین موارد را برای مصارف خود انتخاب کنید.
در صورتی که به دنبال یافتن مراکز خرید پارچه اسپان باند با کیفیت عالی هستید با ادامه این مطالب همراه ما باشید.

ارسال پارچه های اسپان باند به سراسر کشور

یافتن مرکز فروشی که امکان ارسال پارچه های اسپان باند به سراسر کشور را داشته باشد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در تهیه این پارچه ها با کیفیت خوب و قیمت مناسب ایفا کند.
این مجموعه می تواند به عنوان یکی از بهترین مراکز عرضه پارچه یکبار مصرف محسوب شود، زیرا با راه اندازی سایت آنلاین و عرضه محصولات خود در اقصی نقاط کشور این امکان را برای همه خریداران فراهم آورده تا به راحتی بتوانند با مراجعه به سایت سفارشات خود را ثبت کنند.
خوب است بدانید که فروش اینترنتی پارچه اسپان باند توسط این مجموعه سبب دسترسی آسان خریداران شده و به دلیل وجود پارچه های متنوع و باکیفیت بالا دیگر نیاز به جستجوهای زیاد در بازارهای مختلف نمی باشد.

برای خرید پارچه اسپان باند آبی می توانید با مراجعه به سایت فروش این مجموعه در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین نوع پارچه ها از برندهای مطرح را سفارش دهید. مهمترین مزیتی که انتخاب این مجموعه و خرید از آن برای مشتریان گرامی وجود دارد، ارسال سفارشات در کمترین زمان ممکن و با بسته بندی های کاملاً مناسب برای جلوگیری از هر گونه آلودگی در ارسال محصولات می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟