فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند قیمت مناسب در نمایندگی فروش مستقیم

پارچه اسپان باند قیمت مناسب در نمایندگی فروش مستقیم

پارچه اسپان باند قیمت متنوعی در بازار دارد. برای خرید پارچه اسپان باند قیمت مناسب بهتر است تا از طریق نمایندگی های فروش مستقیم اقدام به تهیه آن نمایید. تا علاوه بر قیمت از کیفیت آن نیز مطمئن باشید.

پارچه اسپان باند و مشخصات آن

پارچه اسپان باند جزء جدیدترین منسوجات تولید شده در کارخانجات نساجی است که در تنوع بالا و با کیفیت خوب تولید می شود.
پارچه های اسپان را در کارخانجات با استفاده از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ها تهیه می‌ کنند. و در روند تولید این پارچه ها از هیچ گونه الیاف طبیعی و تار و پودی استفاده نمی شود.
این پارچه ها بگونه ‌ای در صنایع مختلف جای گرفته است که از تولید تی بگ چای تا صنعت نظامی کاربرد دارد.
این گونه که به نظر می ‌رسد حذف و یا جایگزین کردن این پارچه ها امکان پذیر نمی باشد.
تا به امروز منسوجی با این ویژگی‌ ها تولید نشده که بهتر از پارچه های اسپان عمل کند و یا حداقل جایگزین این پارچه ها باشد.
پارچه های اسپان باند به دلیل نوع بافت و تهیه آنها در بازار به نامهای یکبار مصرف و یا نبافته سوزنی نیز مشهور می باشند.
در روند تولید پارچه های اسپان از دو شیوه برای رنگ کردن این پارچه ها می توان استفاده کرد بدین صورت که در ابتدا مستر بچ های رنگی را با پلیمرهای مذاب مخلوط کرده و پارچه های رنگی تولید شوند و یا اینکه پس از تولید پارچه های اسپان سفید مورد رنگرزی قرار بگیرند.
در کارخانه ها برای تطابق دادن رنگ مستربچ با رنگ نهایی پارچه به دست آمده معمولاً رنگ مستربچ را چند درصد پررنگ تر از رنگ نهایی در نظر می گیرند.
پارچه های اسپان باند را با کمک پلیمر های مختلفی مانند پلی استر، پلی پروپیلن و پلی اتیلن و همچنین پلی آمید و یا الیاف ریون تولید می کنند که هر کدام از این پلیمرها مشخصات و ویژگی های خاصی را به پارچه اسپان می دهد.
اما به طور کل پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

پارچه اسپان باند قیمت

برخی از ویژگی های پارچه های اسپان باند که موجب محبوبیت در بخشهای مختلف جوامع شده است عبارتند از:

  • جزء پارچه های کاملا نرم و لطیف می باشد.
  • بدلیل نحوه تهیه و نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید کاملاً سبک است.
  • امکان تولید پارچه اسپان در گرماژ های مختلف وجود دارد.
  • پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید رنگ پذیری بالایی دارند و این پارچه ها در تنوع رنگی متعدد تولید می شود.
  • از مقاومت کششی بسیار خوبی برخوردار است و در مقابل کشش ها بافت آن از هم گسسته نمی گردد.
  • پارچه های اسپان باند را به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید می‌ کنند که در مجاورت با آب و رطوبت به مدت طولانی دچار کپک زدگی و بوی بد نمی‌ شود.
  • در برابر اشعه یو وی خورشید مقاوم است و به هیچ عنوان نور خورشید را از خود عبور نمی دهد و به راحتی دچار پوسیدگی نمی گردد.
  • این پارچه ها در دو نوع آب گریز و آب دوست تولید می شوند که هر کدام موارد استفاده خاصی دارد.
  • از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • این پارچه ها قابلیت چاپ پذیری بسیار خوبی دارد و با هر دو روش چاپ فلکسی و سیلک امکان چاپ بر روی این پارچه وجود دارد.
معمولاً پارچه های اسپان را به صورت چند لایه تولید می کند که تعداد هر لایه را در کنار پارچه با علامت s مشخص می کنند. به عنوان نمونه برای مشخص کردن پارچه اسپان سه لایه در کنار پارچه نشانه ۳s یا sss را قرار می دهند.
به طور معمول پارچه های اسپان را تا سه لایه در کارخانجات تولید می کنند اما در برخی از موارد به صورت سفارشی نیز این پارچه ها را تا پنج لایه نیز تولید می کنند.

کارخانجات برتر تولید کننده پارچه های اسپان باند

در کشور ما به لطف پیشرفتهای تکنولوژی دستگاه های به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی در زمینه تولید پارچه های اسپان وارد شده است که توان رقابت با بازارهای خارجی را دارد.
بزرگترین کارخانجات نساجی در حوزه تولید پارچه های اسپان باند نیز فعالیت می کنند و در شهرهای مختلف حضور دارند.
اما برخی از کارخانجات در شهرهایی مانند اصفهان،‌کاشان، تبریز، مشهد و تهران از شهرت بیشتری برخوردار می باشند.
اما به طور خاص بهتر است بگوییم که کارخانه جات برتر تولید کننده پارچه های اسپان باند برخی از شرایط خاص را در کارخانجات خود ایجاد می‌کنند تا منسوجات تولید شده توسط این کارخانجات جزء با کیفیت ترین های بازار قرار بگیرد.
برخی از ویژگی ها و موارد خاص که کارخانجات برتر تولید کننده پارچه های اسپان باند در سالن های تولید خود اجرا می کنند عبارتند از:

  1. تهیه بهترین مواد اولیه و با کیفیت بالا اولین قدم هایی است که کارخانه های برتر و مطرح محکم و با استوار بر می دارند.
  2. استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای روز دنیا در کارخانجات تولیدی امکان تهیه پارچه های با کیفیت را به وجود می آورد.
  3. بررسی کامل دستگاه های تولید پارچه در دوره های مختلف زمانی به صورت مرتب و ارتقاء این دستگاه ‌ها مطابق پیشرفتهای روز دنیا یکی دیگر از قدمهای مهم این کارخانجات می باشد.
  4. استفاده از مهندسین متخصص در حوزه صنعت نساجی و به خصوص تجربه کاری در زمینه تولید پارچه های اسپان باند منجر به تولید محصول با کیفیت بالا و بدون نقص می شود.
  5. نظارت کافی بر روند تولید این پارچه ها در کارخانجات توسط کارشناسان مسئول و رفع ایرادات احتمالی با سرعت بالا نیز یکی دیگر از کارهای مهم کارخانجات تولید پارچه های اسپان می باشد.

با بررسی این موارد در می یابیم که به چه دلیل برخی از کارخانجات در بین تعداد زیاد کارخانه های تولید کننده محبوبیت و معروفیت بیشتری پیدا می‌ کند.
در حال حاضر فروش پارچه اسپان باند اصفهان در بازار خریداران معتقدند که این پارچه از کیفیت و ویژگی ‌های بالاتری برخوردار است و همچنین قیمت آن کاملاً مناسب با ویژگی های آن می باشد.

پارچه اسپان باند قیمت

کالیته رنگی پارچه یکبار مصرف تولید جدید

پارچه های یکبار مصرف چندین سال است که در کارخانجات تولیدی مختلف از جمله کارخانه های اصفهان تولید می شوند.
در ابتدای تولید پارچه های یکبار مصرف تنوع رنگی بالایی نداشتند و چند رنگ خاص مانند سفید و آبی بیشترین رنگ های تولیدی این پارچه بودند.
اما در سالهای اخیر کالیته رنگی پارچه یکبار مصرف که تولید جدید می باشد بسیار متنوع شده است.
تنوع کالیته رنگی پارچه یکبار مصرف تولید جدید به حدی است که به راحتی می توان این پارچه ها را متناسب با رنگهای مختلف در بخشهای خاص به صورت ست نیز انتخاب کرد.
همچنین امکان سفارش این پارچه در رنگهای خاص نیز وجود دارد و کارخانجات در تولیدات جدید خود می توانند مطابق میل و سلیقه مشتری این پارچه‌ ها را تولید نمایند.
اما نکته قابل تأمل در سفارش رنگ دلخواه این است که این پارچه را در تناژهای بالا باید در رنگ خاص سفارش داد تا برای کارخانه تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد.

در حال حاضر در بین رنگ های متنوع پارچه های اسپان باند تولید جدید رنگ های صورتی، سبز، قهوه ای، شکلاتی، کرم، بنفش، آبی، سفید و بسیاری از رنگهای دیگر وجود دارد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی و مصارف آن

پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، یکی از این صنایع که موارد مصرف و استفاده آن بیشتر می باشد صنعت پزشکی است.
در بخشهای مختلف صنعت پزشکی از جمله بیمارستان ها درمانگاه ها و مراکز بهداشتی از پارچه های اسپان استفاده های زیادی می شود.
از پارچه های اسپان در بیمارستانها و مراکز درمانی مختلف استفاده های زیادی می شود که به کار بردن این پارچه موجب صرفه جویی در هزینه و همچنین وقت می ‌شود.
زیرا استفاده از منسوجات بافته شده موجب می شود تا هزینه هایی مانند مواد شوینده، آب و دستگاه اتوکلاو برای استریل مجدد آنها صرف شود.
اما جایگزین کردن پارچه های اسپان باند با پارچه های بافته شده بسیاری از این هزینه ها را کاهش داده و همچنین از ایجاد و انتقال بیماریها و ویروس‌ ها و میکروبها به افراد دیگر به طور صد در صد جلوگیری می کند.
در اینجا به برخی از موارد استفاده و کاربردهای فراوان پارچه های بیمارستانی به طور مختصر اشاره می کنیم از جمله:

  • برای تولید البسه بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت در بیمارستان بستری می شوند.
  • برای تولید لباسهای مخصوص بخشهای ام آر ای و ارتوپدی از این پارچه استفاده می کنند.
  • برای تولید انواع گان و شان جراحی در رنگهای مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تولید انواع کاور کفش و کلاه جراح برای ورود به بخش های آی سیو و قسمتهای خاص بیمارستان ها به کار می رود.
  • در تولید انواع ملحفه و زیرانداز مناسب برای بخش اورژانس و یا بخشهای عفونی و خاص استفاده می شود.
  • برای تهیه ساک و وسایل مختلف بیماران نیز از این پارچه استفاده می کنند.

پارچه اسپان باند قیمت

از کجا بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی تهیه کنم؟

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین وجود آلودگی ها و میکروب های مختلف در مراکز درمانی لزوم استفاده از پارچه های بیمارستانی بسیار زیاد شده‌ اند.
اما در بین تنوع بالای پارچه های بیمارستانی بهتر است تا از پارچه های اسپان باند در محیط های درمانی استفاده شود.
زیرا پارچه های اسپان از لحاظ هزینه بسیار مناسبتر از دیگر پارچه ها هستند و هزینه های مربوط به شستشو نیز از بین رفته و پس از یک بار استفاده دور انداخته می شود.
اما برای مراکز بیمارستانی و تولید کنندگان منسوجات بیمارستانی این چالش و دغدغه به وجود می آید که از کجا بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی تهیه کنم؟
برای پاسخ دادن به این سوال و از بین بردن دغدغه تولید کنندگان می‌ توان گفت که بهترین راه برای خرید این منسوجات با کیفیت بالا انتخاب مراکز فروش این پارچه ها به صورت مستقیم می باشد.
انتخاب مراکزی که پارچه های بیمارستانی را با همان کیفیتی که به مشتری نشان می‌ دهند در تناژهای بالا نیز عرضه کنند اهمیت زیادی برای تولید محصول با کیفیت دارد.
به شما خریداران محترم توصیه می شود تا از طریق این دو روش پیشنهاد شده اقدام به خرید عمده منسوجات بیمارستانی و بخصوص پارچه های اسپان باند بیمارستانی کنید که عبارتند از:
خرید از طریق کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه یکی از بهترین راه ها برای خرید پارچه های اسپان باند در تناژهای عمده و بالا می باشد.
خرید از طریق نمایندگی های معتبر پخش پارچه های اسپان باند که در شهرهای مختلف حضور دارند نیز یکی دیگر از راه های خرید پارچه های اسپان با کیفیت بالا است.

راهکارهای خرید پارچه اسپان باند قیمت مناسب

پارچه های اسپان در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد به همین جهت خرید و فروش پارچه در بازار از رونق خوبی برخوردار است.
قیمت پارچه یکبار مصرف به دلیل رونق فروش آن در بازار از اهمیت زیادی برخوردار می شود.
اکثر افرادی که پارچه های اسپان در حجم های عمده نیاز دارند به دنبال راهکارهای مناسب خرید پارچه اسپان با قیمت ارزان هستند.
به خریداران توصیه می شود تا قبل از اینکه به دنبال پارچه اسپان باند قیمت مناسب باشند ابتدا تمامی ویژگی ‌ها و مشخصات پارچه اسپان مورد نظر خود را بررسی کرده تا در بازار به اشتباه پارچه های ارزان با کیفیتهای پایین را خریداری نکنند.
به طور کلی دو راهکار برای خرید پارچه اسپان باند قیمت مناسب وجود دارد از جمله:

  1. مراجعه حضوری و رفتن به کارخانجات تولید این منسوجات یک راه مطمئن برای خرید پارچه اسپان با قیمت مناسب می باشد، زیرا در این نوع خرید دست واسطه ها از این معاملات کوتاه شده و با اطمینان از کیفیت می توان پارچه اسپان را تهیه کرد.
  2. خرید به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایتهای معتبر که توسط کارخانجات و یا نمایندگی های پخش مدیریت می شود نیز یک راه برای حذف واسطه ها و خرید پارچه اسپان با قیمت مناسب و کیفیت بالا است.

به طور کلی به خریداران پیشنهاد می ‌شود تا در خرید پارچه های اسپان واسطه ها را حذف کرده و به صورت مستقیم وارد معامله شوند زیرا واسطه‌ ها نقش زیادی در بالابردن قیمت پارچه اسپان بدون دلیل دارند.

پارچه اسپان باند قیمت

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از نمایندگی پارادا پارچه

پارچه اسپان باند قیمت متنوعی در بازار دارد، در صورتی که پارچه ای موارد استفاده آن زیاد باشد در نتیجه دلالان و واسطه ها موجب تغییرات قیمتی زیادی در آن می شوند.
با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و لزوم استفاده بیشتر از پارچه های اسپان قیمت پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
فروش پارچه اسپان باند اصفهان که جزء مرغوبترین پارچه های اسپان موجود در بازار قرار دارد، توسط مراکز فروش متعددی انجام می شود.
اما در حال حاضر بهتر است که از طریق خرید اینترنتی پارچه های اسپان مورد نظر خود را تهیه کنید و کمتر برای خرید به بازارهای مختلف مراجعه نمایید.
مناسبترین سایت که می توان برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از آن کمک گرفت نمایندگی پارادا پارچه می باشد
فقط با یکبار خرید از نمایندگی پارادا پارچه از تمامی مزایای موجود در این سایت فروش که برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره مند شوید. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • امکان ثبت سفارش در تمامی ساعات شبانه روز
  • امکان تهیه پارچه های اسپان در گرماژ و ضخامتهای مختلف مطابق با نیاز
  • دسترسی به تنوع رنگ بندی بالا
  • عرضه پارچه های اسپان در عرضهای مختلف
  • خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه‌ های اسپان به قیمت درب کارخانه
  • امکان دریافت پارچه خریداری شده در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر
  • ارسال پارچه اسپان در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و مقاوم برای جلوگیری از آلودگی های محیطی
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟