فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیستی که حاوی ستون هایی از شاخصه های مهم این محصول است توسط شرکت های تخصصی پخش در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در زمان های مختلف که قیمت تغییر می کند، آپدیت گشته و به روز می شود.
انتخاب مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید هر محصولی نقش مهمی داشته و کمک می کند که از ماشین آلات که در صنایع مختلف قرار داده شده و تعبیه گشته در نهایت، خروجی شان کالای درجه یک باشد.
این محصول درجه یک که در پروسه آخر بعنوان خروجی دستگاه ها بدست آمده همه استانداردها را داشته و می تواند نشانه ایزو را از طرف اداره صنعت و معدن به آسانی کسب کند.

انواع پارچه بیمارستانی به دلیل استفاده در اماکن کاملا بهداشتی و استریل از حساست بیشتری برخوردار بوده و در همه مراحل تولید باید تایید مهندسان کنترل کیفیت را کسب کند، چنانچه این افراد در آزمایشگاه ها با دستگاه هایی که دارند مراجل را ریزبینانه از نظر می گذرانند و هر پارچه ای را که کوچکترین مشکلی داشته باشد به چرخه فروش وارد نکرده و جرو ضایعات مورد عرضه خود قرار می دهند. چیزی که مشخص بوده این است پارچه هایی اجازه ورود به بازارها و کاربرد در بیمارستان ها را دارد که کلیه تاییدها را از جوانب مختلف با موفقیت داشته و کوچکترین عیب و ایرادی را نتوان از آن گرفت.

کارخانجاتی که فعالیتشان در محدوده پارچه های مصرفی در مراکز درمانی است، براساس نوع این منسوجات، زمان های متفاوتی را در نظر می گیرند تا برای تولید صرف کنند.
کلیه پارچه ها با مصارف گوناگون، چه بیمارستانی و چه لباس کاری و…. در دور طاقه هایی رول گشته و به دست مشتریان می رسد.
در مورد پارچه های بیمارستانی، برای هر نوع مختلف از این محصولات، مترازها مفاوت بوده و با یکدیگر فرق دارد.

آیا علت این که امروزه کارخانه دارها تمایل زیاد دارند که در زمینه تولید پارچه های بیمارستانی فعالیت کنند را می دانید؟
بیشترین دلواپسی افرادی که صاحب شرکت هستند این است که فروش بالایی را نداشته باشند و محصولات آن ها پس از تولید در انبار کارخانه بماند.
به دلیل این که مراکز درمانی در تمامی زمان ها مشغول به ارائه خدمات به مراجعه کنندگانشان هستند و هرگز تعطیل نمی باشند و یکی از نیازهایشان هم مسلما پارچه است، تولید کنندگان می دانند که اگر سرمایه خود را در این بازه وارد کرده چرخه شرکتشان همیشه گشته و هیچ وقت رکودی را که دامن گیر همه هست، تجربه نمی کنند.
حالا در میان این مسنوجات، باز هم برخی هستند که مقدار مصرفشان بیشتر بوده و مورد استفاده بالاتر نسبت به پارچه های دیگر قرار گرفته اند.
پارچه یکبار مصرف از جمله این محصولات است که در سال های اخیر نبض کاربرد در بیمارستان ها را از آن خود کرده و بیشترین استفاده را در این مراکز دارد.

این که خریداران بتوانند اطلاعات دقیق و درستی راجع به قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی داشته باشند ضروری بوده، آن ها راحت ترند با مراکز و فروشگاه هایی همکاری کنند که به راحتی این رنج را در اختیارشان بگذارد و همیشه در دسترس باشند.

A B C D E
۱
رنگ
گرماژ
عرض
قیمت عمده
متراژ
۲
خود رنگ
۱۷
۱۶۰
۱۶٫۳۹۰
۲٫۰۰۰
۳
خود رنگ
۲۰
۱۶۰
۱۹٫۲۸۰
۲٫۰۰۰
۴
خود رنگ
۲۵
۱۶۰
۲۴٫۱۰۰
۱٫۵۰۰
۵
خود رنگ
۳۰
۱۶۰
۲۸٫۹۲۰
۱٫۰۰۰
۶
سفید/رنگی
۱۷
۱۶۰
۱۷٫۳۷۰
۲٫۰۰۰
۷
سفید/رنگی
۲۰
۱۶۰
۲۰٫۴۴۰
۱٫۵۰۰
۸
آبی – صورتی- سبز
۲۰
۱۶۰
۲۳٫۳۷۰
۱٫۵۰۰
۹
سفید- مشکی-نقره ای
۲۵
۱۶۰
۲۵٫۵۴
۱٫۵۰۰
۱۰
آبی – صورتی- سبز
۲۵
۱۶۰
۲۹٫۲۱۰
۱٫۵۰۰
۱۱
سفید/رنگی
۳۰
۱۶۰
۳۰٫۶۵۰
۱٫۰۰۰
۱۲
آبی – صورتی – سبز
۳۰
۱۶۰
۳۵٫۰۶۰
۱٫۰۰۰
۱۳
سفید/رنگی
۳۵
۱۶۰
۳۵٫۷۶۰
۱٫۰۰۰
۱۴
آبی – صورتی – سبز
۳۵
۱۶۰
۴۰٫۹۰۰
۱٫۰۰۰
۱۵
سفید/رنگی
۳۸
۱۶۰
۳۸٫۸۳۰
۱٫۰۰۰
۱۶
آبی – صورتی – سبز
۳۸
۱۶۰
۴۴٫۴۰۰
۱٫۰۰۰
۱۷
سفید/رنگی
۴۰
۱۶۰
۴۰٫۸۷۰
۳۰۰-۵۰۰
۱۸
آبی – صورتی – سبز
۴۰
۱۶۰
۴۶٫۷۴۰
۵۰۰
۱۹
سفید/رنگی
۴۵
۱۶۰
۴۵٫۹۸۰
۵۰۰
۲۰
آبی – صورتی – سبز
۴۵
۱۶۰
۵۲٫۵۸۰
۵۰۰
۲۱
سفید/رنگی
۵۰
۱۶۰
۵۱٫۰۹۰
۲۵۰
۲۲
آبی – صورتی – سبز
۵۰
۱۶۰
۵۸٫۴۳
۵۰۰
۲۳
سفید/رنگی
۶۰
۱۶۰
۶۱٫۳۱۰
۲۰۰
۲۴
آبی – صورتی – سبز
۶۰
۱۶۰
۷۰٫۱۱۰
۲۰۰
۲۵
سفید/رنگی
۷۰
۱۶۰
۷۱٫۵۲۰
۲۰۰
۲۶
آبی – صورتی – سبز
۷۰
۱۶۰
۸۱٫۸۰۰
۲۰۰
۲۷
سفید/رنگی
۹۰
۱۶۰
۹۱٫۹۶۰
۱۵۰
۲۸
آبی – صورتی – سبز
۹۰
۱۶۰
۱۰۵٫۱۷۰
۱۵۰
۲۹
سفید/رنگی
۲۰
۱۲۰
۱۵٫۷۱۰
۲٫۰۰۰
۳۰
آبی – صورتی – سبز
۲۰
۱۲۰
۱۷٫۹۱۰
۲٫۰۰۰
۳۱
سفید/رنگی
۲۵
۱۲۰
۱۹٫۶۴۰
۱٫۵۰۰
۳۲
آبی – صورتی – سبز
۲۵
۱۲۰
۲۲٫۳۹۰
۱٫۰۰۰
۳۳
سفید/رنگی
۳۰
۱۲۰
۲۳٫۵۷۰
۱٫۰۰۰
۳۴
آبی – صورتی – سبز
۳۰
۱۲۰
۲۶٫۸۷۰
۱٫۰۰۰
۳۵
سفید/رنگی
۳۵
۱۲۰
۲۷٫۴۹۰
۱٫۰۰۰
۳۶
آبی – صورتی – سبز
۳۵
۱۲۰
۳۱٫۳۵۰
۱٫۰۰۰
۳۷
سفید/رنگی
۳۸
۱۲۰
۲۹٫۸۵۰
۱٫۰۰۰
۳۸
آبی – صورتی – سبز
۳۸
۱۲۰
۳۴٫۰۳۰
۱٫۰۰۰

تاریخ بروز رسانی لیست شهریور ۱۴۰۲ می باشد.

 

کارخانه تولید پارچه بیمارستانی یزد

تولید کننده های محصولاتی همانند پارچه های بیمارستانی که مصرفشان بالا است باید در تولید مسنوجات باکیفیت و مرغوب تر کوشا بوده و هوای مشتریانشان را نیز داشته باشند.
این هوای مشتریان داشن به معنای این است که مثلا برای پارچه پرمصرفی نظیر یکبار مصرف ها، قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در کمترین میزان ممکنه باشد با همیشه بصورت آن تایم برای خریداران، سفارشات ارسال گردد یا در زمینه پرداخت با آن ها راه بیایند و از این جور مسائل.

از شهرهایی که مدت زمان زیادی است تولید پارچه را در صنایع نساجی اش انجام داده و برای خریداران ارسال می کنند، یزد بوده، این در حالی می باشد که در این شهر ۱ یا ۲ شرکت وجود نداشته و تعدد کارخانه ها زیاد است.

اسپان یزد هم که در چند واحد موجود در این شهر مورد تولید قرار می گیرد، همه آزمون های کنترل کیفیت را با موفقیت پشت سر گذرانده و حتی آماده ورود به بازارهای صادراتی است.

 

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

 

فروش پارچه سوزنی بافتینه

 

زمانی که برای خرید پارچه سوزنی به مراکز فروش مراجعه شود، مسلما فروشنده ها به خریداران این پارچه را با برندهای مختلف آشنا کرده و از آن ها می خواهند یکی را انتخاب کنند.
مدت زمان تولید پارچه سوزنی در کارخانه بافتینه به خیلی سال پیش برمی گردد.
شاید بتوان گفت که بافتینه یکی از ابتدایی ترین تولید کننده اسپان در ایران بوده و در زمانی که این واحد، به تولید مشغول شد در مساحتی پهنوار در همدان در هیچ شهر دیگری، شرکتی مشغول به فعالیت نبوده است.

با مراجعه به نمایندگی های فروش می توان به راحتی از لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی مطلع شده و جتی آن را دریافت کنید.

قیمت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

به دلیل مشغله های کاری که امروزه بر تمامی حوضه ها حاکم بوده برای خرید کالاهای ضروری مانند پارچه بیمارستانی ترجیح می دهند به فروشگاه های در دسترس مراجعه کرده تا هم راحت تر باشند و هم بتوانند تایم خود را برای کارهای ضروری تر ذخیره کنند.

علاقه مندان به خرید می توانند به نمایندگی های اینترنتی مراجعه کرده یا با تماسی که با کارشناسان فروش می گیرند از قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی باخبر شده و در صورت تاییده، متراژهای مشخص از آن را سفارش دهند.

پارچه یکبار مصرف را هر جا که بخواهند مورد مصرف قرار دهند یعنی با هر محدوده استفاده ای، در کارخانه با لایه پرس شده از مواد اولیه گرانول تولید کرده و براساس ضخامت این لایه ها را تغییر می دهند، بگونه ای که هر چه وزن بالاتر رود تعداد این لایه ها بیشتر شده و هر چه گرماژ پایین تر رود این لایه ها در تعداد کمتری در کنار هم قرار می گیرد و با پرس، عرضه می گردد.

 

خرید پارچه اسپان باند آبی

 

نمایندگی خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان

 

در حال حاضر افراد با هر محدوده درآمدی که دارند به نوبه خود با مشکلات مالی دست به گربیان بوده و برای خرید ترجیح بارز دارند که به فروشنده های منصف مراجعه نمایند.

امروزه فروشنده ها بخاطر جو حاکم اقدام به دایر نمودن نمایندگی خرید اینترنتی کرده اند.
آن ها با این کار هم محضولاتی ضروری مثل انواع پارچه را با قیمت ارزان تر در اختیار خریداران قرار داده و هم در وقشان صرفه جویی می کنند که برای مراجعه کنندگانشان خیلی اهمیت دارد.
مراکز با این کار نبض بازارها را در دست گرفته و آمارهای فروششان را افزایش می دهند.

تولید پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

 

همان طور که می دانید اسپان باند از یکی از پارچه های مصرفی در حوضه بهداشت و درمان بوده و همین مسئله کارخانه دارها را واداشته که محدوده تولید خود را روی عرضه این پارچه ها بگذارند.

از آن جا که همه به حساسیت بیمارستان ها روی کیفیت آگاه هستند، صنایع هم در زمینه تولید تمام تلاش خود را به بدست آوردن پارچه ها با بهترین کیفیت نموده و به دنبال پارچه های بی کیفیت و نامرغوب نیستند.

در چند سالی که گذشت نام این کارخانه ها را در صدر تولید کنندگان با بهترین کیفیت مشاهده نموده ایم:

  • بافتینه
  • بادران
  • بهبود
  • حریر بافت

گفتنی است که برخی از واحدها با برندهای اختصاصی این پارچه را تولید نکرده و با نام های متفاوت، پارچه یکبار مصرف را برای فروش آماده می کنند، همانند کارخانجاتی که در مشهد می باشد یا کلاردشت.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟