فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بورس پارچه اسپان باند ارزان | نمایندگی فروش پارچه های یکبار مصرف

بورس پارچه اسپان باند ارزان | نمایندگی فروش پارچه های یکبار مصرف

بورس پارچه اسپان باند ارزان با ارائه تنوع بالای این پارچه ها امکان دسترسی و خرید آسان تر را فراهم می نماید، در این نمایندگی فروش پارچه های یکبار مصرف انواع مختلف این پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می گردد.
آیا پارچه های اسپان باند قابلیت شستشو دارند؟
آیا پارچه های اسپان باند ضد آب را می شناسید؟
کیفیت پارچه های اسپان باند برای ارائه آنها به بازارهای صادراتی چگونه است؟
پارچه های اسپان باند مناسب برای بخش های مختلف بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟
دلایل استفاده از پارچه های اسپان باند برای تولید گان و شان جراحی چیست؟
پارچه های اسپان باند جزء منسوجات پرکاربرد عصر حاضر هستند که با توجه به نحوه بافت به نام های مختلفی در بازار نام گذاری می ‌شوند، زیرا فرآیند تولید این پارچه با پارچه های تار و پودی کاملاً متفاوت بوده و در روند تولید از دستگاه‌ های خاص استفاده می ‌کنند
در حال حاضر کارخانجات متعددی اقدام به راه اندازی خطوط تولید پارچه های اسپان باند نموده اند جهت آشنایی بیشتر با این پارچه و یافتن پاسخی مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا با ادامه مطلب همراه ما باشید ،تا در پایان با بهترین بورس پارچه اسپان باند با قیمت ارزان آشنا شوید.

بورس پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند قابل شست و شو است؟

پارچه های اسپان باند جزء محصولات نوظهور عصر حاضر هستند که شیوه بافت آنها با کمک گرفتن از دستگاه های مخصوص باندینگ می باشد و به هیچ عنوان نحوه تولید این پارچه به صورت بافت سنتی الیاف تار و پودی نمی‌ باشد.
در حال حاضر به دلیل کیفیت بالای این پارچه ها از آنها در صنایع مختلف استفاده می ‌کنند به همین جهت لازم است تا کارخانجات مختلف با راه اندازی خطوط تولید اقدام به تهیه و تولید این پارچه ها در حجم های زیاد نمایند.
برای تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای مختلفی استفاده می شود که دارای دمای ویسکوزیته ذوب بالا هستند، با داشتن این مشخصات می‌ توان با حجم کمی از مواد اولیه سطح زیادی از پارچه اسپان باند را تولید کرد.
از پارچه های اسپان باند تنها در صنعت پزشکی و بهداشتی استفاده می ‌کنند بلکه در صنایع مختلف دیگر نیز استفاده های زیادی از این پارچه می شود.
پارچه اسپان باند قابل شستشو است؟ این سوال ممکن است برای هر کدام از مصرف کنندگان و خریداران به وجود بیاید، یافتن پاسخ مناسب برای آن بسیار مهم است.
شیوه تولید پارچه های اسپان باند به گونه ‌ای است که این پارچه ها با سرعت بالا و وزن بسیار سبک تولید می شوند.
این پارچه ها را در گرماژ های مختلف از ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم به راحتی می‌ توان در بازار عرضه و فروش پیدا کرد، همچنین عرض این پارچه ها نیز تنوع بالایی دارد که هر حرفه مطابق نیاز خود از این پارچه ها تهیه می کند.
با بررسی دقیق پارچه های اسپان باند از لحاظ قابلیت شستشو درمی یابیم که با توجه به نوع استفاده و کاربرد در برخی از مواقع می توان از این پارچه ها به صورت مجدد نیز استفاده کرد.
یکی از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی و بخش‌ های مختلف بیمارستانی استفاده شود، به هیچ عنوان پارچه ها قابلیت شستشو ندارند و کاملاً یکبار مصرف هستند.
اما در صورتی که از این پارچه برای تهیه ساک های تبلیغاتی، کاور و یا برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده شود می ‌توان پارچه ها را برای چندین بار نیز استفاده کرد.
عوامل مختلفی مانند تراکم بافت و ضخامت و گرماژ نیز قابل شست و شو بودن این پارچه تاثیر گذار باشد.

بورس پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ضد آب چیست؟

پارچه اسپان باند دارای کاربردهای بسیار وسیع است که از این پارچه در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، بهداشتی و پزشکی، صنعت کشاورزی و همچنین صنعت راه و ساختمان و بسیاری از صنایع دیگر به راحتی استفاده می‌ کنند.
ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که چرا از پارچه های اسپان باند در همه صنایع می توان استفاده کرد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که امکان تولید پارچه های اسپان باند به دو شکل هیدروفیل و واترپروف سبب شده تا به راحتی در هر مورد استفاده بتوان پارچه های اسپان باند را به کار برد.
در برخی از صنایع مانند صنعت پزشکی در بخش های مختلف لازم است تا از پارچه های اسپان باند ضد آب استفاده شود.
پارچه های اسپان باند ضد آب به گونه ای تولید می گردد که به هیچ عنوان اجازه عبور آب از الیاف خود را نمی دهد.
در اینجا هم از این پارچه در بخش‌ های مختلف تولید لباس های اتاق عمل، تولید ماسک، کلاه و بسیاری از کاورهای محافظتی استفاده می‌ کنند زیرا اجازه نفوذ آب و هرگونه آلودگی را به بدن جراح نمی ‌دهد.
در بسیاری از صنایع مختلف برای محافظت از برخی لوازم از پارچه های اسپان باند به عنوان عایق های مناسب رطوبتی استفاده می‌شود که تولید پارچه‌های
در بسیاری از صنایع مختلف برای محافظت از برخی از لوازم لازم است تا از پارچه های ضد آب استفاده شود که اسپان باند ضد آب و واترپروف جزء مناسب ترین گزینه ها محسوب می گردد.
به طور معمول از پارچه اسپان باند ضد آب به عنوان عایق مناسب رطوبتی در ساختمان سازی ها استفاده می کنند.
از پارچه اسپان باند یکبار مصرف به دلیل مقاومت در برابر عبور مایعات برای تولید انواع تشک، بالش، کاور لباس، تولید لباس های ایزوله، ماسک های بهداشتی، دمپایی های هتلی و مواردی از این قبیل نیز استفاده می کنند؛ زیرا مقاومت در برابر عبور مایعات یک قابلیت منحصر به فرد است که این پارچه ها دارا می باشند.
فروش عمده پارچه اسپان باند با توجه به ویژگی و مشخصاتی که دارد از استقبال بسیار خوبی برخوردار است.

امکان صادرات پارچه اسپان باند به بازار داخلی و خارجی وجود دارد؟

با توجه به کیفیت بالا و استقبال زیاد از پارچه های اسپان باند این محصول در کارخانجات زیادی تولید می شود.
ویژگی های خاصی که این پارچه دارد سبب شده تا از آن در صنایع مختلف به راحتی استفاده گردد به همین جهت لازم است تا کارخانجات به طور مداوم این منسوجات را تولید نمایند تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار داخل باشد.
از آنجا که مواد اولیه تولید این پارچه ها در داخل کشور وجود دارد از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است که کارخانجات با بالاتر بردن تولیدات خود این پارچه را به بازارهای خارجی نیز صادر نمایند.
در شرایط حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا که در تمامی دنیا رواج پیدا کرده است تمام افراد به استفاده از پارچه های اسپان باند روی آورده اند به همین جهت کارخانجات می ‌توانند از این شرایط استفاده کرده و حداکثر سود را به دست آورند.
برخی از کشورها همچنان در تولید پارچه های اسپان باند به استقلال کافی به دست پیدا نکرده‌اند و یا محصولات تولیدی آنها پاسخگوی نیاز حال حاضر بازارشان نیست.
در چنین شرایطی کارخانجات تولید کننده برند و مطرح می ‌توانند با زیاد کردن لاین کاری خود مازاد تولیدات کارخانجات را به کشورهایی که به این محصولات نیاز دارند در حجم ‌های عمده ارسال نمایند.
به همین جهت پخش پارچه اسپان باند توسط مراکز معتبر در اقصی نقاط کشور و همچنین در خارج از مرزها می ‌تواند با استقبال خوبی روبرو گردد.

بورس پارچه اسپان باند

مشخصات بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

منسوجات مختلفی در حال حاضر تولید می شوند که مناسب برای استفاده در بخش ‌های مختلف بیمارستانی هستند اما در بین تنوع بالای منسوجات، پارچه های اسپان باند جزء بهترین گزینه ها قرار می‌ گیرند.
به همین جهت می ‌توان گفت که صنعت پزشکی و بهداشتی جزء مهمترین صنایع محسوب می ‌شوند که به پارچه های یکبار مصرف نیاز دارند.
پارچه های اسپان باند با روش ‌های مختلف مکانیکی، حرارتی، شیمیایی و هیدرو داینامیک تولید می شوند که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص هستند.
به طور کلی در مراکز درمانی و بیمارستانی از انواع مختلف پارچه یکبار مصرف به صورت هیدروفیل و واترپروف استفاده می‌ کنند.
در اینجا به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اشاره می کنیم تا به دلایل استقبال از این پارچه پی ببرید که عبارتند از:

  • قابلیت تنفس پذیری بالای این پارچه ها
  • داشتن بافت نرم و لطیف
  • داشتن وزن بسیار سبک
  • مقاومت بالا در برابر کشش، سایش و هر گونه فشار و ضربه
  • تولید این پارچه ها به صورت آنتی باکتریال و ضد اشعه uv
  • با توجه به روند تولید سازگار بودن این پارچه‌ ها با هر نوع پوست حساسی

یکی از موارد استفاده و کاربرد زیادی که از پارچه اسپان باند در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می ‌شود تولید لباس بیمار است که به دلیل داشتن قابلیت تنفس پذیری و وزن سبک جزء مهمترین گزینه ها قرار می گیرند، زیرا بیمار به دلیل داشتن رنج بیماری تحمل استفاده از البسه های با وزن سنگین را ندارد.

تولید انواع گان بیمارستانی با پارچه اسپان باند

از پارچه اسپان باند در بخش ‌های مختلف بیمارستان استفاده می‌ شود و به دلیل یکبار مصرف بودن بسیاری از هزینه های مختلف در مراکز درمانی کاهش پیدا می کند.
یکی از موارد استفاده متعددی که از پارچه اسپان باند می شود در جهت تولید پارچه های مناسب برای انواع گان و شان بیمارستانی است.
گان بیمارستانی وظیفه محافظت از بدن بیمار و پزشک جراح و همچنین دستیاران پزشک را دارد تا در برابر هرگونه خون و رطوبت و آلودگی های محیطی دیگر محافظت کند.
نوع پارچه ای که برای تولید گان مورد استفاده قرار می گیرد باید از پارچه ‌های سه لایه و مقاوم در برابر رطوبت باشد که بتواند پزشک با خیال راحت از این لباس استفاده نمایند.
تولید انواع گان بیمارستانی با پارچه اسپان باند به گونه ای صورت می گیرد که پزشکان با پوشیدن این لباس احساس راحتی داشته باشند و همچنین آستین آنها را به صورت کشباف تولید می ‌کنند تا مزاحم حرکات پزشک در حین جراحی نشود.
به دلیل شرایط خاص اتاق عمل لازم است که از پارچه هایی به رنگ سبز استفاده شود تا به دلیل تضاد خوبی که با رنگ قرمز خون ایجاد می کند از انحراف چشم جراح در حین انجام عمل جلوگیری نماید.
مناسب ترین گرماژ که برای تولید گان مورد استفاده قرار می‌ گیرد گرماژ ۳۸ گرم و به صورت سه لایه است.
مناسبترین عرض برای تولید انواع گان و شان جراحی عرض ۱۶۰ سانتی متر از پارچه های اسپان باند است که در حین استفاده هیچ گونه اسراف به وجود نمی آید.
بورس پارچه اسپان باند یکی از بهترین مراکز تهیه و خرید پارچه گان جراحی است که می ‌توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا این پارچه را تهیه نمود.
از آنجا که موارد استفاده و کاربرد این پارچه بسیار زیاد است باید این پارچه ها به صورت عمده از مراکز عرضه مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه ای تهیه شود تا بدین وسیله بسیاری از هزینه های مراکز درمانی نیز کاهش پیدا کند.

بورس پارچه اسپان باند

بورس پارچه اسپان باند ارزان در نمایندگی آنلاین

در شرایط حال حاضر جامعه با توجه به استقبال بیشتر از خریدهای آنلاین اغلب محصولات و کالاهای مورد نظر را از طریق مراکز عرضه و فروش آنلاین تهیه می ‌کنند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از طریق سایت های معتبر که جزء فروشندگان مستقیم و بدون واسطه قرار گرفته ‌اند از لحاظ اقتصادی اهمیت زیادی دارد.
معمولاً بورس پارچه اسپان باند در نمایندگی های آنلاین با قیمت های کاملا مناسب همراه می شود، خرید از نمایندگی آنلاین مزایای زیادی برای خریدار به دنبال دارد از جمله:

  • کاهش هزینه های خریدار به دلیل کاهش بسیاری از هزینه‌ های جانبی مانند حمل و نقل
  • صرفه جویی در زمان به دلیل حذف مسیرهای رفت و آمد در بازارهای عرضه حضوری
  • دریافت مشاوره های کامل و دقیق به صورت رایگان
  • امکان ثبت سفارش و خرید در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • دسترسی به تنوع بالای برندهای مطرح تولید کننده
  • امکان انتخاب از بین تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض، گرماژ و همچنین رنگ بندی
  • ارسال پارچه های خریداری شده به صورت کاملاً بهداشتی و مناسب در کمترین زمان ممکن
وجود این میزان از مزیت در خریدهای اینترنتی تمامی خریداران را ترغیب می کند تا حداقل یک بار این روش را امتحان کنند. در صورتی که به دنبال خرید پارچه یکبارمصرف هستید با بخش فروش ما تماس گرفته و تجربه یک خرید خاص و متفاوت را به دست آورید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیستی که حاوی ستون هایی از شاخصه های مهم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟