فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند در رشت با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند در رشت با کمترین قیمت

خرید پارچه اسپان باند در برخی از شهر ها نظیر رشت و … با کمترین قیمت ممکن امکان پذیر می باشد. آیا می دانستید که یکی از مطرح ترین تولیدی های پارچه اسپان باند در رشت واقع شده؟ در این تولیدی، پروسه آماده سازی پارچه های یکبار مصرف چگونه پیش می رود؟ در این کارخانه، انواع پارچه های اسپان باند از قبیل اسپان باند بیمارستانی هم تولید می شود یا نه؟ در خصوص نمایندگی های حضوری و آنلاین پارچه در رشت چه می دانید؟
خیلی از شما در زمینه خرید و فروش پارچه فعالیت طولانی مدتی داشته اید. اما خیلی دیگر به تازگی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و نیازمند راهنمایی هستید تا در بازه زمانی کاری خود، فرد موفقی به حساب آیید.
در بازار پارچه جهانی، مدتی است که پارچه ای با ساختار متفاوت از دیگر پارچه ها تولید شده و در بسیاری از موارد هم کاربرد دارد. این پارچه را پارچه اسپان باند می نامند اما در بازار از آن با نام های زیر هم یاد می شود:

  • پارچه نبافته
  • پارچه بی بافت
  • پارچه سوزنی
  • پارچه یکبار مصرف و …

این پارچه همانند دیگر پارچه ها که دارای تراکم متفاوت بوده، گرماژ و وزن مختلفی داشته و …، از انواع گوناگونی برخوردار است. برای همین،

توصیه می شود قبل از خرید پارچه اسپان باند، موارد مصرف را مشخص کرده تا پارچه مناسب را خریداری نمایید. در ادامه، شما عزیزان را بیشتر و بهتر با پارچه های اسپان باند، نحوه تولیدشان و … آشنا خواهیم کرد.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف اسپان باند چگونه تولید می شود؟

پروسه تولید پارچه یکبار مصرف اسپان باند بسیار ساده است. همین ساده بودن و بدون دغدغه بودن پروسه تولید باعث شده تا سرعت بالا رود. بالا بودن سرعت تولید نهایتاً به افزایش میزان تولیدات منجر شده و این خبر بسیار خوبی است.
زیرا در بازار پارچه ایران، میزان تقاضا برای پارچه یکبار مصرف اسپان باند زیاد است و سرانه تولید سالانه نمی تواند به نیاز تمامی متقاضیان پاسخ دهد.
جهت آشنایی با مراحل تولید، ما شما را راهنمایی می کنیم. در زیر، این مراحل به صورت مجزا بیان شده اند:

  • مواد اولیه به بخش تولید منتقل می شوند.
  • این مواد اولیه در اکسترودر ها به مواد مذاب تبدیل می شوند.
  • مواد اولیه ای که به صورت مذاب درآمده بودند از طریق سوزن های مخصوص در دستگاه، به بیرون هدایت می شوند.
  • مواد اولیه خروجی از سوزن های دستگاه شکل الیاف فیلامنت را به خود می گیرند.
  • این الیاف، بر روی نوار نقاله هایی تحت فشار و کشش قرار می گیرند.
  • وقتی که این فشار و کشش مداوم انجام شد، ورقه های پارچه اسپان باند به وجود می آیند.
  • این پارچه ها برای رنگ شدن به بخش رنگرزی انتقال داده می شوند.
  • نهایتاً برای بررسی به بخش تکمیل منتقل شده و رول پیچی می شوند.

البته توجه داشته باشید که عرضه پارچه یکبار مصرف اسپان باند به بازار، به دو صورت انجام می شود:

  1. ورقه ای
  2. طاقه های رولی

ورقه ای مناسب کسانی است که برای مصارف شخصی به دنبال خرید پارچه اسپان باند هستند و طاقه های رولی به کسانیکه خریدار عمده پارچه یکبار مصرف اسپان باند هستند توصیه می شود.
این روز ها برخی از کارخانه های تولیدی از طریق اینترنت، تور مجازی بخش های مختلف تولیدی را برگزار کرده اند. می توانید برای آشنایی با جزئیات بیشتر این پروسه، به تور مجازی بخش تولید کارخانه پارچه اسپان باند سر بزنید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در رشت

گفته شد که روز به روز به میزان تقاضای پارچه اسپان باند در بازار افزوده می شود. اما از آنجایی که سرانه تولید داخلی پاسخگوی تمام متقاضیان نیست، بخشی از نیاز از طریق پارچه های وارداتی پاسخ داده می شود.
تولید کنندگان داخلی به منظور جلوگیری از واردات پارچه، خطوط تولیدی خود را اضافه کرده اند و روز به روز به تعداد تولیدی های پارچه اسپان باند در سطح کشور افزوده می شود.
۴ قطب اصلی تولید پارچه اسپان باند عبارتند از:

  • مشهد
  • تبریز
  • اصفهان
  • یزد

این بدان معناست که در این چهار شهر، بزرگترین، اصلی ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان پارچه اسپان باند وجود داشته که عمده نیاز بازار را پاسخگو هستند.
البته در شهر های بسیاری کارخانجات تولید اسپان باند وجود دارند که تولید کنندگان جزئی محسوب می شوند. مانند رشت. در رشت، کارخانه تولید پارچه اسپان باند وجود داشته و انصافاً کیفیت پارچه های تولیدی آن در سطح بالایی قرار دارد. این کارخانه توانسته طی سال های کاری خود، به موفقیت های زیادی دست یافته و روز به روز بیشتر از دیروز در میان مصرف کنندگان مطرح شود.
در این کارخانه:

  • مواد اولیه مرغوب، درجه یک و کاملاً باکیفیت استفاده می شود.
  • پرسنلی که در این کارخانه فعالیت می کنند، پرسنل خبره و با تجربه ای هستند.
  • دستگاه های به کار گرفته شده در خطوط تولیدی این کارخانه، دستگاه هایی کاملاً پیشرفته و به روز هستند.
  • تمامی استاندارد ها و نکات بهداشتی در خطوط تولیدی کارخانه پارچه اسپان باند رشت رعایت می شود و …

همین موارد باعث شده تا هر لحظه متقاضیان پارچه اسپان باند رشت بیشتر و بیشتر شده و برند تولیدی آن در بازار داخلی به خوبی مطرح گردد.
در این کارخانه، به شیوه های مختلف می توان اقدام به خرید پارچه های اسپان باند در انواع و اقسام مختلف کرد. حضوری، نمایندگی، درب کارخانه، اینترنتی و غیرحضوری از راهکار های خرید پارچه از این تولیدی است.

خرید پارچه اسپان باند

نقش اقتصادی پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

می دانید و آگاه هستید که محیط بیمارستان ها، محیط های آلوده و پر از ویروس و بیماری است. برای همین، نوع پوشش پرسنل، پرستاران، پزشکان و بیماران یکی از پر اهمیت ترین چیز هاست که نباید هیچگاه آن را سر سری گرفت.
تا چند سال اخیر و حتی در حال حاضر، بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند که از پارچه هایی همچون تترون در دوخت و دوز لباس، یونیفرم و تجهیزات بیمارستانی استفاده می کردند. چیز هایی که از این نوع پارچه ها دوخته شده است، هر دفعه نیازمند شست و شو، ضد عفونی و اتو کردن است. جدای از زمان بر بودن و هزینه بر بودن این امور، پرسنل و نیروی انسانی زیادی در مراکز درمانی و بیمارستان ها برای انجام این امور نیاز می باشد.
به همین خاطر، اغلب تصمیم گرفتند تا برای تجهیزات بیمارستانی، لباس بیماران، لباس پرستاران و …، از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یا همان پارچه های اسپان باند استفاده کنند.
پارچه های اسپان باند شاید از نگاه اول گران قیمت باشند. اما اینطور نیست و در زمره پارچه های ارزان قیمت قرار می گیرند. پس می توان اینطور گفت که نقش اقتصادی پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی بسیار پررنگ بوده و بسیار در کاهش هزینه های مرتبط نقش خواهد داشت.
از جمله هزینه هایی که بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده کننده از پارچه های معمولی باید متحمل شوند، عبارتند از:

  1. خرید پارچه هایی نظیر تترون با قیمت های بالا
  2. هزینه های مربوط به مواد شوینده
  3. هزینه های مرتبط با پرسنل و نیرون انسانی مربوطه

اما این هزینه ها را مراکز درمانی و بیمارستان هایی که مصرف کننده اسپان باند بیمارستانی هستند، نخواهند داشت.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

ارزان قیمت بودن پارچه های بیمارستانی اسپان باند، نشان از کیفیت کم آن ها نیست.

  1. نوع مواد اولیه
  2. پروسه تولید

و مواردی از این قبیل هستند که تعیین کننده قیمت فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار خواهند شد. حال متوجه می شوید که ارزان بودن پارچه اسپان باند بیمارستانی نشان از مواد اولیه ارزان و همچنین پروسه تولید ساده و غیر پیچیده خواهد بود.
خرید پارچه اسپان باند در بازار بسته به نوع مصرف به دو شکل انجام می شود:

  • خرد و جزئی
  • عمده و کلی

پارچه اسپان باند بیمارستانی، پارچه ای است که عمده و کلی خرید و فروش شده و کمتر پیش می آید تا کسی برای مصارف شخصی قصد خرید جزئی و خرد آن را داشته باشد.
قیمت در خرید و فروش پارچه اسپان باند بسیار حائز اهمیت است. البته در خرید های جزئی و خرد قیمت چندان قابل توجه نیست ولی در خرید عمده و کلی، قیمت تمام شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
مثلاً اگر شما در بازار اقدام به خرید پارچه های اسپان باند به صورت جزئی می کنید، بابت خرید هر متر آن قیمت ۱۰۰۰ تومان را می پردازید. در خرید عمده اگر قیمت هر متر ۱۰۰۰ تومان تمام شود، تهیه این پارچه اصلاً مقرون به صرفه خواهد نبود.
مصرف کنندگان عمده، این پارچه را به چند دلیل به صورت عمده خریداری می کنند:

  • نیاز خود را تا طولانی مدت پاسخگو باشند.
  • از هزینه های نهایی بکاهند.
  • زمان و هزینه بی خودی برای انجام چندین باره پروسه خرید از دست ندهند و غیره
  • نمایندگی پارچه اسپان باند باکیفیت در بازار آنلاین

همیشه و از زمان های دور، خرید و فروش پارچه به دو شیوه انجام می شد:

  1. از درب کارخانه تولیدی
  2. از طریق نمایندگی های فروش

اما این شیوه های خرید کم کم در حال منسوخ شدن است و راهکار های جدید جای آن ها را می گیرد.
در حال حاضر و در بازار این روز ها، خرید فروش پارچه اسپان باند باکیفیت تنها از درب کارخانه و نمایندگی انجام نمی شود. بلکه بخش عظیمی از این خرید و فروش ها از طریق بازار آنلاین صورت می پذیرد.
در بازار آنلاین، مراکز فروش به چندین و چند دسته تقسیم می شوند:

  1. مراکزی که مستقیم زیر نظر تولیدی اداره می شوند.
  2. مراکزی که عامل فروش و واسطه به حساب می آیند.
  3. مراکزی که نمایندگی رسمی محسوب می شوند.

این مراکز فروش تنها در واسطه ای بودن یا نبودن با یکدیگر تفاوت دارند. مثلاً مراکز مستقیم، مراکز فروش غیر واسطه هستند که با قیمت دست اول، انواع پارچه اسپان باند را در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. سایت های زیر نظر تولیدی ها، مطمئن ترین سایت های فروشنده در حال حاضر هستند و بعد از آن ها، نمایندگی های فروش گزینه انتخابی خریداران خواهند بود.
عاملان فروش پارچه اسپان باند زیادی در بازار آنلاین وجود دارند که با برند های مختلف سطح کشور فعالیت می کنند.
با استعلام قیمت گرفتن از عاملان فروش، می توان متوجه شد که آن ها واسطه میان خریدار و فروشنده هستند و برای سود دهی خود، انواع پارچه اسپان باند را گران تر از درب کارخانه به فروش می رسانند.
جدای از اینکه با مراجعه به نمایندگی های فروش آنلاین می توانید با قیمت ارزان تر خرید کنید، از مزایای زیر هم بهره مند خواهید شد:

  1. خرید در تمامی ساعات شبانه روز بدون محدودیت
  2. بهره مندی از مشاوره های فروش ارائه شده توسط مشاورین خبره
  3. انجام پروسه خرید در کمترین زمان ممکن و موارد بسیاری از این قبیل

خرید پارچه اسپان باند

ارسال پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت روز

در خصوص چگونگی خرید پارچه های یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی از نمایندگی های فعال در بازار آنلاین، می توان چنین گفت که تنها دسترسی به اینترنت برای شما کافی است.
با جستجو در گوگل پیرامون برند مورد نظرتان، بی شک به سایت های مربوطه دسترسی پیدا خواهید کرد که حتماً در میان آن ها، یک سایت نمایندگی رسمی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند می باشد.
در این سایت ها، علاوه بر اینکه پارچه ها با قیمت روز عرضه می شوند، ارسال هم ممکن است به صورت رایگان انجام پذیرد. این مسئله به مسافتی که بین تولید کننده و خریدار اینترنتی وجود دارد، بستگی خواهد داشت.
بعد از ثبت سفارش از طرف خریدار، پروسه تولید پارچه اسپان باند مورد نظر در کارخانه تولیدی آغاز می گردد. توجه داشته باشید که این پارچه از معدود پارچه هایی می باشد که امکان سفارشی سازی آن وجود دارد. یعنی می توان تراکم، گرماژ، وزن، عرض، طول طاقه و دیگر چیز ها را در پروسه تولید آن تغییر داد.
بعد از تمام شدن پروسه تولید و سفارشی سازی محصول، پارچه مورد نظر طاقه پیچی می شود و در کیسه های بسته بندی مخصوص قرار می گیرد.

بسته به میزان سفارش مشتری، پارچه ها بار وانت، کامیون، کانتینر و … شده و در محل مشخص، تحویل خریدار می گردد. آیا شما تا به امروز اقدام به خرید اینچنینی کرده اید؟ نظر شما راجع به خرید غیر حضوری پارچه اسپان باند چیست؟
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟