فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه تولید پارچه اسپان باند در تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در تهران

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران، یکی از کارخانه های موفق در تولید انواع پارچه های بی بافت است. در متن زیر پیرامون ویژگی های این پارچه به طور اختصار بحث خواهیم کرد.

درباره ی پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند نوعی پارچه بی بافت از جنس پلی پروپیلن است که هیچگونه الیاف تاروپودی در آن وجود ندارد. این پارچه دارای نام های دیگری مانند یکبارمصرف، بی بافت، نبافته، لایه سوزنی، نبافته سوزنی و نبافته اسپان است، که همگی آن ها با بهترین فناوری های روز دنیا و دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید خواهند شد.
الیاف بکار رفته شده در این پارچه الیاف نخ نیست، بلکه الیاف پرس است.
این پارچه با ضخامت و وزن های مختلفی تولید خواهد شد. یک نمونه از این پارچه های نبافته همان نمد و موکت می باشد.
از این پارچه استفاده های زیادی خواهد شد، یکی از مهم ترین موارد مصرف این پارچه تولید چای کیسه ای و صنایع نظامی می باشد.

نحوه تولید پارچه اسپان باند

نحوه تولید پارچه اسپان باند به این صورت است که باید مواد اولیه که همان پلی پروپیلن است را داخل اکسترودرهای مخصوص وارد نمود. پس از اینکه این مواد اولیه ذوب شدند، آن ها را وارد مجموعه ای از سوزن های سرنگ مانند می کنند. این دستگاه به مواد اولیه فشار وارد کرده و مواد مذاب از آن به صورت الیاف های بسیار باریک خارج خواهد شد، این الیاف ها همان رشته های فلامنت شکل می باشند. بعد از اینکه این فیلامنت ها خنک شدند، به صورت کاملاً ایرودینامیکی آن ها را بر روی نقاله های خط تولید کش می دهند و به این صورت روند تولید پارچه های اسپان باند آغاز می شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

ویژگی ها و کاربردهای پارچه اسپان باند نبافته

همانطور که می دانید پارچه اسپان باند به عنوان یکی از پارچه های تولید شده در کارخانجات نساجی ایران، دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد، که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آب گریز بودن این پارچه
  • آب دوست بودن آن
  • واترپروف یا همان ضد آب بودن پارچه اسپان باند
  • قابلیت چاپ طرح ها، تصاویر، لوگو بر روی خود
  • تولید به شکل ساده و یا طرحدار
  • آنتی باکتریال و ضد عوامل محیطی
  • آنتی یووی بودن و عدم تغییر رنگ در برابر اشعه های مضر آفتاب
  • لطافت و نرمی زیاد
  • سبکی و پایداری بالا

کاربرد انواع پارچه های اسپان باند

پارچه اسپان باند دارای کاربردهای زیادی در بخش های مختلف مانند بخش های صنعتی، پزشکی و بیمارستانی دارد، که هر کدام از پارچه های مورد استفاده، دارای رنگ بندی های متنوع و ویژگی های خاصی می باشند.

مصارف پزشکی و بهداشتی پارچه اسپان باند: امروزه از این پارچه وسایل مختلف زیادی مانند دستمال های خیس بهداشتی، لباس های اتاق عمل و لباس جراحی، زیرانداز، روانداز، لباس بیمار در بخش های مختلف بیمارستان مانند بخش بستری و اتاف عمل، کلاه و ماسک، روکش کفش و تجهیزات، ساک وسایل، رویه بهداشتی و نوارهای بهداشتی بانوان، مای بی بی نوزادان و هم چنین ایزی لایف بزرگسالان درست می کنند.

مصارف کشاورزی: مصارف کشاورزی از این پارچه نیز زیاد است، به گونه ای که با آن می توان موارد زیر را ساخت و در کارهای خدماتی زیر بکارگرفت:

  • بسته بندی کود
  • محصولات و انواع مرکبات
  • پوشش گلخانه
  • آبیاری و جلوگیری از مصرف زیاد آب
  • جلوگیری از سرما زدگی زمین و محصولات
  • پرورش قارچ
  • دامپزشکی و دامداری و مرغداری
  • پوشش زمین های زراعی

مصرف در صنعت اتومبیل سازی: با این پارچه می توان به انجام کارهایی مانند تزیینات داخلی خودرو، کاور و چادر پارچه برای جلوگیری از سرما و گرمای زیاد، صداگیری در و پنجره های داخلی و هم چنین خطوط رنگ پرداخت.

صنعت راه و ساختمان: با پارچه اسپان باند می توان در صنعت راه و ساختمان به ساخت وسایل زیر پرداخت و خدمات متنوعی در جاده سازی اعمال نمود. این خدمات عبارتند از:

  • دیواربندی
  • قالب بندی
  • تثبیت خاک و راه سازی مسیرهای فرعی و اصلی
  • لوله گذاری زیر زمین به عنوان ایجاد شانه های خاکی در پیچ های خطرناک جاده ها
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • روکش بیرونی ساختمان های نیمه ساخته
  • صافی های صنعتی

با استفاده از پارچه اسپان باند می توان فیلترهای دقیق، فیلترهای صنعتی، فیلتر مایعات مانند صنایع نوشابه سازی و ساخت فیلتر برای صنایع شیر و دامداری پرداخت.

صنایع بسته بندی و کاو: صنایع بسته بندی یکی از صنایع پر استفاده و پر مصرف از این پارچه می باشد، به گونه ای که با آن می توان وسایل زیر را ساخت و به انجام خدمات بسته بندی در این حوزه پرداخت. این خدمات و بسته بندی عبارتند از:

  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی میوه
  • بسته بندی برنج
  • بسته بندی انواع حبوبات و چای
  • ساخت کیف دستی، ساک تبلیغاتی
  • ساخت کفش
  • تولید اسکناس های کاغذی
  • کاور کت و شلوار
  • روکش مبل های راحتی و مدرن
  • ساخت کابل های کامپیوتر و وسایل جانبی
  • جلد سی دی
  • روکش سر رسید و کتاب های ضخیم
  • و ساخت فیلترهای تصفیه کننده هوا انواع ماشین آلات

صنایع و خدمات حفاظتی از محیط زیست:

  1. رفع آلودگی های نفتی و شیمیایی از دریاها و اقیانوس های سطح کره زمین
  2. زیرانداز قفس کبوتران و سایر حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، سنجاب و همستر

 

و موارد متفرقه استفاده از پارچه اسپان باند تولید انواع تشک، بالش و لحاف، تولید چادرهای صنعتی، تولید کیسه جاروبرقی، آستر لباس، دستمال های صنعتی و خانگی، زیرانداز بشقاب و سینی، جاجیم لمینت شده می باشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران

کارخانه های تولید کننده زیادی در اکثر شهرهای صنعتی و نیمه صنعتی ایران وجود دارند، که می توانند هر روزه مقدار زیادی از این پارچه را تولید نموده و به صورت یک محصول کاملاً سفارشی وارد بازار مصرف کنند. این کارخانه ها معمولاً در شهرهای زیر در حال فعالیت می باشند:

  1. همدان
  2. تهران
  3. تبریز
  4. اصفهان
  5. یزد
  6. مشهد
  7. کلاردشت
  8. ملایر

شهر تهران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های این پارچه توانایی این را دارد که هر روزه جدیدترین مدل های پارچه اسپان باند را تولید کرده و با بازاریابی درست و تبلیغات صحیح مشتریان زیادی در داخل کشور برای تولیدات خود پیدا کند.
به گونه ای که می توان گفت حجم زیادی از تولیدات این کارخانه به خارج از کشور ارسال خواهد شد.
کشورهای پذیرنده پارچه اسپان باند ایرانی کشورهای آسیایی مانند ترکیه، گرجستان و عراق هستند که به خوبی با کیفیت پارچه اسپان باند ایرانی آشنایی دارند، و از آن استفاده های زیادی در بخش صنعت و پزشکی خواهند نمود.
تمامی تولیدات این پارچه با ویژگی های خاصی مانند وزن یا همان گرماژ، عرض، رنگ بندی و طول خاصی ارائه خواهند شد و شما می توانید آن ها را برای تولید انواع لباس های پزشکی و روپوش های آزمایشگاهی بکار ببرید.
ویژگی های این پارچه خیلی زیاد است که تمامی تولیدکنندگان موظفند برای ارائه یک محصول باکیفیت و مرغوب آن ها را رعایت نمایند، تا در کار فروش محصولات خود به مشکلی برنخورند.
این پارچه ها در جدیدترین تولیدات خود در گروه های نساجی و کارخانجات مختلف، به صورت چند لایه تولید می گردند، به گونه ای که تعداد لایه های آن ها را با علایم خاصی در کنار پارچه مورد نظر چاپ خواهند نمود. این پارچه ها معمولاً در تعداد لایه های متوالی مانند یک لایه، دولایه، سه لایه و چهار لایه تولید خواهند شد. میزان نفوذ ناپذیری این نوع پارچه در برابر سایر پارچه های اسپان باند بیشتر می باشد، از این رو ماندگاری و دوام بالاتری هم دارند.
به عنوان مثال پارچه اسپان باند سه لایه را با علامت ۳S یا SSS نشان خواهند داد، و پارچه اسپان باند چهار لایه را با علامت ۴S یا SSSS نشان می دهند.
لایه وسطی این پارچه همان مواد ملت بلون است، که یکی از پر مصرف ترین انواع منسوجات بی بافت می باشد.
البته فراموش نکنید که این پارچه دارای الیاف های ظریفی می باشد، که در تولید اکثر ماسک های بهداشتی، گان های جراحی و دیگر موارد بهداشتی کاربردهای زیادی دارد.

بعضی از تولیدی های پارچه اسپان باند می توانند طرح های خاصی را با چاپ های سیلک یا فلکسو بر روی این پارچه انجام دهند. این چاپ ها هم چنین می توانند ارزش واقعی پارچه را افزایش داده و کاری کنند که قیمت آن نسبت به سایر پارچه اسپان باند ساده افزایش یابد.

کارخانه پارچه اسپان باند

از مصارف بیمارستانی پارچه یکبار مصرف چه می دانید؟

پارچه اسپان باند بیمارستانی یکبار مصرف به علت بهداشتی بودن، یکی از بهترین پارچه ها در کنار سایر پارچه های موجود در بازار برای تولید لباس های بیماران و جراحان و هم چنین ساخت سایر وسایل مرتبط مانند پرده های بیمارستان و ساک های بیمار می باشد.
این پارچه با دارا بودن ویژگی آب گریز بودن از تعریق بدن فرد بیمار جلوگیری کرده و در فضول گرم سال، آن را به حداقل مقدار ممکن خود می رساند.
این پارچه را به این علت بیش از سایر پارچه ها مورد استفاده قرار می دهند که دارای قیمت ارزانی بوده و تنها برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت مناسب است که پوشیده شوند، اگر از این زمان بگذرد پارچه اسپان باند بیمارستانی یکبارمصرف خواص و ویژگی های منحصر بفرد خود را کم کم از دست خواهد داد و تبدیل به یک پارچه بی مصرف می گردد.
این پارچه برای ساخت انواع تجهیزات و لباس های بیمارستانی مانند گان و شان خیلی مناسب است، به گونه ای که لباس بیماران در اتاق عمل از این جنس بوده و تنها برای عمل های جراحی در اتاق عمل باید مورد استفاده قرار بگیرد.
این لباس ها همان شان های بیماران هستند که به صورت یکبار مصرف نیز تولید می گردند و دارای مدل های مختلف زیادی هستند.
این مدل ها برای ساخت و تولید شان های مختلف که هر کدام قسمت های خاصی از بدن بیمار را می پوشاند، مفید می باشد.
به عنوان مثال برای جراحی های مربوط به بالاتنه بیمار یک لباس با یک مدل خاص باید پوشید و برای جراحی های مربوط به پایین تنه بیمار باید یک مدل شان دیگر پوشید، تا دست جراح برای عمل باز باشد و به خوبی بتواند به قسمت های مورد نظر بدن بیمار اشراف داشته باشد.
و تولید گان که مخصوص جراحان، پزشکان و متخصصان بیهوشی است، به صورت های مختلفی مانند یکبار مصرف و چندبار مصرف تولید خواهد شد که همگی آن ها قابلیت استریل شدن نیز دارند و می توانند تا چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند.
گان ها و شان های جراحی در اتاق عمل باید به رنگ سبز یا آبی باشد، تا جراح دید خوبی در هنگام جراحی داشته باشد و به خوبی بتواند عملیات مورد نظر خود را انجام دهد. این رنگ باعث تقویت میدان دید جراحان در عمل های طولانی و سرپایی خواهد شد.

بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی چگونه است؟

بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی یکی از بازارهای پر فروش برای تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی است. این بازار هر روزه میزان تقاضای بالایی جنس برای مشتریان و مصرف کنندگان دارد، از این رو لازم است تولیدی های این پارچه به صورت شبانه روزی به تولید پارچه اسپان باند مشغول شوند، چرا که میزان مصرف این پارچه خیلی بالا است.
بازار فروش این پارچه هم به صورت مجازی قابلیت فعالیت دارد و هم به صورت حقیقی.
اما امروزه یکی از روش های رایج برای خرید کالاهای عمده استفاده از ظرفیت اینترنت و فروشگاه های مجازی می باشد. شما با این روش می توانید هر مقدار جنس را که می خواهید در سریعترین زمان ممکن تحویل گرفته و با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید، بدون آن که وقت و انرژی زیادی تلف کرده باشید.

کارخانه پارچه اسپان باند

سایت خرید آنلاین و عمده پارچه اسپان باند پزشکی

سایت خرید آنلاین و عمده پارچه اسپان باند پزشکی می تواند به شما خدمات زیادی ارائه داده تا شما به یکی از مشتری های ثابت این سایت برای خرید محصولات مورد نیاز خود تبدیل شوید.
در این سایت می توان باکیفیت ترین پارچه اسپان باند را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید و جنس مورد نظر خود را به صورت کاملاً سالم تحویل بگیرید، چرا که سایت مربوطه مسولیت سالم رسیدن کالا را به دست مشتریان تضمین کرده است.

یکی از مزایای خرید از سایت حاضر، امکان مقایسه قیمت و در نهایت یک خرید درست و حساب شده با دیدن سایر مدل های پارچه اسپان باند می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی | فروش مستقیم پارچه از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بصورت لیستی که حاوی ستون هایی از شاخصه های مهم …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟