فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / ارزان ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

ارزان ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نسبت به سایر پارچه ها از ارزان ترین قیمت های موجود در بازار فروش نساجی می باشد که برای مصارف گوناگون به صرفه است.
پارچه اسپان باند بیش از ۱۶۰ مورد مصرفی در موارد گوناگون دارد. این پارچه در صنایع آرایشی، بهداشتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپان باند برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی مانند لباس اتاق عمل، لباس رادیولوژی و ملحفه های یک بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین این پارچه در صنایع شیمیایی، نفت، رنگ، رزین و…. مناسب می باشد.
اسپان باند مانند دیگر پارچه ها تار و پودی بافته شده از نخ یا الیاف نیست؛ بلکه این پارچه از گروه منسوجات بدون بافت می باشد.
این پارچه از پلی پروپیلن ساخته شده است که به اختصار در صنعت PP نیز گفته می شود.
به دلیل کاربرد های فراوانی که اسپان باند ها و پارچه های یکبار مصرف در جامعه ی بشری امروزه دارند؛ بازار خرید و فروش این پارچه ها بسیار شلوغ و داغ می باشد.
پارچه های اسپان باند به دلیل خاصیت های فوق العاده ای که دارند، توانسته اند سهم زیادی در بازار نساجی را به دست آورند.
با پیشرفت و رشد امروزه ی صنعت به جرأت می توان گفت که حذف اسپان باند غیر ممکن است.
آیا از مزایای پارچه های یکبار مصرف اطلاع دارید؟

پارچه اسپان باند و مشخصات تولیدی آن

این پارچه از گروه پارچه های بی بافت است و نام هایی مانند پارچه ی بی بافت، یک بار مصرف، لایه ی سوزنی و نبافته ی اسپان نامی آشنا در بازار برای این نوع پارچه می باشد.
این پارچه به دلیل عرض زیادی که دارد به شما این امکان را می دهد تا از الگو های مختلفی روی آن استفاده کنید.
پارچه اسپان باند در عرض های مختلف با وزن و ضخامت متفاوتی تولید می شود.
برای تولید این پارچه اول مواد اولیه را وارد دستگاه اکسترودر کرده و بعد از این که مواد ذوب شدند؛ پلی پروپلین به دستگاهی که سوزن های شبیه سرنگ دارد؛ وارد می شود و با فشاری که دستگاه اکسترودر می آورد، مواد مذاب به شکل الیاف باریکی شبیه به رشته های فیلامنت خارج می شوند.
این الیاف ها بعد از سرد شدن کشیده شده و لایه های اسپان را به وجود می آورند.
اسپان باند های تولید شده در شهر های تهران، اصفهان، همدان، مشهد، یزد و تبریز بسیار با کیفیت بوده و بیشتر کارخانه های تولید کننده ی این پارچه در این شهر ها قرار دارند.
چهار ویژگی وزن، رنگ، طول هر رول و عرض، پارچه های اسپان باند را از یکدیگر جدا می کنند. همچنین مشخصاتی مانند آب گریز بودن یا آب دوست بودن، آنتی باکتریال، آنتی یووی و… را نیز ممکن است داشته باشند.
برای تهیه لباس های بیمارستانی باید توجه کرد که لباس ها از جنس و الیاف های مرغوب و سبک تهیه شود تا بیماران در لباس خود احساس راحتی کرده و همچنین باعث حساسیت های پوستی برای آن ها نشود.
از اسپان باند در بیمارستان ها برای لباس بیمار، لباس های جراحی، کاور های کفش، کلاه ها و ماسک های بهداشتی استفاده می کنند.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ساده و چاپی

رنگ های مختلفی از این پارچه در کارخانه ها تولید می شود. اسپان باند را به دو صورت ساده و چاپی بنا به کاربرد مورد نظر می توان مورد استفاده قرار داد.
روی پارچه ی اسپان باند فرآیند چاپ طرح مورد نظر را می توان مانند چاپ روی کاغذ انجام داد.
چاپ روی این پارچه به روش فلکسو و سیلک صورت می گیرد. چاپ فلکسو ارزان تر و سریع تر انجام می شود و چاپ سیلک از نظر رنگ کیفیت بهتری نسبت به فلکسو دارد. بنابراین چاپ فلکسو در متراژ های بالا صرفه اقتصادی بهتری دارد.
هرچه رنگ چاپ بر روی پارچه کیفیت بالاتری داشته باشد از بدن نما بودن پارچه بهتر جلوگیری می کند. فراموش نکنید که بدن نما نبودن لباس های بیمارستانی برای این مراکز بسیار مهم است.
اسپان باند های چاپ دار از پر کاربرد ترین اسپان باند های موجود در بازار است و پارچه را منحصر به برند خاصی می کند.
در چاپ های تمام رنگی که روی این پارچه انجام می شود، وزن، اندازه و مدل مصرفی در نوع چاپ و همچنین در قیمت آن تاثیر گذار می باشد.
اسپان باند های بیمارستانی معمولا دارای گرماژ بین ۳۵-۴۰ برای لباس ها و گرماژ ۲۵ گرم برای ملحفه می باشد.
به طور کلی اسپان باند های بیمارستانی وزنی از ۳۰ تا ۶۰ گرم دارند.
همچنین برای کاور های کفش و کلاه غالبا از گرماژ ۱۸ – ۲۰ گرم استفاده می کنند.
رنگ های آبی، سبز و صورتی این پارچه در بیمارستان ها مصرف بیشتری دارند.
نا گفته نماند که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استریل و آنتی باکتریال بودن لباس و ملحفه های مصرفی بسیار حائز اهمیت می باشد که همین امر دلیل مصرف پارچه اسپان باند نیز می باشد.

پارچه اسپان باند ملت بلون چیست؟

ملت بلون از فلامنت با نازکی ۱تا ۵ میکرون تولید می شود که از ویژگی های مهم این پارچه، نازکی و نفوذ ناپذیری بالای الیاف آن در تماس با مایعات می توان نام برد.
میزان ظرافت و نرمی، شفاف بودن و تخلخل از مواردی است که ملت بورن را از سایر پارچه های بدون بافت جدا می کند.
پارچه های اسپان باند ملت بلون با قرار گرفتن لایه های ملت بلون مابین اسپان باند ساخته می شوند. بارز ترین ویژگی که این پارچه های ترکیبی دارند، قدرت نفوذ ناپذیری پارچه در مقابل مایعات می باشد.
همچنین این پارچه ها قابلیت جدا کردن ذرات جامد بسیار ریز و قابلیت تنظیم نفوذ هوا را نیز دارند.
این پارچه برای مصارف پزشکی و درمانی بسیار کاربردی می باشد. به دلیل مصرف زیاد این پارچه در صنایع و خصوصا پزشکی موجب شده تا این پارچه های ترکیبی در رنگ های بسیار متنوع با وزن و متراژ متفاوت به تولید انبوه برسند.
اسپان باند های لایه ای معمولا از یک تا سه لایه تشکیل می شوند و تعداد لایه های موجود در هنگام تولید این پارچه را در کنار با حرف کوچک s نمایش می دهند. به عنوان نمونه به پارچه ی ۳ لایه، sss و یا ۳s می گویند. معمولا لایه ی وسطی این پارچه ی ترکیبی از ملت بلون می باشد.
ملت بلون یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین پارچه های بدون بافت موجود در بازار می باشد. دلیل فروش این چنین بالای پارچه ملت بلون همان طور که گفته شد نفوذناپذیر بودن این پارچه در برابر مایعات و همچنین ظرافت بسیار زیاد آن می باشد.
ماده ی اولیه ی بکار رفته برای ملت بلون مانند اسپان باند، پلی پروپیلن می باشد.
اسپان باند های ۴ لایه نیز در بازار موجود می باشد که این نوع آن به دلیل ممانعتی که از نفوذ باکتری و انواع میکروب ها می کند برای تولید لباس ها و گان های جراحی و تولید ماسک های بهداشتی بسیار کاربردی می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی و مصارف آن

ممکن است فکر کنید که اسپان باند یک محصول جدید و خلاقانه است اما بد نیست بدانید که در صنعت این پارچه، سابقه ای طولانی دارد. البته صنعت پارچه های غیر بافته شده در قالب پارچه اسپان باند نتیجه ی فناوری مدرن می باشد.
بهترین گزینه برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی و کیف بیمار پارچه های اسپان باند می باشند.
این پارچه ها به صورت رولی در عرض های متفاوت به فروش می رسند که عرض های ۱۲۰ سانتی متر و همچنین ۱۶۰ سانتی متری از آن طرفدار و فروش بیشتری در بازار دارد.
تولیدی های فراوانی در کشور وجود دارند که اسپان باند یکبار مصرف را به تولید انبوه رسانده و سالیانه بخش عظیمی از این پارچه را در بازار به فروش می رسانند.
بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از خریداران بزرگ این پارچه در کشور می باشند که در مصارف گوناگون از آن بهره می برند.
فروش اسپان باند بیمارستانی به دلیل این که در وزن ها و عرض های مختلف با متراژ های بالا انجام می گیرد و همچنین به دلیل قیمت ارزانی که دارد برای بیمارستان ها صرفه اقتصادی دارد.
اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی برای لباس ها و ست های جراحی و اتاق عمل و ملحفه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه ها به دلیل یکبار مصرف بودن برای شرایط استریل و منتقل نکردن باکتری ها گزینه مناسبی می باشند.
لباس های دوخته شده از این پارچه علاوه بر بیماران برای پزشکان نیز قابل استفاده می باشد.
برش این پارچه و دوخت آن ها برای دوزندگان بسیار راحت بوده و به دلیل قیمت ارزان فروش این چنین بالایی در بازار دارد.
اسپان باند ها به دلیل یکبار مصرف بودن آلودگی ها را منتقل نکرده که این مزیت برای بیمارستان ها بسیار اهمیت دارد.
به دلایلی که ذکر شد و همچنین راحت بودن بیمار در این لباس ها بیمارستان ها و مراکز درمانی از طرفداران این پارچه بوده و برای دوخت لباس های مصرفی خود از آن استقبال می کنند.

قیمت پارچه اسپان باند

چگونگی فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های اسپان باند معمولا به صورت رولی در بازار خرید و فروش می شوند.
بهترین راه برای خرید عمده پارچه های یکبار مصرف نمایندگی ها و فروشگاه های مستقیم می باشد. می توانید با پیدا کردن فروشگاه های مجاز معتبر محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و صرف کمترین وقت تهیه کنید.
این مراکز با کوتاه کردن دست واسطه ها از معاملات شرایطی فراهم کرده اند تا فروش اسپان باند بیمارستانی و پارچه های یکبار مصرف با قیمت واقعی به دست خریداران برسد.
همچنین برای راحتی و خریدی مطمئن مشاوران این مراکز همه روزه در دسترس بوده تا با مشورت در خرید، یاری رسان مشتریان عزیز باشند.
فروشگاه های مستقیم برای خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند. همچنین با خرید از این مراکز امکان پیگیری سفارشات نیز فراهم شده است.
تولیدی های لباس های بیمارستانی می توانند این پارچه ها را به صورت عمده از تمامی مراکز و فروشگاه های مستقیم با کیفیت مناسب و قیمت پایین تهیه و برای هر کاربردی که در نظر دارند استفاده کنند.
قبل از خرید عمده حتما با مشورت، محصول مناسب کاربرد خود را انتخاب و سفارش دهید.
هنگام خرید توجه داشته باشید که کالای خود را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید تا قیمت واقعی آن را بپردازید. برخی از مراکز فروش و افراد منفعت طلبی هستند که محصول را با قیمت کاذب به دست خریداران می رسانند.
فراموش نکنید که پارچه با کیفیت را به قیمت واقعی باید تهیه کرد. هر قیمت ارزانی نشانه ی قیمت مستقیم کارخانه نمی باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

بهترین قیمت پارچه اسپان باند برای مصارف پزشکی

پارچه اسپان باند با توجه به این که برای بیمار حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند گزینه ی مناسبی برای مصارف پزشکی می باشد.
فروش پارچه اسپان باند علاوه بر بازارهای حضوری، مراکز فروش غیر حضوری و آنلاین نیز دارد.
همان طور که اشاره شد نمایندگی های معتبر با ارسال مستقیم کالا از کارخانه برای خریداران، دلالان را حذف و محصول را با قیمت واقعی و کارخانه برای مشتریان ارسال می کنند.
از آن جایی که پارچه اسپان در تولید بسیار متنوع می باشد بنابراین لیست قیمتی متفاوتی هم دارد.
خریداران می توانند قبل از خرید و همه روز لیست قیمت روز خرید را از فروشگاه ها و مراکز معتبر موجود دریافت کنند.
با توجه به این که پارچه های اسپاند و یکبار مصرف در بازار قیمت پایینی دارند بنابراین برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که مصرف پارچه ی بالایی دارند با صرفه ی اقتصادی همراه می باشد.
شاید یکی از دلایلی که تقاضا ها را برای این گونه پارچه ها بالا برده همین قیمت پارچه اسپان باند باشد.
قیمت پارچه اسپان باند با توجه به گرماژ، ضخامت، رنگ و متراژ هر رول آن متفاوت می باشد و لیست قیمت با توجه به این ویژگی ها برای خریداران ارائه می شود.
هنگام خرید به ویژگی های پارچه توجه کنید تا پارچه مناسب مصرفی خود را به درستی خریداری کنید.

نمایندگی های معتبر محصول خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می کند. این فروشگاه ها امکان پیگیری سفارش را نیز برای مشتریان فراهم کرده تا خریداران با اطمینان کامل و بدون هیچ نگرانی خرید کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران | قیمت روز پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند تهران با داشتن ارتباطات گسترده و کارخانجات معتبر، توانسته است مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟