فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پارچه های تترون بیمارستانی جدید | ارسال کالیته رنگی پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی جدید | ارسال کالیته رنگی پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید در مدل ها، عرض ها و گرماژهای گوناگون، مناسب تولید البسه بیماران، ضمن ارسال رایگان کالیته رنگی به سراسر کشور، با قیمت دست اول ارائه می گردند.
پارچه های تترون که نماد نرمی و لطافت در صنعت نساجی ایران بوده، امروزه نه تنها در تولید انواع لباس و پوشاک، مصارف بسیار مناسبی را در تهیه و تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی داشته اند.
با توجه به اینکه پارچه تترون با کیفیت بالا و خصوصیات منحصربفردی در کشور ما و به خصوص اصفهان تولید می گردد، بازار فروش خیلی بهتر و بیشتری نسبت به نمونه های خارجی همچون پارچه های تترون ژاپن داشته است.
اما متأسفانه وجود واسطه ها و عرضن کنندگان سودجو در بازارهای پارچه فروشی کشور ما، سبب شده کیفیت خوب و مرغوب از پارچه های تترون به دست مشتریان نرسد.
آیا می دانید که چگونه می توان پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید را با کیفیت تضمین شده و با قیمت دست اول کارخانجات معتبر تولیدی در کشور، سفارش خرید داد؟
کدام نمایندگی های فروش پارچه تترون بیمارستانی؛ کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی را به مشتریان عرضه می دارند؟
پیشنهاد می کنیم کمی تأمل کرده و تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریابید.

پارچه های تترون بیمارستانی

شناخت بیشتر پارچه تترون

حتما شما هم اگر به بازارهای خرید و فروش پارچه در هر زمینه ای سر زده باشید، نام پارچه تترون را شنیده اید، پارچه ای که با نماد نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت محبوبیت زیادی را در بازارهای پارچه فروشی دارد.
شایان دکر است که پارچه تترون، پارچه ای تخت بافت است که تار آن از جنس فلامنت به عنوان الیاف مصنوعی و پود آن از جنس پلی استر ویسکوز به عنوان الیاف طبیعی می باشد.

تار پارچه تترون دارای نمره نخ ۳۰ و پود آن دارای نمره نخ ۰۱۵ است که پس از مرحله ی ریسندگی و بافندگی در کارخانجات، به کارخانجات و کارگاه های رنگرزی فرستاده شده و پس از طاقه بندی به بازارهای موجود، ارسال می گردد.
این پارچه در متنوع ترین عرض ها، گرماژها و رنگبندی ها در کارخانجاتی گوناگون در کشور تولید می گردد که به طور خاصه می توان به کارخانجات فعال در شهر اصفهان اشاره ویژه تری داشت.
در حال حاضر با توجه به مدل، طرح، رنگ و به خصوص عرض و گرماژ پارچه تترون، این پارچه مصارف گوناگونی را در صنعت تولید انواع پوشاک و لباس داشته است.
پارچه تترون پیراهنی، پارچه تترون مقنعه ای و پارچه تترون بیمارستانی از پرفروش ترین مدل های پارچه تترون هستند که امروزه در بازارهای کشور با این نام ها خرید و فروش می گردند.
اما باید گفت که امروزه در کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، پارچه تترون نیز به سبب دارا بودن مشخصات منحصربفرد، کاربرد خیلی زیادی دارد.

منظور از پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون بیمارستانی در واقع همان پارچه تترون معمولی است که از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز به شکل تخت باقت تولید شده، اما با طیف رنگی مخصوص کاربردهای بیمارستانی عرضه می شود.
اگر چه که قیمت پارچه تترون بیمارستانی ارزان تر از انواع پارچه تترون معمولی مصرفی در سایر کاربردها بوده و رنگبندی آن نیز با طیف تیره تری به عرضه می رسد.
پارچه های تترون بیمارستانی در تمامی عرض ها و گرماژهای خود می توانند جهت مصارف گوناگونی مورد استفاده دوزندگان و کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی فرار بگیرند.
آیا می دانید که در کدام یک از مصارف بیمارستانی، پارچه تترون به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است؟

پارچه های تترون بیمارستانی

مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها کدام است؟

بی تردید یکی از نکاتی که می تواند قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی به خریداران کمک شایانی کرده باشد، شناخت نحوه تولید و به خصوص نوع مصارف مناسب برای این پارچه بوده است تا تولیدی ها به اشتباه پارچه ای را استفاده نکرده باشند.
گفتنی است که خصوصیات درجه یک پارچه های تترون بیمارستانی که در ادامه نیز به آن ها اشاره خواهد شد، موارد مصرفی زیادی را برای این پارچه در تولیدات بیمارستانی و بهداشتی رقم زده است.
از مهم ترین مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها می توان این موارد را نام برد:

  1. تهیه السه بیماران خردسال در طرح های عروسکی پارچه
  2. تهیه البسه فرم بیماران بزرگسال در مدل ساده و گلدار
  3. تهیه انواع مقنعه رنگی مخصوص پرستاران
  4. تولید انواع ملحفه بیمارستانی با رنگ سفید
  5. تهیه رو تختی، رو بالشی
  6. لباس پرسنل کادر درمان، خدمه و پرستاران و …

در هر یک از مصارفی که بیان شد، طیف رنگبندی خاصی از پارچه های تترون بیمارستانی با توجه به سیاست های ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها استفاده می شود.
طیف رنگبندی متنوع پارچه تترون بیمارستانی یکی دیگر از ویژگی های خوب و مناسب این پارچه بوده که توانسته منجر به کاربردهای متنوع این پارچه شده باشد.
آیا می دانید که در کالیته رنگی پارچه تترون، کدام رنگبندی ها کاربرد بیمارستانی داشته و کدام رنگبندی ها بیشترین نرخ فروش و میزان تقاضا را دارند؟

طبف رنگبندی پارچه های تترون بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید امروزه پارچه تترون بیمارستانی یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه منسوجات و البسه بیمارستانی است که با متنوع ترین طیف رنگی عرضه می شود.
انتخاب طیف رنگی برای کاربردهای بیمارستانی، غالبا با توجه به موارد ذیل برای بیمارستان ها انجام می شود که عبارتند از:

  1. سیاست های بیمارستان ها
  2. رنگ لوگوی بیمارستان ها
  3. خصوصی یا دولتی بودن بیمارستان
  4. سلیقه های شخصی مدیریت بیمارستان و …

در این میان غالبا بیمارستان های دولتی همسو با یکدیگر در انتخاب رنگ حرکت می کنند، اما بیمارستان های خصوصی برای آنکه وجه تمایزی بین خود و بیمارستان های دولتی قائل شوند، مختار بوده تا هر طیف رنگی را برای مصارف گوناگون خود، استفاده کرده باشند.
طیف رنگی متنوعی که از پارچه تترون بیمارستانی در بازار موجود بوده عبارتند از:

  • آبی
  • صورتی
  • سبز سیر
  • سبز مغز پسته ای
  • یاسی
  • سفید
  • شیری
  • لیمویی

این رنگبندی ها در واقع اصلی ترین طیف در کالیته رنگی پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی هستند.
شایان ذکر است که برخی از رنگبندی ها مانند آبی کاربنی، فیروزه ای، گلبهی، سبز چمنی، فسفری و … نیز توسط کارخانجات تولید و عرضه شده، اما کاربردهای کمتری را داشته اند.

در میان این طیف های رنگی، به طور خاص؛ رنگ های آبی، صورتی و سفید جزو پرفروش ترین طیف رنگی به شمار آمده که مخصوصا در بیمارستان های دولتی بیشترین کاربرد را دارند.
به عنوان مثال در بیمارستان های دولتی، از تترون آبی برای لباس بیماران مرد و از تترون صورتی برای لباس بیماران خانم استفاده می نمایند.
اما آیا می دانید که ویژگی های خوب و درجه یک پارچه های تترون بیمارستاتی چیست و در کدام کارخانجات تولید می شود؟
عرض های پارچه تترون بیمارستانی کدام بوده و هر یک با چه نرخ قیمتی عرضه می شوند؟
آیا می دانید که قبل از خرید پارچه های تترون بیمارستانی دانستن چه نکاتی مورد نیاز است؟
نمایندگی های معتبر فروشی که ضمن ارسال پارچه تترون و کالیته رنگی آن به تمامی نقاط کشور، خرید با قیمت دست اول کارخانه را ارائه می نمایند را می شناسید؟

پارچه های تترون بیمارستانی

ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی درجه یک

کارگاه های تولیدی و دوزندگان انواع مصارف بیمارستانی از پارچه های تترون، می دانند که هر چقدر کیفیت پارچه تترون خریداری شده بهتر و بیشتر باشد، تولیدات آن ها مرغوب تر و باکیفیت تر بوده و می تواند قدرت فروش خوبی را برای آنان رقم زده باشد.
همانطور که متوجه شدید، اصفهان یکی از مهم ترین شهرها در ضنعت نساجی کشور به شمار آمده که در آن کارخانجاتی فعال توانسته بهترین کیفیت را از این پارچه روانه بازارهای فروش نموده باشند.
اما متأسفانه حضور واسطه ها و دلالان پارچه که اضطلاح دست شدن پارچه را دامن می زنند، سبب شده تا گاهی اوقات پایین ترین کیفیت پارچه های تترون به دست مشتریان برسد.
به هر حال آگاهی و شناخت از ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی درجه یک می تواند در خریدی مطمئن و تضمین شده برای مشتریان، از اهمیت جدی برخوردار بوده باشد.
از ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی خوب و مرغوب می توان به این موارد اشاره داشت:

  • ثابت ماندن رنگ پارچه در انواع شست و شوها
  • لطافت و ظرافت بالا
  • نرمی زیر دست فوق العاده
  • شفافیت رنگ
  • بدن نما نبودن
  • تراکم بافت استاندارد
  • بسته بندی خوب طاقه ها
  • عرض دقیق پارچه
  • خنکی و سبکی وزن
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی
  • یک دست بودن رنگ در تمامی پارچه
  • براق نبودن
در این میان ذکر یک نکته ضروری است که براق بودن پارچه تترون نشان دهنده آن است که درصد فلامنت یا همان درصد پلاستیک آن بیشتر از درضد نخ یا ویسکوز بوده و هر چقدر پارچه تترون براق باشد، گواه از نامرغوب بودن آن می دهد.

پارچه های تترون بیمارستانی

عرض پارچه های تترون بیمارستانی

یکی دیگر از وجه تمایزهایی که پارچه تترون بیمارستانی با سایر پارچه های بیمارستانی داشته، متنوع بودن عرض ها و گرماژهای این پارچه است که تقریبا همگی کاربرد ویژه ای در مصارف بیمارستانی داشته اند.
برای کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی مهم است که بتوانند عرض دقیقی از پارچه تترون را خریداری کرده باشند و در واقع عرض پارچه تترون نباید کمتر از استاندارد باشد.
عرض های پارچه تترون بیمارستانی عبارتند از:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر: این پارچه در تولید لباس بیماران خردسال و انواع مقنعه کاربرد دارد و با گرماژ ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم عرضه می شود.
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر: این عرض از پارچه تترون، بیشترین محبوبیت را در مصارف بیمارستانی دازد. این پارچه مناسب تولید لباس بیماران بزرگسال، ملحفه، رو تختی و … می باشد و دارای گرماژ ۱۶۵ تا ۲۰۰ گرم است.
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متر: این عرض می تواند برای مصارف عرض ۹۰ سانتی متری پارچه تترون هم مورد استفاده قرار گرفته و اکثرا در تولید مقنعه و ملحفه کاربرد دارد. گرماژ این پارچه بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ گرم است.
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر: مناسب تولید انواع ملحفه و رو تختی بوده و در برخی تولیدی ها در تهیه روپوش پزشکی، پرستاری و البسه بیمار کاربرد داشته است. این عرض پارچه های تترون با گرماژ ۲۲۰ تا ۲۶۰ گرم به عرضه می رسد.
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲۴۰ سانتی متر: مهم ترین کاربرد این عرض در تولید ملحفه و رو تختی بوده که با رنگ سفید استفاده می شود. گرماژ آن ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم بوده است.
  6. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر: از به صرفه ترین عرض های پارچه تترون بیمارستانی، همین عرض سه متری است که با گرماژ ۳۴۰ الی ۳۸۰ گرم عرضه شده و می تواند تمامی مصارف سایر عرض های پارچه تترون را شامل گردد.

نکات مهم قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی

برای تمامی کارگاه های تولیدی باتجربه و به خصوص تازه تأسیس، مهم است که نکاتی را قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی بدانند.
این موضوع سبب می شود تا خریداران توانسته باشند بهترین کیفیت و قیمت از پارچه تترون بیمارستانی را خریداری کرده باشند و در طرق مقابل تولیدات باکیفیت تری را به انجام برسانند.
نکات مورد توجه قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی عبارتند از:

  1. یافتن پارچه با قیمت ارزان: برای خرید پارچه تترون با قیمت ارزان تر، به خریداران توصیه می گردد تا خرید از طریق نمایندگی های رسمی فروش که با معتبرترین کارخانجات تولیدی در ارتباط اند را انجام دهند.
  2. دقت در انتخاب عرض پارچه: با توجه به نوع مصرف از پارچه تترون، دقت در انتخاب عرض دقیق پارچه نیز اهمیت جدی دارد.
  3. خرید اینترنتی پارچه: یکی از اقتصادی ترین شیوه های خرید پارچه تترون بیمارستانی، خرید اینترنتی است که می تواند با قیمت دست اول کارخانه و بدون هیچ واسطه ای به انجام برسد.
  4. توجه به کیفیت پارچه قبل از برش: قبل از برش توجه به تمامی ویژگی های پارچه مانند بدن نما نبودن، ثابت بودن رنگ پس از شست و شو و … باید اطمینان حاصل کرد.

پارچه های تترون بیمارستانی

ارسال پارچه تترون جدید و کالیته رنگی آن به تمام کشور

خوشبختانه این امکان هم اکنون توسط گروه بازرگانی پارادا پارچه فراهم شده تا خریداران انواع پارچه تترون بیمارستانی اصفهان بتوانند بی واسطه و با قیمت دست اول کارخانه، خرید خود را از طریق سایت های اینترنتی این شرکت، به انجام برسانند.
ارسال رایگان کالیته رنگی پارچه تترون قبل از خرید، به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد و این موضوع یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک نمایندگی فروش معتبر بوده است.

برای آنکه شما هم خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید، کافیست همین حالا دست به کار شده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی ارزان

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی از طریق بزرگترین سایت عمده فروشی انواع پارچه های بیمارستانی …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟