فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

فروش پارچه تترون بیمارستانی نیز همانند هر پارچه ی دیگری بر اساس شرایط و کیفیت آن پارچه انجام می شود. یکی از روش های فروش پارچه تترون، فروش از درب کارخانه می باشد.

چقدر پارچه های تترون را می شناسید؟

همان طور که اطلاع دارید، ما انواع و اقسام پارچه را در بازار تولید پارچه داریم که هر کدام بر اساس نوع نیاز مشتری در اختیار آنها قرار می گیرد.
یکی از انواع این پارچه ها، پارچه تترون است که در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خود پارچه تترون به چند مدل تقسیم می شود که یکی از آن ها پارچه تترون بیمارستانی است.
قابل توجه است تا بدانید که، پارچه تترون بیمارستانی از یک نوع پارچه ی تخت بافت می باشد. این نوع از پارچه همانند پارچه های ترگال بیمارستانی نیز، از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و درست می شود.
پس از رنگرزی و طبقه بندی شدن بر اساس رنگ و نوع بازار هدف، پارچه های تترون بیمارستانی طاقه بندی شده و به بازار عرضه می گردد.
از مهم ترین ویژگی های پارچه های تترون باکیفیت و مرغوب و درجه یک این است که: رنگ پارچه در تمامی سطوح آن به صورت یکنواخت و یکدست می باشد و در اثر تماس با آبژاول و شست و شو و ضدعفونی کردن تغییر رنگ نمی دهد. در واقع می توان گفت این پارچه ها ضد آبژاول تولید می شوند.
از دیگر مشخصات خوب و بارز یک پارچه ی تترون بیمارستانی باکیفیت و مرغوب که با توجه به مواد اولیه، نخ، نوع رنگرزی و غیره در هر کارخانه ای متفاوت است به این موارد اشاره کنیم:

  • نرمی که در اثر لمس کردن پارچه زیر دستان خود حس می کنید.
  • لطافت و ظرافتی که بسیار قابل توجه باشد.
  • تراکم بافتی که به صورت استاندارد باشد.
  • عدم بدن نما بودن نیز یکی دیگر از ویژگی ها می باشد.
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی که در اثر استفاده از مواد اولیه مرغوب در پارچه ایجاد می شود.
  • خنک بودن پارچه که سبب ایجاد گرمای اضافی در بدن نشود و وزن سبکی که پارچه باید داشته باشد از ویژگی های بارز پارچه ی تترون مرغوب است.
  • و در نهایت می توانیم به این مورد بپردازیم که پارچه ی تترون مرغوب و درجه یک باید دارای عرض مناسب و طاقه بندی خوب باشد.
قابل بیان است تا بدانید که پارچه های تترون بیمارستانی نیز در طرح های متفاوتی از جمله ساده و طرح دار مانند عروسکی و یا راه راه به بازار عرضه می شوند.
خالی از لطف نیست که در رابطه با عرضه پارچه های تترون بیمارستانی به بازارهای فروش پارچه بدانید که به دو صورت طاقه ای و عدلی انجام می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کدام کارخانه پارچه تترون درجه یک تولید می کند؟

شایان ذکر است که بگوییم در هر حوزه تولیدی و اقتصادی، کارخانجات زیادی فعال هستند که با توجه به کیفیت و نوع کار و مدیریت قوی و پرسنل ممتاز در زمینه های کاریشان، به یک برند معتبر تبدیل شده و نام آنها در آن حوزه ی فعالیت بر سر زبان ها می افتد.
کارخانه های زیادی در سراسر کشور و شهرهای مختلف وجود دارند که پارچه تترون، آن هم پارچه تترون درجه یک تولید می کنند.
برای دانستن این موضوع که پارچه تترون با چه ویژگی هایی می تواند درجه یک و مرغوب به حساب بیاید لازم است که این مقاله را پایان آن مطالعه بفرمایید.
افرادی که به صورت تازه کار هستند و تولیدی های تازه تاسیس نیز دارند، لازم است که با تمام ویژگی های پارچه های موجود در بازار آشنا باشند تا در صد سودجویی بعضی افراد را از میزان نا آگاهی این تازه کارها کم کرد.
اگر بخواهیم کارخانه های معروف در تولید پارچه تترون را نام ببریم می توانیم اینگونه بیان کنیم که این کارخانه ها معروف تر و محبوب تر در زمینه تولید پارچه هستند.
همچون کارخانه های نساجی بروجرد، درنا، پارس، سهند، عمید، کاشان، ایران تترون، پلاریس، فلاحتى، زیبا بافت، پلوتون اصفهان، پردیس، تک، نگین، ونوس، گلچهر، شایسته، عالیات، فرند، امید، بهارجین، زرین تکس، آذین، ثمین، گلدن لایف، سیب، ونوس طلایى، سپیدار و … از بهترین برند هاى تولید کننده پارچه تترون هستند.
مسلما تولید کنندگان زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانند پارچه هایی باکیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگانو مشتری هایشان قرار دهند اما نتوانسته اند با این کارخانه ها رقابت کنند و نام خود را برتر از آنها قرار دهند.
فروش پارچه تترون بیمارستانی در بازار حاضر بسیار زیاد است، اما نباید این موضوع را که با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ قدرت خرید مردم پایین آمده است و در مقابل فروش کارخانجات تولید کننده این نوع از پارچه نیز افت شدیدی داشته است.
با توجه به شرایط کنونی افراد و کادرهای درمانی تمایل بیشتری به استفاده از پارچه های یک بار مصرف دارند که انتقال عفونت و ویروس را کمتر می کند.
پارچه های یک بار مصرفی که فعلا فروش بالاتری نسبت به پارچه های تترون دارند.

پارچه تترون چه مصارفی دارد؟

بد نیست بدانید که از پارچه های تترون در مصارف زیادی استفاده می شود.
مهم ترین نوع از پارچه های تترون، پارچه تترون بیمارستانی می باشد که به دلیلی دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد و مهمی که دارد، از آن در تولیدات مخصوص ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها استفاده می گردد.
از مصارف عمده ای که برای پارچه های تترون بیمارستانی می توان نام برد عبارتند از:

  1. البسه بیماران خردسال و بزرگسال
  2. تهیه و دوخت انواع مقنعه های کادر درمان (پرستاران و پزشکان)
  3. تولید انواع روتختی ها و ملحفه ها و بالش های مورد استفاده در مراکز درمانی

با توجه به ویژگی های خوب و درجه یکی که پارچه تترون بیمارستانی دارد به جرات می توان گفت این پارچه پر مصرف ترین نوع در تولید البسه ی بیمارستانی می باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

تفاوت پارچه تترون معمولی و بیمارستانی چیست؟

شایان ذکر است که بگوییم، پارچه های تترون بیمارستان همان پارچه های تترون معمولی هستند.
همان جنس و کیفیتی را که پارچه های تترون معمولی دارند، بیمارستانی ها نیز دارند.
اما با توجه به اینکه در بیمارستان ها طیف های رنگی متنوع و خاص خود بیمارستان ها استفاده می شود، طاقه های تترون بیمارستانی را بر اساس نیاز بیمارستان ها رنگ کرده و در اختیار آن ها قرار می دهند.
ما می توانیم اولین مشخصه و تفاوت پارچه های تترون بیمارستانی با تترون معمولی را در رنگ آن ها بدانیم.
طیف رنگی پرفروش پارچه های تترون بیمارستانی را می توانیم به این صورت بیان نماییم:

  • آبی
  • صورتی
  • سفید
  • سبز
  • یاسی
  • نارنجی
  • بنفش

رنگ هایی که در بالا بیان شده است از پرفروش ترین رنگ های پارچه های تترون بیمارستانی در مراکز درمانی می باشد.

با توجه به استفاده بیش از حد از پارچه های تترون بیمارستانی باید بدانید که، یکی از مهم ترین منسوجاتی که برای کادر درمانی و بیمارستان ها تولید می شود، البسه بیماران است.
دلیل این امر می تواند این موضوع باشد که بیماران باید کاملا راحت و با آسایش کامل استراحت کرده و هیچ موضوعی من جمله نوع لباس آن ها برای آنان اذیت آور نباشد.
پارچه تترون بیمارستانی مخصوص تولید البسه، بیشتر در طیف های رنگی آبی و صورتی به فروش می رسند که از رنگ آبی آن برای تولید و دوخت لباس های مردانه و از رنگ صورتی آن برای دوخت لباس های زنانه استفاده می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

چگونه پارچه تترون بیمارستانی ارزان و خوب بخرم؟

ویژگی هایی که هر نوع از پارچه ها دارا می باشند نیز تعیین کننده قیمت نهایی پارچه ها است.
جنس پارچه، عرض آن، ویژگی هایی همچون خنک بودن، ضد آب بودن و یا ضد آب نبودن، لطافت و نازک و کلفت بودن پارچه و رنگ و غیره… همگی در تعیین قیمت پارچه تأثیرگذار هستند.
اینکه پارچه را برای چه هدفی قرار است خریداری کنیم و محصول نهایی مربوط به چه مکان و افرادی است نیز در قیمت پارچه اثرگذار است.
درتولید لباس های بیمارستانی برای اینکه سود بیشتری به دست آوریم، نباید به کیفیت پارچه دست زد و آن را راهی برای سود دهی بیشتر خودمان کنیم.
علت اصلی مورد بالا این است که وقتی شما با اداره و یا ارگانی قرارداد می بندید لازم است تا تمام اصول را رعایت کرده تا آن مشتری را برای خودتان و سفارش های بعدی اش از شما نگه دارید.
زمانی که کیفیت کار زیر سوال می رود در واقع مشتری از شما ناراضی خواهد بود و سفارشات بعدی خودش را از تولیدی دیگری تهیه خواهدکرد.
در هر صورت با کمی تحقیق و آشنا شدن با انواع پارچه و خصوصیات، نیز می توانید کارخانه های تولیدی پارچه را پیدا کنید که آنها را در قیمت های مناسب و ارزان تر در اختیار مصرف کننده می گذارد.
متاسفانه حضور برخی از واسطه ها در این صنعت، سبب افزایش قیمت پارچه شده است.
راهی که شاید بتوان با استفاده از ان، وجود این واسطه ها را کمرنگ تر کرد این میباشد که، مستقیم از درب کارخانه و یا تولیدی پارچه خرید خود را ثبت نمایید.
این کار زمان زیادی از شما می گیرد اما در نهایت در قیمت نهایی تاثیرگذار است. پس موضوع اصلی در پایین تر درآمدن قیمت پارچه ها، حذف واسطه ها می باشد.
عوامل دیگری نیز در این مورد تاثیرگذار هستند که با توجه به شرایط باید آن ها را رعایت کرد تا قیمت مناسب تری از کالای مورد نظر را به دست آوریم و حاشیه ی شود بالایی که انتظارش داریم را از آن خود کنیم.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی در بازار آنلاین

همان طور که پیشتر توضیح دادیم روش های متفاوتی برای خرید پارچه از جمله پارچه های تترون بیمارستانی وجود دارند که یکی از آنها خرید حضوری و مستقیم از درب کارخانه و نمایندگی است.
این روش حذف واسطه ها را در پی دارد، اما اشغال زمان زیاد و وقتگیر بودن و در پی داشتن هزینه های حمل و نقل و جابجایی خود افراد برای خرید حضوری از کارخانه های متفاوت را در پی دارد.
خلاف این موضوع هم وجود دارد و آن این می باشد که شاید در این بین نیز به واسطه برخورد کرده و در قیمت خریدتان اثر داشته باشد.
نوع دیگر خرید، خرید به صورت آنلاین و از سایت های اینترنتی می باشد که در حال حاضر و زمان موجود از رونق بالایی برخوردار است.
از مهم ترین مزایای این روش خرید، صرفه جویی در وقت و زمان و آشنایی با انواع تولید کننده ها و کارخانه های تولید پارچه های تترون مخصوصا نوع بیمارستانی آن می باشد.
از معایبی که این روش دارد این است که امکان برخورد با واسطه ها زیاد است و این نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.
اما باید بدانید که، کم شدن هزینه های رفت و آمد و غیره می تواند درد موضوع قبلی را تا حدودی کمتر نماید.
این مورد واسطه ها نیز امکان دارد بر عکس می باشد یعنی در خرید آنلاین با واسطه ی کمتری برخورد کنید زیرا بعضی از سایت ها فروش مستقیم از درب کارخانه دارند که این موضوع می تواند در تصمیم گیری نهایی شما که محصولتان را چگونه و به چه روشی خریداری کنید اثر بگذارد.
فروش پارچه تترون بیمارستانی در شبکه های مجازی رونق زیادی دارد و بازار اصلی آن به تولیدی هایی که برای بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت می کنند تعلق دارد.
از جمله مزایای خرید پارچه تترون بیمارستانی به صورت مستقیم از درب کارخانه و یا نمایندگی و آنلاین می توانیم این موارد را نام ببریم:

  1. خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت واقعی و زیر قیمت موجود در بازار های فروش
  2. کیفیت واقعی و درجه یک و تضمین شده ی پارچه های خریداری شده
  3. خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری و کاهش زیاد در هزینه های رفت و آمدی افراد و نمایندگان خرید
  4. امکان دریافت و بهره گیری از مشاوره های رایگان و آنلاین کارخانه ها و کارشاناسان فروش آنها جهت خریدی آگاهانه تر برای شما
  5. دریافت سفارشات خود در کمترین روزهای کاری

در بازار آنلاین، شرکت بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا توانسته دو اصل قیمت و کیفیت از تمامی پارچه های عرضه شده را برای مشتریان خود، متناسب با هم در نظر گرفته و ارائه داده باشد.

اگر تردید دارید که ممکن است خرید اینترنتی پارچه های تترون بیمارستانی، با کیفیت پایین انجام می گیرد، کافیست تا برای یکبار هم که شده، خرید خود را از طریق این مجموعه انجام دهید و کیفیت را مقایسه نمایید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی ارزان

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی از طریق بزرگترین سایت عمده فروشی انواع پارچه های بیمارستانی …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟