فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی جدید

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی جدید

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید از کارخانجات معتبر تولیدی، سبب شده تا مشتریان بتوانند خریدی مقرون به صرفه و بدون هیچ واسطه ای را تجربه کرده باشند.
در حال حاضر راهکارهای زیادی برای خرید نیاز پارچه ای اغلب کارگاه ها و واحدهای تولیدی و دوزندگی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی وجود داشته است.
اما در این میان، ۲ نکته همواره برای خریداران پارچه های بیمارستانی مهم می باشد:

  1. استریل یا آنتی باکتریال بودن پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی
  2. ضد آبژاول بودن پارچه های بیمارستانی که قابل شست و شو و استفاده مجدد هستند

نکته دیگر آنکه متقاضیان خرید پارچه های بیمارستانی می خواهند از مراکز فروشی خرید خود را انجام دهند که نگرانی از بابت قیمت و کیفیت پارچه وجود نداشته باشد.
اگر چه پارچه هایی یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی قیمت ارزان داشته، اما در بازارهای فروش امروزی با دغدغه های زیادی خریداران را مواجه نموده اند.
آیا از اهمیت استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی در مراکز درمانی و بیمارستان ها چیزی می دانید؟
چگونه می توان هم کیفیت خوب و هم قیمت مناسب و ارزان از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را خریداری کرد؟

پیشنهاد مشاورین فروش این مجموعه آن هست که شما به عنوان متقاضی خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند و اهمیت آن برای مصارف بیمارستانی

در ابتدا باید گفت که پارچه اسپان باند به عنوان یکی از مشهورترین و مصرفی ترین پارچه های در صنعت نساجی بی بافت است که از گرانولی با نام پلی پروپیلن یا pp تولید و به بازار عرضه می گردد.
این پارچه در کارخانجات تولیدی داخل کشور، به صورت تک لایه، دو لایه و سه لایه یا SMS ترکیبی با لایه ملت بلون، تولید شده که هر یک دارای کیفیت و ضخامت های گوناگون هستند.
اگر چه در صنایعی مانند کشاورزی، عمران و راهسازی، بسته بندی و کاور و غیره، استفاده های خوبی از انواع پارچه اسپان باند نبافته شده، اما به هیچ وجه نمی توان از نقش پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی چشم پوشی نمود.
بله امروزه پارچه اسپان باند مصرفی در صنعت پزشکی را با نام پارچه اسپان باند پزشکی یا پارچه اسپان باند بیمارستانی و یا حتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می شناسند.
پارچه اسپان باندی که در مصارف بیمارستانی تولید می گردد، بایستی از مشخصات ذیل برخوردار باشد:

  • آنتی باکتریال بودن
  • نرمی زیر دست
  • آب دوست یا آب گریز بودن
  • قابلیت کشسانی خوب
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی
  • قابلیت چاپ انواع طرح و لوگو
این پارچه ها غالبا با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرمی، بیشتری استفاده را برای تولیدات بهداشتی، مراکز درمانی و ارگان های بیمارستانی دارند.
از مهم ترین اهمیت و نقش استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در این صنعت، می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در استفاده از انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف و جلوگیری از ورود برخی از میکرو ارگانیسم ها به محیط های بهداشتی و بیمارستانی
  2. کاهش هزینه های بیمارستان ها، هزینه هایی از قبیل خرید پارچه های گران قیمت، هزینه آب جهت شست و شوی پارچه های دیگر، هزینه خرید مواد ضد عفونی کننده و غیره

این موارد سبب شده اند تا کارگاه های تولیدی که با بیمارستان ها طرف قرارداد هستند، از پارچه اسپان باند بیمارستانی جهت مصارف ذیل استفاده به عمل بیاورند:

  • دوخت لباس بیماران زن و مرد
  • انواع رو انداز و زیر اندازهای مخصوص اتاق عمل و اتاق بیماران
  • گان و شان بیمارستانی
  • البسه جراحان اتاق عمل
  • کلاه و ماسک جراحی
  • کاور کفش مناسب اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه

این ها مواردی بودند که امروزه توسط کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، به تولید رسیده و با قیمتی کاملا ارزان به دست بیمارستان ها و مراکز درمانی می رسند.
اما آیا در تمامی شرایط بازار پارچه، پارچه اسپان باند بیمارستانی بدون هیچ نگرانی امکان خرید با همان قیمت قبل را داشته است؟
اصلا چه نگرانی ها و دغدغه هایی هنگام خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی وجود دارد و راهکار رفع این نگرانی ها چیست؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

دغدغه های خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟

در بازار خرید و فروش هر پارچه ای، مخاطبین هدف خاص آن پارچه وجود داشته است که می تواند در پررونق بودن یا نبودن بازار فروش آن پارچه، نقش تعیین کننده ای دارا باشد.
به طور مثال در بازار پارچه، پارچه های بیمارستانی تقریبا در تمامی ایام سال، از مخاطبین هدف گوناگون برخوردار بوده و همواره بازار فروش این پارچه ها، داغ و پرحرارت است.
این موضوع می تواند دو جنبه متفاوت داشته باشد:

  1. جنبه اول اینکه خریداران در بازار پارچه های بیمارستانی، به هیچ وجه نگران پیدا کردن نمایندگی ها و مراکز فروش گوناگون پارچه بیمارستانی مورد نظر خود، نیستند. چرا که بازار تمامی شهرها، خصوصا شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، یزد و غیره، پر است از نمایندگی ها و مراکز خرید پارچه های بیمارستانی.
  2. جنبه دوم می تواند این موضوع باشد که در میان این نمایندگی ها و مراکز فروش گوناگون، از کدام یک خرید کنیم؟ آیا مرکز فروشی را می شناسید که دو اصل کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی را متناسب با هم ارائه بدهد؟

در بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی خصوصا در شرایطی که نیاز به این پارچه زیاد بوده نیز، نگرانی ها و چالش هایی، گریبان گیر خریداران که خودشان تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی هستند، شده است.
آنان نمی دانند که از کجا می توانند بدون دست و پنجه نرم کردن با واسطه ها و دلالان بازار پارچه، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را انجام بدهند؟
این موضوع می تواند منجر به اشتباه در انتخاب جنس و کیفیت پارچه اسپان باند شده و گاها دیده شده که کارگاه های تولیدی مخصوصا تازه تأسیس، خساراتی جبران ناپذیر را هم متحمل شده اند.
پس بنظر شما راهکار خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده آن هم با کیفیت خوب و قیمت ارزان یا واقعی، در بازارهای حال حاضر، چیست؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

چگونه پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت بخریم؟

در شرایط کنونی بازار که شاهد شیوع ویروسی مانند کرونا هستیم، بازار خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی داغ تر از همیشه شده است.
لزوم رعایت مسائل بهداشت عمومی و فردی برای مردم عادی و به خصوص کادر درمان در مراکز درمانی و بیمارستان ها، سبب شده تا تولید البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی، بیش از گذشته انجام گردد.
کارگاه های تولیدی با توجه به این شرایط، نیاز شدید پارچه ای پیدا کرده و بایستی بتوانند تا پاسخگوی نیاز بازار بوده باشند.
آن ها می دانند که تنها در صورتی می توانند قدرت فروش بالایی را تجربه کنند که هم کیفیت و هم قیمت خوبی از منسوجات تولیدی خود را به بازار عرضه داشته باشند.
اما متأسفانه در شرایط کنونی، دیگر خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با همان قیمت و حتی کیفیت قبلی، می تواند تبدیل به چالشی بزرگ شده باشد که مسبب آن دلالان و عرضه کنندگان سودجو و ناشناخته هستند.
اگر قصد خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی آن هم با قیمت ارزان یا واقعی و کیفیت خوب دارید، تنها یک راهکار دارید.
این راهکار همان خرید مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانجات بزرگ تولیدی می باشد.
البته ممکن است خریداران فرصت آن را نداشته باشند که خودشان به صورت حضوری به کارخانجات تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی مراجع کرده و از آنان طلب پارچه نمایند.
در اینجاست که نقش پیدا کردن نمایندگی معتبر فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی که بدون هیچ واسطه ای با کارخانجات تأیید شده و معتبر در ارتباط است، بیش از گذشته اهمیت پیدا می کند.
آیا این چنین نمایندگی فروش آنلاین انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت و ارزان را می شناسید؟
تضمین کننده کیفیت پارچه اسپان باند بیمارستانی که توسط این نمایندگی ها عرضه می گردد، چیست؟
آیا پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی عرضه شده در این نمایندگی، تولید جدید کارخانجات معتبر بوده و کیفیت خوبی دارد؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی و مزایای آن

همانطور که متوجه شدید، دغدغه ها و چالش های خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در مراجعه حضوری به بازار پارچه فروشی، سبب گردیده تا خرید اینترنتی این پارچه، بیش از پیش مورد استقبال خریداران قرار بگیرد.
بی تردید خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی از طریق هر مرکز فروشی که یک سایت در اینترنت دارد، نمی تواند همراه با کیفیت خوب و قیمت عالی باشد!
خریداران بایستی مراکز فروشی را برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی انتخاب کنند که:

  1. اولا با حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه اسپان باند، خرید از درب کارخانه را برایشان رقم بزنند.
  2. نمونه های عدلی و کالیته رنگی پارچه را قبل از خرید به مشتریان ارسال کنند.
  3. پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین و تلفنی تا زمان رسیدن سفارشات به مشتریان را داشته باشند.

با خرید از این چنین نمایندگی فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، مزایای ذیل برای مشتریان به ارمغان خواهد آمد:

  • خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی بدون مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمدی به بازار
  • خرید با قیمت درب کارخانه و زیر قیمت بازار
  • دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت انتخاب درست عرض و گرماژ پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی (این مورد خصوصا برای تولیدی های تازه تأسیس، از اهمیت زیادی برخوردار بوده هست.)
  • ثبت سفارش خرید عمده پارچه اسپان باند در کالیته رنگی متنوع در کمترین زمان ممکن
  • دریافت سفارشات در سرتاسر کشور در کمترین روز کاری
  • پیگیری کارشناسان فروش پارچه اسپان باند پس از ارسال سفارش تا زمان رسیدن به دست مشتریان

بدون تردید این مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید، سبب می گردد تا تمامی متقاضیان خرید، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این پارچه را سفارش داده باشند.

ناگفته نماند که پارچه های اسپان باند پزشکی، به صورت رولی و با رنگبندی سفید، آبی، صورتی و سبز، آماده ثبت سفارش عمده و در تناژهای بالا می هستند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی تولید جدید

تا اینجای کار متوجه شدید که در بازار شلوغ و پر از واسطه گری امروزی، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند بهترین، امن ترین و اقتصادی ترین شیوه خرید باشد.
در حال حاضر گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا، از بزرگترین مراکز فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی تولید جدید است که خدماتی متفاوت تر را به مشتریان خود ارائه می دهد.
در این نمایندگی فروش، علاوه بر پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، سایر پارچه های بیمارستانی در تمامی عرض ها و گرماژها با کالیته رنگی متنوع نیز به عرضه می رسند:

  1. پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، ۲ و ۳ متر، گرماژهای ۱۵۰ الی ۱۹۰ گرم، کالیته رنگی آبی، صورتی، سفید، سبز، لیمویی، یاسی و غیره، مناسب البسه بیماران، مقنعه پرستاران، ملحفه بیمارستانی، رو تختی، رو بالشی، لباس پرسنل بیمارستان ها و …
  2. پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر، دو گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرم، کالیته رنگی سفید، آبی، شیری و سبز اتاق عملی، مناسب دوخت روپوش پزشکان و پرستاران، لباس بیماران، ملحفه بیمارستانی، البسه سبز اتاق عمل.
  3. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض یک و نیم متر، گرماژهای معین (غالبا از وزن ۱۴۰ الی ۱۷۵ گرمی موجود بوده)، دارای مدل های ساده و طرح دار (چهارخونه)، مناسب لباس بیماران زن و مرد، خرجکار لباس، رو تختی و رو بالشی و غیره.

این پارچه ها با کیفیت درجه یک در کارخانجات معتبر تولید شده و می توانند البسه و منسوجات باکیفیت و مرغوبی را نتیجه داده تا کارگاه های تولیدی، قدرت فروش بالایی را کسب کرده باشند.
درصد رضایتمندی بالای مشتریانی که از این نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی خرید نموده، نشان دهنده آن است که خریداران می توانند در بازارهای رقابتی امروزی، خرید از یک نمایندگی معتبر را تجربه نماید.
اگر قصد خرید بهترین کیفیت و قیمت از انواع پارچه های بیمارستانی را دارید، می توانید به طور ویژه روی این مجموعه، حساب باز کنید.
سایت فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی پارچه پارادا، با هدف دسترسی آسان تمامی خریداران پارچه بیمارستانی راه اندازی شده و تا درصد بالایی به هدف خود رسیده است.

مشتریان ثابت این مجموعه، تبدیل به مشتریانی با ایمان شده که نه تنها خودشان خرید می کنند، بلکه این مجموعه را به سایرین معرفی کرده و در حقیقت با خود مشتری هم می آورند. شما هم می توانید یکی از مشتریان با ایمان این نمایندگی باشید، اگر همین حالا برای یکبار هم که شده خرید نیاز پارچه ای خود را از این سایت انجام دهید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک | نمایندگی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند مخصوص ماسک با عرض و گرماژ مناسب، قیمتی رقابتی و منصفانه در …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟