فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / خرید بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی را با بهترین قیمت ارائه شده نسبت به سایر بازارهای کشور، همین حالا از طریق مرکز ویژه فروش مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی خریداری نمایید.
لباس ها و منسوجات یکبار مصرف در محیط های بیمارستانی از اهمیت جدی برخوردار بوده اند.
چرا که این منسوجات و البسه ها می توانند از نظر رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از ورود میکروب ها و عفونت های بیش از حد، نقش فزاینده ای را دارا باشند.
به همین سبب است که می توان میزان تقاضای بالایی برای انواع پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی در نظر داشت و کارخانجات تولیدی این پارچه بایستی این موضوع را مد نظر قرار داده و در حجم های بالایی به تولیدات خود بپردازند.
آیا می دانید که در حال حاضر چگونه می توان بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی را بدون هیچ واسطه ای در بازارهایی که تبلیغات گوناگون زیاده بوده و انواع پارچه های بی کیفیت و حتی گران قیمت عرضه می شود، خرید کرد؟
آیا تاکنون به خرید اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی فکر کرده اید؟
مگر می شود که بدون اینکه کیفیت بافت و جنس پارچه را لمس کرد؛ خریدی مطمئن از کیفیت پارچه های بیمارستانی آن هم به شکل آنلاین داشت؟
در ادامه کمی بیشتر با یکی از بهترین مراکز خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی به خصوص پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی آشنا خواهید شد.

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

انواع پارچه مناسب البسه بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی جهت تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی بکار می روند و می توانند از نقش فزاینده ای در به وجود آمدن محیط های بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی و ویروس برخوردار بوده باشند.
از کاربردهای جدی و مهم این پارچه، تهیه و تولید انواع لباس های بیمارستانی است که بایستی از یک سری مشخصات منحصربفرد برخوردار بوده باشد.
انواع پارچه مناسب البسه بیمارستانی عبارتند از:

  1. پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی
  3. پارچه ترگال بیمارستانی
  4. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

در این میان پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متری با گرماژ ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرم، می تواند در تهیه انواع لباس فرم بیماران، لباس پرستاران، مقنعه بیمارستانی و … از مصارف بسیار مناسبی برخوردار باشد.
یک پارچه تترون بیمارستانی که مناسب البسه گوناگون بیمارستانی است، بایستی نرم، لطیف، با ظرافت بالا، سبک وزن، خنک و عدم ایجاد کننده حساسیت پوستی باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرم، می تواند جهت روپوش پرستاران و پزشکان با رنگ سفید، البسه اتاق عمل با رنگ سبز و انواع البسه بیماران زن و مرد با رنگ آبی و …، گزینه مناسبی تلقی گردد.
پارچه های ترگال بیمارستانی را به شکل ضد آبژاول تولید می کنند، یعنی کیفیت این پارچه ها از نظر رنگ و بافت، با چندین بار شست و شو و استفاده به زودی پایین نمی آید.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم با عرض ۱۵۰ سانتی متر می توانند گزینه مناسبی جهت تولید انواع البسه فرم بیماران در مدل های ساده و طرح دار با طرح چهارخانه یا راه راه باشند.
اما پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی چطور؟ چه مشخصات و مصارفی دارد؟
آیا امکان خرید عمده و در تناژهای بالا از انواع پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی وجود داشته است؟
کدام مراکز فروش قیمت درب کارخانه و کیفیت واقعی از این پارچه را به عرضه می رسانند و مشتریان خود را راضی نگه داشته اند؟

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

در ابتدا باید گفت که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی؛ پارچه بی بافت بیمارستانی، پارچه سوزنی بیمارستانی و … در بازارهای امروزی خرید و فروش می گردد.

این پارچه از هیچ الیافی تشکیل نشده و دارای الیاف پرس بوده و از گرانولی به نام پلی پروپیلن با استفاده های دستگاه های خاص، تولید و به شکل رولی روانه بازارهای فروش پارچه بیمارستانی می شود.
پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی دارای عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم بوده و از مصارف ذیل برخوردار است:

  • تهیه البسه بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  • تولید انواع گان بیمارستانی مخصوص بخش های مراقبت ویژه ICU
  • گان مخصوص جراحان
  • انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص رادیولوژی، اتاق های عمل و …

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی کاملا نرم، سبک و از کیفیت خوبی در رنگ برخوردار بوده و در کالیته رنگی آبی، صورتی، سبز، سفید و …؛ از نرخ فروش بالاتری هم برخوردار می باشند.

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی با تضمین در کیفیت، می تواند از طریق معتبرترین مراکز فروش موجود در بازار نیز صورت گیرد.
اما به جرئت می توان گفت که درصد کمی وجود داشته تا هیچ واسطه ای بر سر راه خریداران ظاهر نگردد تا آنها بتوانند خریدی مطمئن داشته باشند.
خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا توانسته یکی از بزرگترین مراکزی باشد که امکان خرید عمده انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را به شکل آنلاین برای مشتریان خود فراهم می آورد.

با خرید عمده و اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، واحدهای تولیدی البسه بیمارستانی می توانند تولیدات با کمترین قیمت ممکن را انجام داده و حتی از سود فروش خوبی هم برخوردار باشند.

قیمت واقعی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت واقعی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یا هر نوع پارچه ی دیگر، همان قیمت فروش مستقیمی است که از درب کارخانجات معتبر تولیدی به عرضه می رسد.
آیا می دانید که تمامی خریداران انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می توانند قیمت درب کارخانه از بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی را در کمترین زمان ممکن سفارش خرید داده باشند؟
کافیست همین حالا پس از مشاوره با مشاورین خبره و باتجربه در این حوزه، سفارش خرید عمده خود را ثبت کرده و پس از خرید این شما باشید که از کیفیت خرید و هزینه ای که بابت آن نموده اید خواهید بود.
در این مجموعه بزرگ فروشگاهی آنلاین، انواع پارچه های بیمارستانی دیگر نیز به شکل طاقه ای و عدلی با کالیته رنگی متنوع، آماده خرید عمده و در تناژهای بالا می باشند.

با حذف واسطه ها و ارائه فیمت واقعی و کیفیت تضمین شده پارچه ها، مشتریان می توانند خریدی متفاوت تر از سایر بازارهای کشور را تجربه کرده باشند، این بار به شکل اینترنتی!
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی و انواع دیگر پارچه های بیمارستانی را با لیست قیمت …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟