فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / لیست قیمت پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

لیست قیمت پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی و انواع دیگر پارچه های بیمارستانی را با لیست قیمت درب کارخانه، از معتبرترین نمایندگی فروش این کارخانجات خریداری نمایید.
با توجه به گسترش روز افزون جمعیت در جوامع گوناگون، این انتظار وجود داشته که در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان ها، شاهد مراجعه کنندگان زیادی باشیم.
به همین سبب پیشگیری از راه های انتقال ویروس و آلودگی های عفونی به این محیط ها، در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان، از اهمیت جدی برخوردار بوده است.
در این میان، نقش البسه و منسوجات بیمارستانی که به نوعی تماس مستقیم با پوست انسان ها داشته، نقشی جدی در رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از آلودگی ها دارد.
این البسه و منسوجات با انواع پارچه که با نام پارچه بیمارستانی مشهور بوده، تولید و به عرضه رسیده اند.
کارگاه های تولید کننده این منسوجات، می دانند که در صورت استفاده از پارچه های کاملا بهداشتی و استریل، می توانند نقش فزاینده ای را در حفظ سلامت انسان ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود داشته باشند.
شایان ذکر است که یکی از انواع مصرفی ترین پارچه هایی که می تواند از نظر مسائل بهداشتی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها مناسب ترین گزینه باشد، پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی بوده است.
اگر چه این پارچه امروزه در بسیاری از کارخانجات تولیدی پارچه های بیمارستانی عرضه می شود، اما خرید نوع مرغوب و درجه یک آن، با قیمت ارزان تر، تبدیل به دغدغه ای شده که در سایر بازارها نیز مشتریان به دلیل وجود برخی از دلایل همچون واسطه ها، از آن رنج می برند.
بی تردید وجود یک نمایندگی فروش مستقیم در عرضه بهترین کیفیت و قیمت این پارچه، می تواند به کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، کمک شایانی کرده باشد.

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی و مشخصات آن

همانطور که در خطوط فوق بیان شد، با توجه به رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انواع ویروس ها و بیماری ها به محیط های درمانی، بنظر می رسد که استفاده از منسوجات یکبار مصرف می تواند نقش فزاینده ای در راستای این امر داشته باشد.
بر همین اساس کارخانجات تولید کننده پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی بایستی با توجه به نیاز بازار خود، تولیدات عمده و در حجم های بالا را در دستور کار خود قرار داده باشند.
شایان ذکر است که پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی به سبب مراحل تولیدی با قیمت ارزان تر، توجیه اقتصادی جهت یکبار مصرف بودن نیز داشته و به راحتی در دسترس بیمارستان ها با ثبت سفارش جدید، قرار می گیرد.
این پارچه به سبب آنکه هیچ گونه تار و پودی نداشته، در دسته منسوجات بی بافت قرار دارد و با نام هایی همچون پارچه اسپان باند بیمارستانی، پارچه سوزنی بیمارستانی و غیره در میان مشتریان مشهور بوده است.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در عرض های ذیل به صورت رولی روانه بازارهای فروش می گردند:

  1. عرض ۱۰۰ سانتی متر
  2. عرض ۱۲۰ سانتی متر
  3. عرض ۱۶۰ سانتی متر

گرماژ این پارچه ها که نقش جدی در تعیین قیمت آن ها داشته، از بین ۳۰ تا ۹۰ گرم متغییر بوده و در کالیته رنگی آبی، سبز و صورتی بیشترین نرخ فروش را داشته است.
سبکی وزن، نرمی زیر دست و عدم ایجاد کنندگی حساسیت های پوسنی، از مهم ترین ویژگی های کلیدی پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب و درجه یک به شمار می آیند.

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

مصارف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

شاید برای شما هم مهم باشد که بدانید در مراکز و ارگان های دولتی و خصوصی بهداشتی و درمانی از قبیل درمانگاه ها، کلینیک های تخصصی، بخش های بیمارستانی و غیره، از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چه مصارفی را بکار می گیرند.
با توجه به یکبار مصرف بودن این پارچه ها و توجیه اقتصادیشان، می توان گفت که به طور خاص از آن ها غالبا برای موارد ذیل استفاده می کنند، هر چند که مصارف دیگری را می توان برای آن ها برشمرد:

  • تهیه البسه فرم بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند
  • تهیه انواع زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی
  • تولید انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی برای بخش هایی مانند رادیولوژی و …
  • تهیه انواع گان و شان بیمارستانی
  • تهیه البسه جراحان مخصوص اتاق عمل مانند ماسک، کلاه یکبار مصرف، کاور کفش و …
  • تولید انواع ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی

این موارد را می توان جزو مهم ترین مصارف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی معرفی کرد که در آن ها از اغلب کالیته رنگی، عرض و گرماژ این پارچه ها استفاده شده است.

به طور کلی می توان گفت که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با گرماژ ۳۸ گرمی و عرض ۱۶۰ سانتی متر، در متراژهای بالا و عمده، از بیشترین استفاده ی کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی برخوردار بوده است.
اگر چه کیفیت پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی هم در نرخ فروش آن و هم در قیمت آن نقش جدی داشته اما به طور کلی اغلب مشتریان نمی توانند کیفیت را فدای قیمت کرده و می خواهند دو اصل کیفیت و قیمت را متناسب با هم دریافت کنند.
آیا می دانید که توسط کدام مراکز فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب و درجه یک را با قیمت ارزان می توان سفارش خرید در حجم های زیاد داد؟

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

از کجا قیمت ارزان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را بخرم؟

در ابتدا باید اشاره داشت که وقتی صحبت از قیمت ارزان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی است یعنی نه اینکه این پارچه کیفیت پایینی دارد!
اما این موضوع هم وجود داشته که ممکن است کیفیت های گوناگون پارچه های یکبار مصرف، با قیمت های متفاوتی عرضه گرند، اگر چه مقصود ما از قیمت ارزان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی یعنی اینکه شما بتوانید قیمت واقعی و بی واسطه این پارچه را خرید کنید.
در حالت کلی لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را بر اساس فاکتورهای ذیل اعلام می دارند:

  • رنگ پارچه
  • عرض پارچه
  • وزن پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان حجم سفارش

در این میان برخی از رنگ ها در کالیته رنگی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، تقاضای بیشتری داشته و طبیعتا از قیمت بالاتری هم برخوردار بوده اند.
در طرف مقابل مشخص است که مثلا پارچه یکبار مصرف با عرض ۱۶۰ سانتی متر، قیمت بیشتری را نسبت به سایر عرض های موجود داشته است.
نکته مهم دیگری که برای تعیین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی وجود داشته، میزان حجم سفارش می باشد که در صورت حجم زیاد سفارش، خریداران می توانند با تخفیفات ویژه ای هم همراه شده باشند.
البته ناگفته نماند که امروزه توسط برخی از کارخانجات تولید کننده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، کیفیت های درجه یک و دو از این پارچه تولید شده که باز هم می تواند در قیمت گذاری آن نقش جدی داشته باشد.

مزایای خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی چیست؟

با توجه به اینکه امروزه اینترنت و فضای مجازی یکی از اصلی ترین مراجع برای تجارت در بازارهای رقابتی امروزی به شمار آمده، بی تردید خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی می تواند یکی از بهترین و مهم ترین راهکارها باشد.
اگر چه به هیچ وجه توصیه نمی شود تا خریداران از هر فروشگاه اینترنتی پارچه خرید خود را انجام دهند، چرا که ممکن است این فروشگاه ها خودشان به عنوان واسطه بوده و اصلا کیفیت و قیمت واقعی را به عرضه نمی رسانند.
پس در درجه اول قبل از اینکه شما می خواهید خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی را انجام دهید، کافبست با انجام تحقیقات بیشتر، این ویژگی ها را در آن فروشگاه ببینید:

  1. دارا بودن ارتباط مستقیم با معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی
  2. حذف تمامی واسطه ها
  3. ارائه ضمانت نامه در راستای کیفیت خوب پارچه های بیمارستانی
  4. ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه

با توجه به این ویژگی ها، می توان گفت که مزایای ذیل برای تمامی مشتریان در خصوص خرید اینترنتی انواع پارچه های بیمارستانی وجود داشته است:

  1. خرید مستقیم از درب کارخانجات تولیدی با قیمت درب کارخانه
  2. ثبت سفارش در کمتر از چند دقیقه
  3. دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن
  4. دریافت کالیته رنگی و نمونه های عدلی واقعی رایگان

آیا شما هم در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه های بیمارستانی، نمایندگی های آنلاین معتبری را می شناسید که ویژگی های فوق را داشته و شما را از مزایای ذیل بهره مند گردانند؟
کافیست تا پایان همراه ما بوده و با یکی از بزرگترین مراکز فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی آشنا شده باشید.

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

نمایندگی آنلاین پارچه بیمارستانی درجه یک در ایران

همانطور که متوجه شدید این روزها که بازار تجارت اینترنتی در زمینه خرید و فروش هر محصولی داغ و پر حرارت است، شناخت نمایندگی فروش آنلاینی که انواع پارچه بیمارستانی درجه یک را با قیمت ارزان عرضه کند، از گام های مهم قبل از خرید می باشد.
خوشبختانه در حال حاضر گروه بازرگانی پارچه پارادا یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی است که با در ارتباط بودن بی واسطه با کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی، توانسته از میزان فروش خوبی برخوردار باشد.
در نمایندگی آنلاین پارچه بیمارستانی درجه یک، انواع پارچه های ذیل در کالیته رنگی متنوع و در عرض ها و گرماژهای گوناگون به فروش می رسند:

  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال ساده بیمارستانی
  • پارچه کجراه بیمارستانی
  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی دارای عرض ها و گرماژهای گوناگون و متنوع بوده و یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه انواع البسه بیماران زن و مرد بوده است که در دو کالیته رنگی آبی و صورتی بیشترین نرخ فروش را دارد.
پارچه ترگال ساده و کجراه بیمارستانی هم در رنگ سفید، مناسب تهیه انواع روپوش پزشکان و پرستاران بوده و با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی به صورت طاقه ای و عدلی عرضه می شود.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم دارای عرض ۱۵۰ سانتی متری بوده و در مدل های ساده و چهارخانه رنگی، از گزینه های مناسب برای تهیه البسه فرم بیماران می باشد.
پس همانطور که بیان شد در این مجموعه فروشگاهی، علاوه بر انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، سایر پارچه های مصرفی و مهم در بیمارستان ها نیز آماده ارسال به تمامی مشتریان در سراسر کشور می باشند.
آنچه که برای کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی اهمیت دارد، نحوه سفارش خرید مطمئن پارچه از درب کارخانجات بزرگ است!
شما چه راهکاری برای این موضوع می دانید؟

سفارش خرید مطمئن پارچه بیمارستانی ار درب کارخانه

امروزه به خصوص کارگاه های تازه تأسیس در حوزه تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، دغدغه ی خرید مطمئن از نظر قیمت و کیفیت پارچه های بیمارستانی را دارند.
چرا که می دانند در صورتی که کیفیت پارچه خریداری شده خوب نباشد، کیفیت منسوجات تولیدی چندان بالا نبوده و ممکن است در کاهش قدرت فروش آنها نقش جدی داشته باشد.
یه همین سبب است که این کارگاه های تولیدی به دنبال مراکز فروشی هستند که قبل از خرید این اطمینان را به آن ها داده که خرید مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولیدی را با همان کیفیت و قیمت واقعی به انجام رسانیده باشند.
در حال حاضر این مجموعه فروشگاهی در نظر داشته تا با حذف هر گونه واسطه میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه بیمارستانی، دغدغه های مشتریان را به حداقل رسانیده باشد.
در این نمایندگی فروش مستقیم و پخش عمده انواع پارچه بیمارستانی، تمامی پارچه ها مستقیما از درب کارخانه به دست مشتریان در سراسر کشور می رسد.
مشتریان قابلیت سفارش پارچه های بیمارستانی در تمامی متراژها با کالیته رنگی سفارشی در خط تولید کارخانجات را داشته اند.

لیست قیمت پارچه های بیمارستانی چه تغییراتی داشته است؟

در پایان ذکر این نکته ضروری است که امروزه با توجه به تغییرات ارزی و دلاری در دنیا، لیست قیمت پارچه های بیمارستانی هم می تواند دستخوش تغییراتی شده باشد.
اگر چه فاکتورهای تعیین قیمت پارچه های بیمارستانی کاملا مشخص هستند، اما قیمت مواد اولیه در تولیدات پارچه های بیمارستانی را نیز نباید نادیده گرفت.
نوسانات ارری و دلاری هم می توانند در نرخ قیمت پارچه های بیمارستانی نقش داشته باشند، اما اگر شما بتوانید از یک نمایندگی رسمی فروش خرید خود را انجام دهید، با کمترین میزان تغییرات می توانید خریدی مطمئن را انجام داده باشید.
سایت فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی آماده ارائه خدماتی متفاوت تر نسبت به سایر بازارهای کشور با بهترین رنج قیمتی بوده است.

اگر شما هم متقاضی خرید عمده و در حجم های زیاد از انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یا هر پارچه ی دیگر هستید، کافیست پس از مشورت با مشاورین در این حوزه، سفارش خرید خود را ثبت کرده و این سفارشات را در کمترین روز کاری هر کجایی که هستید تحویل بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید بهترین پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه البسه یکبار مصرف بیمارستانی را با بهترین قیمت ارائه شده نسبت به سایر بازارهای …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟