فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / ارزان ترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

ارزان ترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی تولید اصفهان در کالیته رنگی سفید و سبز که بیشترین استفاده را داشته، همان قیمت دست اول کارخانه در نمایندگی های فروش مستقیم انواع پارچه بیمارستانی است.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت پارچه های بیمارستانی برای تمامی کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، اهمیت ویژه ای دارد.
اینکه در بازارهای داغ خرید و فروش پارچه بیمارستانی؛ دلالان زیادی وجود داشته تا خرید با قیمت واقعی را از مشتریان بگیرند، یکی از دغدغه ها و چالش های اصلی مشتریان به شمار می آید.
پارچه های بیمارستانی امروزه به شکل گسترده ای در کارخانجات نساجی شهر اصفهان تولید و روانه بازارهای فروش می گردند که گل سرسبد پارچه بیمارستانی تولید اصفهان، پارچه ترگال بیمارستانی است.
پارچه ترگال بیمارستانی در دو آلبوم مجزای ذیل با گرماژ متفاوت عرضه می گردد:

  1. پارچه ترگال ساده بیمارستانی
  2. پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

آیا می دانید که ارزان ترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی توسط کدام یک از نمایندگی های فروش پارچه بیمارستانی به عرضه می رسد؟
آیا می توان به خرید اینترنتی انواع پارچه کجراه بیمارستانی اطمینان کرد؟
کافیست ما را تا پایان این مطلب همراه نمایید.

پارچه ترگال بیمارستانی و کالیته رنگی آن

از مصرفی ترین پارچه ها در تهیه انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، می توان به پارچه ترگال بیمارستانی اشاره کرد که امروزه صنایع نساجی اصفهان رکورد دار تولید این پارچه در کشور ایران به شمار می آیند.

تولید پارچه ترگال بیمارستانی از الیاف پلی استر ویسکوز به شکل تخت بافت بوده و پس از مرحله ی بافندگی، این پارچه وارد سالن های رنگرزی شده و به شکل خمی یا راکتیو رنگرزی می گردد.
ویژگی مهمی که در پارچه های ترگال بیمارستانی مرغوب دیده می شود؛ ثبات در رنگ پس از چندین بار شست و شو بوده است که سبب شده تا از آن جهت تولید البسه بیمارستانی، بیشترین استفاده را کرده و در عین حال نکات بهداشتی هم رعایت شده باشد.
در کالیته رنگی پارچه ترگال بیمارستانی، رنگبندی های متنوعی دیده شده که از جمله پرفروش ترین آنها می توان به این طیف رنگی اشاره کرد:

  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • یاسی

در حال حاضر بیشترین استفاده رنگی از پارچه ترگال در بیمارستان ها، رنگ های سفید و سبز بوده که مناسب تهیه و تکمیل انواع روپوش پرستاران و پزشکان و انواع البسه مخصوص جراحان و اتاق عمل می باشند.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

چه مصارفی برای پارچه ترگال بیمارستانی مناسب تر است؟

هر وقت بخواهیم از مصارف یک پارچه صحبت کنیم، بایستی پیش تر در مورد مشخصات و کیفیت آن پارچه مطالبی را بدانیم.
یک پارچه ترگال بیمارستانی که از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده، امروزه در دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه کجراه بیمارستانی به فروش می رسد.

پارچه ترگال ساده بیمارستانی دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم و پارچه کجراه بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانت و گرماژ ۲۸۰ گرمی را دارا بوده اند.
طبیعی است که تراکم بافت و ضخامت پارچه کجراه بیمارستانی بیشتر بوده و همچنین با قیمت بیشتری هم عرضه می گردد.
از جمله مشخصات پارچه های ترگال بیمارستانی مرغوب و درجه یک می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. تل و گوله نمی گردند.
  2. از ثبات سایشی بسیار خوبی برخوردار بوده اند.
  3. ثبات در رنگ و کیفیت بافت دارند.
  4. قابلیت چندین بار شست و شو داشته اند.

این مشخصات سبب شده تا از این پارچه ها، جهت دوخت انواع روپوش پرستاران و پزشکان غالبا با رنگ سفید استفاده های زیادی شده باشد.
به عبارت دیگر تراکم بافت استاندارد و از همه مهم تر عدم جذب مایعات در این پارچه، سبب شده تا مناسب ترین گزینه جهت دوخت البسه فرم پرستاران و پزشکان تلقی گردیده باشند.
ناگفته نماند که امروزه در برخی از بیمارستان های خصوصی که میزان بودجه بالاتری نسبت به ارگان های دولتی داشته، از انواع پارچه ترگال بیمارستانی جهت دوخت البسه فرم بیماران نیز استفاده می کنند.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

آشنایی با پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه بیمارستانی تنها تفاوتی که با پارچه ترگال ساده دارد، در گرماژ بیشترش بوده که می تواند مصارف خاص تری را برای خودش رقم بزند.
این پارچه توسط کارخانجات معتبری به شکل کاملا باکیفیت و درجه یک تولید شده و به صورت خمی یا راکتیو رنگرزی می گردد.
پارچه های کجراه جهت مصارف بیمارستانی؛ غالبا دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۶۰، ۲۷۰ و ۲۸۰ گرمی هستند و در رنگبندی سفید و سبز فروش بالایی دارند.
تمامی ویژگی هایی که در فوق برای پارچه های ترگال ذکر شد، پارچه های کجراه بیمارستانی نیز دارا بوده و فقط تراکم بافت بیشتری را شامل می گردند.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی که به پارچه سبز اتاق عملی نیز مشهور بوده، به شکل ضد آبژاول تولید و عرضه می گردد.
مقصود از آبژاول بودن پارچه های کجراه بیمارستانی، عدم از دست دادن کیفیت رنگ و بافت پارچه در اثر شست و شوی زیاد با آب و مواد ضدعفونی کننده بوده است.
این پارچه مناسب ترین گزینه جهت دوخت انواع البسه جراحان با رنگ سبز بوده که غالبا در تمامی بیمارستان ها، مورد استفاده قرار می گیرد.
عدم تل و گوله شدن، عدم جذب مایعات و کیفیت بالای بافت پارچه کجراه، دیگر ویژگی های خوب این پارچه ی تولیدی کارخانجات معتبر به شمار می آیند.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

جدای از کیفیت پارچه کجراه بیمارستانی، این قیمت پارچه کجراه بیمارستانی است که برای تمامی واحدها یا کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی حائز اهمیت بوده است.
قیمت پارچه کجراه بیمارستانی با توجه به رنگ، کیفیت پارچه یا عرض مصرفی پارچه تعیین می گردد، اما قیمتی مناسب و ارزان نزد نمایندگی ها و منابع اصلی و رسمی فروش دارد.
اگر شما هم به دنبال مناسب ترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازارهای امروزی هستید، کافیست این نمایندگی ها را شناخته و خریدی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

خرید و فروش پارچه کجراه بیمارستانی

در حال حاضر خرید و فروش پارچه کجراه بیمارستانی در سایت فروشگاهی پارادا پارچه، با قیمت دست اول کارخانه بدون هیچ واسطه ای صورت می پذیرد.

در واقع خریداران با خرید پارچه کجراه بیمارستانی از این نمایندگی های آنلاین، هم ارزان خرید کرده و هم خریدی تضمین شده از نظر کیفیت را تجربه خواهند کرد.
پارچه کجراه بیمارستانی با متراژ طاقه ۴۰ متری به دو صورت طاقه ای و عدلی، ضمن ارسال رایگان کالیته رنگی قبل از خرید، به دست مشتریان می رسد.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

بزرگترین مرکز خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با بهترین قیمت در ایران از درب کارخانه امکان پذیر …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟