فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / سایت فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

سایت فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت عمده و در متراژهای بالا از طریق سایت و نمایندگی های آنلاین، بصورت مستقیم از خود کارخانه تولید کننده صورت می پذیرد.
در خصوص پارچه هایی که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، جدیدا که به یک دهه هم برنمی گردد، پارچه یکبار مصرف مورد ورود به این مراکز درمانی مورد مصرف واقع شده، آن هم در متراژهای زیاد و برای دوخت هم وسایل مصرفیشان و هم البسه مورد نیازشان.
امروزه خرید لباس های دوخته شده از انواع پارچه یکبار مصرف را هم برای دوخت لباس بیماران انجام می دهند و هم پزشکانی که نجات دهنده جان بیماران هستند و بعنوان جراح یا متخصص بیهوشی فعالیت می کنند.
گاهی هم دوخت لباس همراهان مریض از پارچه یکبار مصرف انجام می گردد.
غالبا بیمارستان ها این طوری برنامه ریزی کرده و تشخیص می دهند که از یک گرماژ بخصوص برای لباس استقاده کنند، فرقی هم نمی کند آن لباس را چه فردی بپوشد و از یک وزن متفاوت برای دوخت وسایل نظیر ملحفه و روتختی.

برای انتخاب گرماژ مناسب برای لباس، باید محدوده وزن انتخابی برای پارچه های مصرفی در بیمارستان ها خواه آن پارچه یکبار مصرف باشد و خواه پارچه دیگری، نباید خیلی نازک باشد تا منجر به دوخت لباس های بدن نما گردد یا خیلی ضخیم باشد که بدن بیمار را اذیت کند و در اصطلاح مثل گونی بر تن استفاده کنندگان، بنشیند، اما برای دوخت وسایل مصرفی که بدن نما بودن یا نبودن مطرح نیست می توان از هر گرماژ درخواستی بیمارستان ها استفاده نمود و هیچ محدودیتی برای انتخاب کردن گرماژ پارچه، وجود ندارد.
در مورد انتخاب پارچه های یکبار مصرف برای استفاده در بیمارستان ها آن چیزی که مهم است جدا از گرماژ، کیفیت و جنس این پارچه ها می باشد.

فروش پارچه یکبار مصرف

خرید پارچه یکبار مصرف برای استفاده در بیمارستان ها چقدر است؟

این که انواع و اقسام کالاها و وسایل مصرفی در بیمارستان ها را می توان از پارچه های یکبار مصرف دوخت، برهیچ کس پوشیده نیست.
آن چیزی که مشخص کننده نوع پارچه مورد استفاده در بیمارستانهاست، محدوده زمان مصرف و انتظاراتی است که از وسایل دوخته شده می رود.
همه بیمارستان ها خواهان خرید حداقل پارچه مصرفی برای خود هستند تا به هر نحوی که شده بتوانند موفق در امر کم کردن هزینه ها یا مدیرت این مسئله باشند.
فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را بصورت عمده نمایندگی هایی که وظیفه عرضه این پارچه را دارند انجام می دهند و این موضوع تنها بیان می دارد که گرماژهای متفاوت پارچه اسپان باند، مورد مصرف گسترده این منابع درمانی واقع گشته.

فروش پارچه یکبار مصرف

فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی رنگی

برخی از رنگ ها و وزن های به خصوصی از پارچه های یکبار مصرف هستند که زمانی از سوی خریداران، تهیه می شود تنها برای استفاده در مراکز درمانی مناسب است، خواه آن مرکز، بیمارستان باشد و خواه کلینیک ها و هر جایی.

فروش پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها بصورت عمده به چه رنگ هایی اختصاص دارد؟

فروش پارچه یکبار مصرف برای بیمارستان ها بصورت عمده به چه رنگ هایی اختصاص دارد؟

در ۹۰ درصد موارد بیمارستان ها، سفارشات خود را برای استفاده از این پارچه در رنگ آبی تیره تایید می کنند، زیرا آن ها نیز متوجه شده اند که این رنگ از پارچه های اسپان باند پوشش دهی بالاتری را دارد.
در واقع خطای چشم است که به اشتباه این فرمان را به مغز می رساند که گرماژ پارچه آبی تیره، بالاتر از مثلا رنگ سفید یا صورتی اش خواهد بود، در صورتی که این مسئله فقط یه اشتباه بوده و پشتوانه علمی ندارد.
برای جدا سازی لباس های دوخته، البسه مصرفی بانوان را از پارچه های یکبار مصرف با رنگ صورتی می دوزند.
بنابراین با توجه به گفته های بالا می توان این استنباط را کرد که فروس پارچه اسپان باند بیمارستانی در سایت ها یا هر منبع عرضه دیگری، بیشتر در رنگ های آبی تیره که به آن آبی کاربنی می گ.یند یا آبی نفتی و صورتی، صورت می گذیرد.
سایر رنگ ها هم نظیر رنگ سبز و سفید یا خود رنگ هم برای دوخت وسایل متتفاوت توسط بیمارستان ها تقاضا می گردد.

فروش پارچه یکبار مصرف

سایت خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستان ها

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را بصورت ۲ لایه بیشتر و ۳ لایه کمتر، انجام می دهند.
زمانی که تعداد لایه های پارچه های یکبار مصرف زیاد می شود بخاطر ضخامت بالاتر، قیمت نیز بیشتر می گردد.
خرید پارچه یکبار مصرف از سایت ها که منجر به فروشش با قیمت خود کارخانه شده است، فرصت بسیار مناسبی را برای مراجعه کنندگان فراهم آورده تا بصورت عمده و در حجم زیاد، خرید خود را انجام دهند و نهایی کنند.

خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف از کارخانه

خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف از کارخانه

در زمان خرید از سایت هایی که فعال هستند و به فروش پارچه یکبار مصرف می پردازند، پای خود کارخانه تولید کننده در میان است و ارسال را هم نیز این صنایع مرجع انجام می دهند، این در حالی است که قیمت در این فروشگاه ها بسیار مناسب و ارزان تمام گشته و موجب رضایتمندی خاطر مشتریان، گشته است.

فروش پارچه یکبار مصرف

بسته بندی پارچه های یکبار مصرف

بسته بندی هم از جهت ظاهری تاثیر گذار است و در صورت مناسب بودن می رساند که آن کارخانه یا نمایندگی که فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را انجام می دهد در اصطلاح کارش را بلد هست و هم در امر حفاظتی از پارچه، عمل می کند.
برای بسته بندی پارچه های یکبار مصرف، آن را به دور بوبین می پیچنند و سپس در نایلون ها و شرنگ ها، قرار می دهند.
متراژ رول های بسته بندی گشته و قرار داده شده در این نایلون ها در زمینه پارچه یکبار مصرف، متفاوت است.
متراژ رول ها را گرماژ مشخص می کند و غالبا رنگ و عرض بررویش بی اثر است.

وزن های پایین تر از پارچه های یکبار مصرف به دور بوبین در شرکت مرجع با متراژهای بالاتری پیچیده می شود تا زمانی که گرماژ پارچه تولید گشته، بالاتر رود.

پارچه ها پس از بسته بندی و لیبل زدن و گذراندن تست کیفیت با خیال راحت توسط کارشناسان نساجی آماده ارسال به مقاصد خریداران است.

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه یکبار مصرف در تهران

در تهران وجود مراکزی زیادی برای فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی دایر شده اند که آن ها، نمایندگی رسمی کارخانجات تولید کننده هستند.
بافتینه، بادران، بهبود، بادران، حریربافت، جلفا از جمبه کارخانجاتی می باشند که نمایندگی های فروشی در تهران علاوه بر شهر تولید کننده دارند.
آن هایی که در تهران هستند می توانند بصورت حضوری به نمایندگی های فروش مراجعه نمایند، در غیراین صورت نیز براحتی خرید، باید قید مراجعه حضوری را بزنند و سفارش خود را با تماس با نمایندگی ها، به ثبت برسانند.
پارچه یکبار مصرف خریداری شده، با گرماژ و عرض و رنگ درخواستی به سمت مقاصد مشتریان بارگیری و به دلیل فعال بودن باربری های تهران، برای هر شهری کمتر از یک روز کاری ارسال و تحویل داده می گردد.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی کارخانه تولید پارچه بیمارستانی

پارچه ی یکبار مصرف بیمارستانی و انواع دیگر پارچه های بیمارستانی را با لیست قیمت …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟